خبرگزاری کار ایران

با نماینده انحصاری رنو تراکس آشنا شوید

با نماینده انحصاری رنو تراکس آشنا شوید
کد خبر : ۱۵۴۱۶۵۷

آریا دیزل با افتخار به عنوان نماینده انحصاری رنو تراکس در ایران، با ارائه قطعات اورجینال با بالاترین استانداردها و کیفیت، تضمین می‌کند که کامیون شما همیشه در بهترین شرایط ممکن کار کند.

به گزارش ایلنا؛ آریا دیزل، نماینده انحصاری رنو تراکس فرانسه در ایران، خدمات جامع و قطعات اورجینال با گارانتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این شرکت با تکیه بر دانش فنی و تجربه فراوان، تمامی نیازهای مشتریان در زمینه کامیون‌های رنو تراکس، از جمله تامین قطعات، تعمیر و نگهداری، آموزش و خدمات پس از فروش را برآورده می‌شود.

از تأمین قطعات اصلی تا خدمات آموزشی

این شرکت به عنوان نماینده انحصاری رنو تراکس در ایران، به تمامی قطعات اصلی این برند دسترسی مستقیم دارد. این امر به شرکت امکان می‌دهد تا قطعات با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه دهد. در همین راستا تیم متخصص و مجرب آریادیزل در دفتر مرکزی و سراسر کشور، آماده‌ی ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری تخصصی کامیون‌های رنو تراکس با استفاده از جدیدترین ابزارها و تجهیزات است.

شرکت آریادیزل همچنین دوره‌های آموزشی متنوعی را برای رانندگان و مکانیک‌های شبکه نمایندگی برگزار می‌کند تا با رانندگان با نحوه عملکرد و نگهداری صحیح کامیون‌های رنو تراکس آشنا شوند. آریادیزل به تعهدات خود در قبال مشتریان پایبند است و خدمات پس از فروش کاملی را به آنها ارائه می‌دهد.

چرا آریادیزل انتخاب اول است؟

آریا دیزل با افتخار به عنوان نماینده انحصاری رنو تراکس در ایران، با ارائه قطعات اورجینال با بالاترین استانداردها و کیفیت، تضمین می‌کند که کامیون شما همیشه در بهترین شرایط ممکن کار کند. قطعات اصلی رنو تراکس با مواد اولیه برتر ساخته شده‌اند که موجب افزایش طول عمر کامیون شما و عملکرد بهینه آن می‌شوند. استفاده از این قطعات باعث کاهش هزینه‌ها در درازمدت و کاهش نیاز به تعویض زودهنگام قطعات می‌گردد. همچنین، قطعات اورجینال رنو تراکس امنیت کامیون شما را تضمین کرده و از بروز هرگونه مشکلات و حوادث جلوگیری می‌کنند.

با انتخاب آریا دیزل، شما به حداکثر عملکرد، راندمان و ایمنی کامیون خود دست خواهید یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات این شرکت، می‌توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید:

شماره تلفن:

۰۲۱-۴۹۲۴۷

آدرس: تهران، جاده مخصوص کرج، کیلومتر ۲۰، نبش خیابان امیرالمومنین، پلاک۱

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز