خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران

بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران
کد خبر : ۱۵۴۱۷۱۱

بهترین شرکت پست بین‌الملل در ایران باید خدمات گسترده‌ای را به فرستنده و گیرنده ارائه کند که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها در این مطلب بررسی شدند. لازم است بدانید که تمامی شرکت‌های پست بین‌الملل فعال در ایران زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات گسترده و مفید را به مشتریان ندارند.

شرکت‌های پست بین‌المللی خدمات پستی متنوعی شامل فریت بار، اکسپرس و کارگو را به روش‌های زمینی، هوایی و دریایی ارائه می‌کنند. این خدمات باید توسط شرکت‌های متخصص در این حوزه انجام شود تا مرسوله در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در سلامت و امنیت کامل به ‌دست گیرنده برسد.

اما آیا می‌دانید بهترین خدمات شرکت پست بین‌الملل شامل چه مواردی است؟ آیا می‌دانید چطور بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران را انتخاب کنید؟ آیا می‌دانید کدام شرکت به‌عنوان بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران شناخته می‌شود؟

خدمات بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران

بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران باید خدماتی شامل موارد زیر را به مشتریان داخلی و خارجی خود ارائه دهد:

  • پست بین‌المللی: خدمات پست و لجستیک جهانی که به مجموعه‌های مختلف تولیدی و بازرگانی، دارالترجمه، مراکز اعزام دانشجو و دانشجوهای در حال تحصیل در خارج از کشور ارائه می‌شود.
  • حمل‌ونقل هوایی: حمل‌ونقل هوایی متداول‌ترین و سریع‌ترین روش برای ارسال مرسوله‌های پستی، کالاهای باارزش، کالاهای فاسدشدنی و بسیاری کالاهای دیگر است.
  • مرسولات سنگین: پست بین‌الملل فقط مختص بارهای سبک و مدارک نیست. از این روش می‌توان برای ارسال مرسوله‌های سنگین نیز استفاده کرد. در این شرایط، مرسوله در سریع‌ترین زمان ممکن به دست گیرنده خواهد رسید.
  • خدمات ترخیص کالا: یکی از اصلی‌ترین خدماتی که شرکت پست بین‌المللی به مشتریان ارائه می‌کند خدمات ترخیص کالاست. این خدمت می‌تواند بیشترین مزیت را برای فرستنده و گیرنده داشته باشد، چون دیگر به صرف زمان برای ترخیص کالا نیازی نخواهد بود و از طرفی به دلیل دانش و مهارت شرکت پست بین‌الملل، ترخیص سریع‌تر انجام خواهد شد.
  • بسته‌بندی: بسته‌بندی استاندارد و اصولی یکی از خدمات مهم شرکت‌های پست بین‌الملل در ایران است. بسته‌بندی حرفه‌ای مرسوله برای کالاهای الکترونیکی، کالاهای حجیم و سنگین، و کالاهای شکننده و حساس، بسیار ضروری است؛ چون امنیت و سلامت بار حین بارگیری، حمل و ترخیص را تضمین خواهد کرد.
  • بیمه مرسولات: حمل‌ و نقل بین‌المللی ایمن و محافظت‌‌شده شرط اصلی ارسال کالاها در امنیت و سلامت کامل است. شرکت پست بین‌الملل باید کالاهای ارزشمند مشتری را مطابق با ارزش روز آن بیمه کند تا در صورت خسارت و آسیب، غرامت به اندازه ارزش کالا توسط شرکت بیمه پرداخت شود.
  • خدمات انبارداری: یکی دیگر از خدمات ویژه شرکت‌های پست بین‌الملل باید خدمات انبارداری باشد. در برخی موارد، لازم است قبل از بارگیری یا پس از ترخیص، کالاها برای مدتی در انبار گمرک باقی بمانند. بنابراین باید انباری انتخاب شود که شرایطی متناسب با نیازهای مرسوله داشته باشد. در این شرایط، تخصص و دسترسی شرکت پست بین‌الملل تأثیر زیادی در تعیین و اجاره انبار مناسب خواهد داشت.
  • مشاوره رایگان: اولین خدمت مهم بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران، مشاوره رایگان است. این شرکت‌ها باید مطابق با ویژگی‌های بار و خواسته مشتری، میان روش‌های پست زمینی، هوایی و دریایی روشی مناسب را پیشنهاد داده و متناسب با موقعیت جغرافیایی مبدأ و مقصد، نزدیک‌ترین گمرک را پیشنهاد دهند.
  • همکاری با شرکت‌‌های هواپیمایی: یکی از ویژگی‌های مهم در شرکت‌های پست بین‌الملل، تعداد شرکت‌های هواپیمایی است که با آن‌ها همکاری طولانی‌مدت دارند. لازم است بدانید که شرکت‌های پست بین‌‌الملل در ایران، مرسوله‌هایی را که مقصد مشترکی دارند به‌یک‌باره ارسال می‌کنند که این روش به کاهش هزینه‌های پست بین‌الملل برای فرستنده و گیرنده منجر خواهد شد. این ویژگی‌ می‌تواند بزرگ‌ترین مزیت همکاری با بهترین شرکت پست بین‌الملل در ایران باشد.
  • پیگیری لحظه‌ای وضعیت مرسوله: خدمت پیگیری لحظه‌‌ای مرسوله را فقط شرکت‌های پست بین‌المللی ارائه می‌دهند که زیرساخت‌های لازم را داشته و درواقع جزو بهترین‌ شرکت‌های پست بین‌الملل در ایران هستند. در این حالت، فرستنده و گیرنده با شماره بارنامه و دسترسی به سایت می‌توانند وضعیت حمل مرسوله را در هر لحظه‌ای پیگیری کنند.

بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران

بهترین شرکت پست بین‌المللی در ایران و ارسال سریع و امن

بهترین شرکت پست بین‌الملل در ایران باید خدمات گسترده‌ای را به فرستنده و گیرنده ارائه کند که اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها در این مطلب بررسی شدند. لازم است بدانید که تمامی شرکت‌های پست بین‌الملل فعال در ایران زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارائه خدمات گسترده و مفید را به مشتریان ندارند. بنابراین، در زمان انتخاب شرکت پست باید دقت زیادی به ‌خرج دهید. از میان شرکت‌های پست بین‌الملل ایرانی ، شرکت پست بین‌الملل اسپیدکس کامل‌ترین مجموعه از خدمات را به فرستنده و گیرنده ارائه می‌کند که فقط بخشی از این خدمات شامل انبارداری، خدمات گمرکی، خدمات ترخیص مرسوله، بیمه بسیار معتبر دقیقاً مطابق با ارزش کالا، امکان رهگیری سریع و آنلاین وضعیت مرسوله در هر لحظه، مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین روش حمل و نزدیک‌ترین گمرک، بسته‌بندی استاندارد و اصولی مطابق با قوانین و مقررات گمرک و شرکت‌های هواپیمایی، حمل انواع مرسوله سنگین، پست از چین و بسیاری خدمات دیگر است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز