خبرگزاری کار ایران

ویزای توریستی تایلند با های‌پرشیا!

ویزای توریستی تایلند با های‌پرشیا!
کد خبر : ۱۵۴۳۹۶۷

شما میتوانید با خدمات های‌پرشیا، در سریع ترین زمان ممکن ویزای توریستی تایلند را دریافت کنید! تایلند یکی از زیباترین مقاصد توریستی جهان است. و های پرشیا با خدمات خود در زمینه ی ویزای تایلند در خدمت شماست!

 

ویزای توریستی تایلند با های‌پرشیا

تایلند یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری جهان مدرن به شمار می آید، به گونه ای که به طور میانگین در سال 2023 حدود 28 میلیون مسافر از سرتاسر جهان به تایلند آمده اند، کشور تایلند دارای طبیعتی منحصر به فرد، مکان های دیدنی و مکان های تفریحی بسیاری است که به علت قیمت مناسب به مقصد خوبی برای ایرانیان تبدیل شده است.

 

ویزای تایلند چند روزه است؟

از زمانی که این ویزا را دریافت می کنید تا 3 ماه می توانید وارد خاک تایلند شوید و به مدت 58 روز حق اقامت دارید، همچنین می توانید در صورت نیاز به تمدید مدت اقامت ویزای خود به پلیس مهاجرت تایلند مراجعه کنید. خوشبختانه های‌پرشیا خدمات دریافت ویزای تایلند را برای ایرانیان عزیز ساده و مهیا کرده است. شما میتوانید با قیمت مناسبی از های‌پرشیا این ویزا را درخواست کنید.

 

آیا برای دریافت ویزای تایلند مراجعه حضوری نیاز است؟

خیر، برای دریافت ویزای تایلند شما هیچ نیازی به حضور در های‌پرشیا یا سفارت ندارید، اما اگر خواستید میتوانید مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر ما ( واقع در خیابان 12 فروردین، آدرس) تحویل دهید، در غیر اینصورت ارسال به صورت پست هم امکان پذیر است و اینگونه وقت گرانبهای شما نیز ذخیره میشود.  

 

ویزای توریستی تایلند با های‌پرشیا!

 

چرا های‌پرشیا؟

با بیش از ده سال سابقه در زمینه گردشگری شرکت های‌پرشیا همواره ارائه دهنده خدمات ویزا برای ایرانیان و غیر ایرانیان عزیز است. های‌پرشیا همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات برای مشتریان عزیز خود دارد و بلفعل نتیجه ی بسیار پویایی با رضایت بسیار بالا مشتریان خود داشته است. کادر ما متشکل از بهترین متخصصین است که برای راحتی شما مشتریان عزیز از هیچگونه تلاشی دریغ نمیکنند.

 

آیا برای دریافت ویزای توریستی تایلند نیازی به تمکن مالی است؟

بله، برای دریافت ویزای توریستی تایلند باید مبلغ 50 میلیون تومان به صورت گواهی تمکن مالی ارائه دهید که تمبر، مهر برجسته و امضا دارد. این گواهی برای سفارت نشانه ضمانت و دارایی مالی شما برای سفر به تایلند می باشد.

ویزای توریستی تایلند با های‌پرشیا!

 

واحد پول کشور تایلند چیست؟

ارز رسمی کشور تایلند بات است. بات تایلند به 1000 ساتانگ (satang) تقسیم می‎‌شود و با علامت اختصاری ฿ و کد ایزوی THB شناخته میشود. شما میتوانید جزئیات بیشتر در مورد این موضوع را از اینجا مطالعه کنید. 

 

در تایلند چه جاذبه هایی وجود دارد؟

چند مورد از مکان های دیدنی تایلند عبارتند از: بانکوک و جزیره ی پوکت. در سرتاسر تایلند سواحل زیبا با شن های درخشان در انتظار شما هستند. در بانکوک شما میتوانید از: پارک لومپینی، معبد وات پراکائو،معبد وات پو، باغ وحش سافاری دیدن کنید در جزیره ی پوکت سواحل کاتا، آزاد، آرون، مجتمع تفریحی فانتازیا، پناهگاه فیل ها، معبد جوی در انتظار شما هستند.

 

دریافت ویزای توریستی تایلند چقدر طول میکشد؟

ویزای توریستی تایلند حدود 7 الی 10 روز صادر شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین های‌پرشیا امکان دریافت ویزای فوری تایلند را برای شما فراهم کرده است! ویزای فوری تایلند برای جمعیت بالای 5 نفر نیز به قیمت ویزای عادی تایلند محسوب میشود! ویزای فوری ظرف 5 روز کاری و ویزای عادی ظرف 7 الی 10 روز در دسترس شما خواهد بود.

 

شانس دریافت ویزای تایلند چقدر است؟

در صورت کامل بودن مدارک شما های‌پرشیا به احتمال زیاد میتواند ویزای توریستی تایلند را برای شما اخذ کند. دقت داشته باشید که مدارک شما از صحت و درستی مد نظر برخوردار باشد همچنین تاریخ تمکن مالی شما همچنان معتبر باشد و 6 ماه اعتبار بر روی پاسپورت خود داشته باشید.

 

راه های تماس با ما:

های‌پرشیا و ویزای کشور تایلند

برای اطلاع بیشتر از ویزای تایلند به سایت های‌پرشیا سری بزنید و یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۶۹۰۹۸ تماس حاصل فرمایید. اطلاعات تماس با های‌پرشیا در ادامه آورده شده است:

تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۹۰۹۸

شماره واتس اپ: ۰۹۰۳۳۲۶۴۳۶۲

ایمیل: Sales@hipersia.com

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز