خبرگزاری کار ایران

پیش ثبت نام فروش BESTUNE T77 آغاز شد

پیش ثبت نام فروش BESTUNE T77 آغاز شد
کد خبر : ۱۵۳۹۵۳۴

با پیش ثبت نام BESTUNE T77، به جمع دارندگان یکی از بهترین خودروهای وارداتی بپیوندید و از رانندگی لذت ببرید!

به گزارش ایلنا؛ شرکت BM CARS، پیشرو در واردات خودروهای لوکس و با کیفیت، با هدف ایجاد تنوع و پاسخگویی به سلیقه‌های خاص مشتریان، به واردات خودروهایی از برترین برندهای جهانی می‌پردازد. با توجه به روند رو به رشد صنعت خودروی الکتریکی در جهان، BM CARS نیز در زمینه واردات خودروهای الکتریکی (EV) و پلاگین هایبرید (PHEV) پیشگام است و تلاش می‌کند تا با ارائه این خودروها، نیازهای مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن برآورده سازد.

نمایشگاه دائمی

نمایشگاه دائمی BM CARS که در مجموعه ایرانمال شهر تهران واقع شده است، فضایی مناسب برای بازدید و بررسی خودروهای وارداتی این شرکت در تمام ایام سال فراهم می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با خودروهای متنوع و با کیفیت BM CARS آشنا شوند و از امکانات و مشخصات فنی آن‌ها توسط کارشناسان مجرب شرکت مطلع گردند. BM CARS با ارائه خدمات مشاوره‌ای و پشتیبانی فنی، تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید خودرو را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

آغاز پیش ثبت نام

پیش ثبت نام خودروی لوکس و مدرن BESTUNE T77 آغاز شد! از تاریخ ۱۶ مهر ماه تا ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۳، فرصت دارید تا با پیش ثبت نام نقدی، یکی از اولین دارندگان این خودروی بی‌نظیر باشید.

BESTUNE T77 با طراحی شیک و امکانات پیشرفته، تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این خودرو با موتور قدرتمند ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ و امکاناتی همچون سانروف پانوراما، صندلی‌های چرمی با قابلیت تنظیم برقی و سیستم کروز کنترل تطبیقی، تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند.

با پیش ثبت نام BESTUNE T77، به جمع دارندگان یکی از بهترین خودروهای وارداتی بپیوندید و از رانندگی لذت ببرید! جهت اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت وارد شوید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز