خبرگزاری کار ایران

چرا باید از شرکت بلدرچین دماوند دستگاه جوجه کشی بخریم؟

چرا باید از شرکت بلدرچین دماوند دستگاه جوجه کشی بخریم؟
کد خبر : ۱۵۴۱۷۴۳

شرکت بلدرچین دماوند، با تکیه بر تجربه ‎ای 30 ساله و با گردآوری جمعی از متخصصان علوم مختلف، به یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه های جوجه کشی تبدیل شده است. محصولات این شرکت نه فقط بر اساس الگوهای قبلی؛ بلکه بر اساس پژوهش های علمی و صنعتی اختصاصی این مجموعه مهندسی و تولید می شوند. اگر تصمیم بر خرید دستگاه جوجه کشی دارید و مایلید با این شرکت بیشتر آشنا شوید، در این مطلب ما را همراهی کنید.

 

چرا بلدرچین دماوند؟

پوشش دادن ظرفیت های مختلف و جمع آوری چندین قابلیت کاربردی در یک دستگاه، از مهم ترین ویژگی‎های محصولات بلدرچین دماوند محسوب می شود. اما در ادامه بررسی می کنیم که چرا دستگاه های این برند اولویت بسیاری از فعالان حوزه جوجه کشی خانگی یا صنعتی است.

1. باسابقه ترین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی

نقطه شروع مسیر بلدرچین دماوند، به سال 1374 برمی گردد. زمانی که تیم این مجموعه فعالیت خود را در زمینه پرورش بلدرچین آغاز کردند. از سال 1383 نیز فعالیت آنها به حوزه پژوهشی و تحقیقاتی گسترش پیدا کرد. و اما در سال 1388 شرکت بلدرچین دماوند فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات آنها شروع کرد.

2. بهره مندی محصولات بلدرچین دماوند از جدیدترین تکنولوژی ها

سیر تکاملی بلدرچین دماوند و تجربه ای که قدمت زیادی دارد، باعث شده که این شرکت هرگز به محصولاتی متوسط بسنده نکند. هر یک از دستگاه های بلدرچین دماوند، به نوعی کامل کننده نسخه های قبلی و نمونه های موجود در بازار است. این تکامل در ابعاد مختلف دستگاه (از جنس بدنه تا قابلیت ها و فناوری ها) قابل مشاهده است.

برای مثال تعبیه یک سنسور دمای sht به عنوان پشتیبان سنسور اصلی (یعنی ntc) یکی از تصمیماتی است که بر اساس تجربه های قبلی اتخاذ شده است. تلفیق این دو سنسور دیجیتال و آنالوگ، باعث شده که دستگاه از مزایای هر دو سنسور قدرتمند بهره مند شود. علاوه براین ضریب خطا در کنترل دما و رطوبت به حداقل رسیده است.

چرا باید از شرکت بلدرچین دماوند دستگاه جوجه کشی بخریم؟

3. تولید انواع دستگاه ها ی جوجه کشی برای تأمین طیف وسیع نیازها

شاید قصد جوجه کشی خانگی با ظرفیت محدود دارید و برای این کار نیازمند یک دستگاه با ابعاد کوچک هستید. شاید هم به یک دستگاه کاملاً صنعتی با ظرفیت بسیار بالا نیاز دارید. در هر صورت می توانید دستگاه مناسب خود را میان دستگاه های بلدرچین دماوند پیدا کنید. پوشش دادن ظرفیت های 56، 84، 126، 210، 420، 588، 924 و 1850 عددی تخم مرغ و امکان جوجه کشی تخم انواع پرندگان در این دستگاه ها از ویژگی های محصولات این شرکت است.

4. صادرات هزاران عدد دستگاه جوجه کشی در طول سال

دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند، نه تنها نیاز مشتریان ایرانی را پوشش می دهد؛ بلکه توانسته با بسیاری از نمونه های خارجی نیز رقابت کند. صادرات سالانه هزاران دستگاه، می تواند نشانی از کیفیت بالا و تأمین درست نیازهای صنعت جوجه کشی باشد.

5. مشاوره تخصصی رایگان جوجه کشی

دستگاه های جوجه کشی در ظرفیت ها و مدل های گوناگون و در بازه قیمتی وسیع تولید می شوند. انتخاب بهترین دستگاه، خشت اول جوجه کشی پربازده و موفق است. اما این کار برای مشتریانی که تجربه ای از استفاده این دستگاه ها را ندارند، یک چالش بزرگ محسوب می شود. مشاوران بلدرچین دماوند باافتخار آماده ارائه مشاوره های تخصصی رایگان به مشتریان گرامی هستند. کافی است نیازها و شرایط خود را برای مشاوران این مجموعه بازگو کنید تا بهترین گزینه به شما معرفی شود.

6. گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی برای محصولات

هدف بلدرچین دماوند فقط فروش محصول نیست. این مجموعه سعی دارد با ارائه خدماتی چندجانبه، مشتریان را تا رسیدن به جوجه کشی موفق با راندمان بالا، هدایت کند. یکی از این خدمات، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بلدرچین دماوند است که شامل تمام محصولات این برند می شود. مدت‎زمان دقیق گارانتی و خدمات پس از فروش برای بعضی محصولات متفاوت است. اما تمام دستگاه های جوجه کشی دماوند با 5 سال پشتیبانی تامین قطعات و یک سال گارانتی واقعی همراه اند.

خرید انواع دستگاه جوجه کشی از شرکت بلدرچین دماوند

برای مشاهده دستگاه ها یا محصولات جانبی (شامل سیستم کنترل، رطوبت ساز، المنت و موتور دستگاه و...) می توانید به وب ‎سایت بلدرچین دماوند مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره یا طرح سؤالات خود نیز کافی است با شماره 02177955451 در تماس باشید.

چرا باید از شرکت بلدرچین دماوند دستگاه جوجه کشی بخریم؟

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز