خبرگزاری کار ایران

بازار داغ مجسمه‌های برنزی در تهران، کدام مرکز بهترین آثار را دارد؟

بازار داغ مجسمه‌های برنزی در تهران، کدام مرکز بهترین آثار را دارد؟
کد خبر : ۱۵۳۹۶۴۵

مجسمه‌های برنزی معمولاً با تکنیک ریخته‌گری تولید می‌شوند. ریخته‌گران ایرانی در طراحی و ساخت این مجسمه‌ها از مهارت بالایی برخوردارند و باکیفیت‌ترین محصولات خود را در تهران به نمایش می‌گذارند. در ادامه با چند مورد از بهترین مراکز فروش مجسمه های برنزی در تهران همچون مجموعه برنز نوین، مجموعه برنزیلا، مجموعه آی آر برنج و ... را خواهید شناخت.

 

مرکز فروش مجسمه های برنزی در تهران

این روزها مراکز فروش محصولات هنری متعددی در تهران فعالیت می‌کنند. دراین‌میان، بعضی از آن‌ها به‌طور تخصصی در حوزه فروش مجسمه‌های برنزی فعالیت دارند. این مراکز با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا، گامی نو در هنر مجسمه‌سازی برداشته‌اند. این مراکز با ترکیب سنت و مدرنیته، مجسمه‌های برنزی را با طراحی‌های منحصر به فرد و با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته چاپ سه بعدی تولید می‌کنند. این روش نه تنها به تنوع طرح‌ها و اشکال افزوده، بلکه امکان ساخت مجسمه‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده را نیز فراهم آورده است. با مراجعه به این مراکز، می‌توانید شاهد تلفیقی بی‌نظیر از هنر سنتی مجسمه‌سازی و فناوری مدرن باشید و شاهکارهای هنری بی‌بدیلی را برای خود و یا هدیه به عزیزان‌تان تهیه نمایید.

به گفته مرکز پرینتر سه بعدی هگزاگون درباره ساخت مجسمه با پرینتر سه بعدی:

فناوری چاپ سه‌بعدی به هنرمندان و طراحان این اجازه را می‌دهد تا بدون محدودیت‌های روش‌های سنتی، آثاری را با بالاترین دقت و جزییات خلق کنند؛ اما برای چاپ یک مجسمه یا اکشن فیگور پرجزییات، به رعایت موارد مختلفی نیاز است. از انتخاب یک مدل مناسب گرفته تا آماده‌سازی آن برای چاپ، انتخاب بهترین فیلامنت پرینتر سه بعدی و همین‌طور تنظیمات درست دستگاه چاپ، همگی ازجمله مراحلی هستند که برای تجربه موفق ساخت مجسمه با پرینتر سه بعدی لازم خواهند بود.

در ادامه با 6 مورد از بهترین مراکز فروش مجسمه های برنزی در تهران آشنا خواهید شد.

مجموعه برنز نوین

اگر به‌دنبال یک مرکز خرید بزرگ با طیف وسیعی از مجسمه‌های برنزی هستید، سری به سایت برنز نوین بزنید. این مجموعه علی‌رغم سابقه کوتاه، با راه‌اندازی سایتی حرفه‌ای و عرضه انواع محصولات برنزی، به یکی از برترین‌ مراکز فروش مجسمه‌های برنزی در کشور تبدیل شده است. علاقه‌مندان به مجسمه‌ها می‌توانند محصول موردعلاقه خود را با هر طرح و قیمتی در سایت برنز نوین پیدا کنند. توصیه می‌کنیم برای یک‌بار هم شده است از سایت این فروشگاه دیدن کنید.

  • آدرس سایت: bronzenovin.com
  • شماره تماس: 09026210810
  • ایمیل: Bronzenovin@gmail.com

مجموعه برنزیلا

برنزیلا از برندهای قدیمی ریخته‌گری است که از سال 1375 در این حوزه فعالیت می‌کند. این مجموعه کار خود را با تولید میوه‌خوری و گلدان شروع کرد؛ ولی امروزه در تولید محصولات متنوع فلزی از جمله مجسمه‌های برنزی به کار خود ادامه می‌دهد. برنزیلا توانست برای 5 سال متوالی عنوان کارآفرین نمونه شهرری را دریافت کند که این خود نشانه کیفیت بالای محصولات آن است. درحال‌حاضر این مجموعه با بهره‌گیری از خلاقیت طراحان اصیل ایران، محصولات خود را به کشورهای ترکیه، ارمنستان، دبی، عراق و رومانی صادر می‌کند.

به گفته این مرکز درباره مراحل تولید مجسمه های برنزی:

تولید برنز در تهران شامل مراحل مختلفی از جمله ذوب فلزات، ریخته‌گری، پرداخت، و پتینه‌کاری می‌شود. ذوب فلزات مس و قلع، اولین مرحله در تولید برنز است. سپس، فلز مذاب در قالب‌های گچی یا فلزی ریخته می‌شود. پس از سرد شدن، اشیاء برنزی از قالب خارج شده و مراحل پرداخت و پتینه‌کاری بر روی آن‌ها انجام می‌شود.

  • آدرس سایت: bronzila.com
  • آدرس فروشگاه: جاده تهران به قرچک، شهرک صنفی ولیعصر، صنعت پنجم، پلاک ۲۲
  • شماره تماس (کارشناس فروش): 02177988735 - 09126466697 – 09211084148

بازار داغ مجسمه‌های برنزی در تهران، کدام مرکز بهترین آثار را دارد؟

مجموعه جواهرات لئوپارد

کارگاه جواهرسازی و فروشگاه لئوپارد یکی از نام‌های شناخته‌شده بازار جواهرات و مجسمه‌سازی تهران است. این مجموعه با بیش از 13 سال سابقه در تولید و عرضه محصولات هنری، توانسته است جایگاه خود را در بازار پایتخت پیدا کند و محصولاتی باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. مجسمه‌های برنزی لئوپارد در دو نوع آماده و سفارشی به مشتریان عرضه می‌شوند. مجسمه‌هایی با طرح‌های باستانی، بالرین و حیوانات از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه به‌شمار می‌روند. دفتر اصلی جواهرات لئوپارد در شهر زوریخ سوئیس واقع است.

  • اینستاگرام: leopard_jewelry@
  • آدرس ایمیل: kiyanoosh.zarrintakht@gmail.com
  • شماره تماس (سوئیس، زوریخ): 41791904009+

مجموعه صنایع دستی برنزی صمصام

اگر به‌دنبال فروشگاهی هستید که به‌طور تخصصی در تولید محصولات برنزی فعالیت کند، صنایع دستی صمصام را انتخاب کنید. این فروشگاه انواع محصولات برنزی از گلدان و ساعت گرفته تا طرح‌های مختلف مجسمه را عرضه می‌کند. فروشگاه صمصام بیش از 46 سال در ریخته‌گری سابقه دارد و از قدیمی‌های این حوزه است. شما می‌توانید محصولات این فروشگاه را در کانال تلگرام و اینستاگرام مجموعه مشاهده و خرید کنید.

  • آدرس: استان تهران، بلوار رستگار، خیابان مدرس، ریخته‌گری
  • شماره تماس: 09126466697 - 09122373852
  • شماره دفتر فروش: 02133406400
  • اینستاگرام: Samsam_bronze@
  • تلگرام: Bronzesamsam@

مجموعه آی آر برنج

آی آر برنج یکی از برترین تولیدکنندگان مجسمه‌های برنجی در تهران است که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند. گارانتی و خدمات پس‌ازفروش این مجموعه کیفیت بالای محصولات آن را نشان می‌دهد. آی آر برنج علاوه‌بر فروش داخلی، آماده صادرات محصولات خود به سراسر جهان است. شما می‌توانید انواع مجسمه‌های برنجی با طرح‌های گوناگون را در سایت این مجموعه مشاهده و خریداری کنید.

  • آدرس دفتر: استان تهران، اتوبان شهید محلاتی، خیابان مخبر عارف شمالی، خیابان ناسخیان، پلاک 45، طبقه اول و دوم، دفتر و انبار
  • آدرس سایت: www.irbronze.ir
  • شماره تماس (کارشناس فروش): ۰۹۱۹۸۶۵۵۸۶۲ - ۰۹۱۹۰۴۳۸۰۶۲ - ۰۹۱۹۷۱۳۰۴۲۴

مجموعه تهران دکور

سایت تهران دکور مرجعی برای خرید انواع محصولات تزئینی خانه است. در این فروشگاه به طیف گسترده‌ای از مجسمه‌های فلزی و برنزی دسترسی دارید. با استفاده از امکانات فیلتر قیمت و محصول، می‌توانید مجسمه موردنظر خود را با توجه به بودجه‌ای که دارید، خریداری کنید. این مجموعه در ارسال محصولات و شرایط باربری بسیار حساس است؛ پس می‌توانید از سلامت مجسمه‌های برنزی که به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید.

  • آدرس فروشگاه: استان تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، انتهای چهاردانگه، جاده اصلی جعفرآباد، پلاک ۹
  • آدرس ایمیل: info@tehrandecor.ir
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۵۴۵۶۹۵۰
  • اینستاگرام: tehrandecoore@

بازار داغ مجسمه‌های برنزی در تهران، کدام مرکز بهترین آثار را دارد؟

سخن پایانی

با خرید مجسمه‌های برنزی می‌توانید زیبایی خانه یا محل‌کارتان را دو چندان کنید. بااین‌حال، باید به‌دنبال مراکزی باشید که این محصولات را با بالاترین کیفیت و تضمین‌شده عرضه کنند. در این مقاله با بهترین مراکز فروش مجسمه های برنزی در تهران و سایر محصولات دکوری آشنا شدید. اگر شما هم مراکز معتبری که در تهران می‌شناسید، در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز