خبرگزاری کار ایران

سررسید تبلیغاتی چیست؟

سررسید تبلیغاتی چیست؟
کد خبر : ۱۵۲۱۵۲۶

سررسیدها امروزه به یکی پرطرفدارترین دفاتر تقویمی تبدیل شده‌اند و استفاده‌های مختلفی از آنها می‌شود. در این سررسیدها شما می‌توانید تمام برنامه‌های خود را در همان تاریخ و همان روز یادداشت کنید.

تمام تاریخ‌های شمسی، میلادی، قمری و همچنین روز، ماه و سال در این دفاتر قرار دارند. اما موضوعی که باید بدانید اینست که سررسید تنها به یک دفتر ختم نمی‌شود و مدل‌های مختلفی دارد. در دسته سررسیدهای اختصاصی سررسیدهای تبلیغاتی قرار می‌گیرند که می‌توان آنها را یک استراتژی تبلیغاتی قوی دانست که با طرح، رنگ، لوگو و متون دلخواه شما چاپ می‌شود.

سررسید تبلیغاتی چیست؟

سررسید تبلیغاتی همان دفتر یادداشت است و همانطور که ابتدای مقاله ذکر کردیم تمام تاریخ‌های جهانی مثل شمسی، میلادی و قمری در آن ذکر شده‌اند و شما می‌توانید برنامه‌های روزانه خود را در تاریخ‌ همان روز در این دفاتر بنویسید. امروزه سررسیدهای تبلیغاتی به یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تبلیغاتی برای برندها، کسب و کارها و شرکت‌ها تبدیل شده‌اند. به شکلی که صفحات اول این دفاتر و یا حتی تمام صفحات آن حاوی اطلاعات مربوط به یک برند است.

چاپ سررسید را می‌توان یک هدیه تبلیغاتی بزرگ دانست که طرفداران زیادی در بین صاحبان کسب و کارها دارد. از این رو در ابتدای سال تقریبا تمام برندها به دنبال چاپ سررسید تبلیغاتی برای شرکت خود هستند تا بتوانند برندشان را با کمک این دفاتر به مردم معرف می‌کنند. پس می‌توان گفت بهترین گزینه‌ای است که پیش روی صاحبان کسب و کار قرار دارد.

سررسیدهای تبلیغاتی باید کیفیت بالایی داشته باشند و در طراحی آن لوگوی مخصوص شرکت به شکل صحیح و در بهترین قسمت قرار بگیرد. همچنین باید از کاغذها و جلدهای باکیفیت و مرغوبی نیز برای آن استفاده شود و در کنار این ویژگی از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. به عبارتی با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه بتوان سررسیدی باکیفیت بالای کاغذ، چاپ و طراحی دریافت کرد.

مزایای استفاده از سررسید تبلیغاتی

استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی به عنوان یک روش بازاریابی بسیار مقرون‌به صرفه و مناسب است. این روش دارای مزیت‌های زیادی است و جدا از معرفی شرکت شما به مردم، مزایای دیگری نیز برای کسب و کار شما دارد. در این بخش می‌خواهیم مزایای استفاده از سررسید اختصاصی را برایتان توضیح دهیم.

کاربردی، ماندگار و مقرون به‌صرفه

همانطور که گفتیم این سررسیدها نسبت به دیگر محصولات تبلیغاتی چون بروشورها، کاتالوگ‌ها، بنرها و ... مفیدتر هستند و کاربرد بیشتری نیز دارند. به این صورت که همه افراد حداقل به یک سررسید در محل کار یا خانه خود نیاز دارند. مردم معمولا حتی پس از تمام شدن صفحات سررسید باز هم آن را نگه می‌دارند و به دنبال این موضوع این دفاتر ماندگار و همیشگی هستند. همچنین از تبلیغات شما در سررسید همه روزه بازدید می‌شود در صورتی که شما هیچگونه هزینه‌ای برای این بازدید و مشاهده نمی‌پردازید. پس می‌توان گفت سررسید تبلیغاتی نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی مثل تبلیغات دیجیتالی مقرون‌به صرفه‌تر است و بازدید بیشتری دارد.

امکان یادداشت‌‌برداری و برنامه‌‌ریزی‌های روزانه دقیق

امروزه اکثر مردم بخصوص کارمندان و معلمان، یادداشت‌های روزانه خود در دفاتر سررسید تبلیغاتی می‌نویسند. بنابراین همه روزه با لوگو چاپ شده برند شما روی سررسید سروکار دارند.

فضای گسترده برای ارائۀ تبلیغات

همانطور که می‌دانید در سررسیدهای تبلیغاتی به اندازه تمام روزهای سال صفحه وجود دارد. به دنبال این موضوع فضای گسترده‌ای برای تبلیغات محصولات و کسب و کار شما در این دفاتر وجود دارد. به مثال زیر توجه کنید:

  • شما به عنوان یک سازمان، شرکت یا فرد می‌توانید لوگوی مخصوص خود را در قسمت پایین تمام صفحات سررسید چاپ کنید و یا آن را برحسب سلیقه خود تنها در صفحات نخست به نماش بگذارید.

پس با توجه به این موضوع تمام سازمان‌ها می‌توانند از 365 صفحه این سررسیدها برای تبلیغات خود استفاده کنند و در هر صفحه افراد را با موضوعی جدید از کسب و کار خود آشنا کرده و اطلاعات خود را در اختیار کاربران قرار دارند.

سررسید تبلیغاتی چیست؟

قابلیت استفاده برای تمام محصولات و کسب‌ و کارها

تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها و افراد در هر نوع حیطه کاری می‌توانند با نزدیک شدن به پایان سال سررسید تبلیغاتی خود را سفارش داده و لوگو مخصوص خود را در آن چاپ کنند. می‌توانید هر نوع اطلاعاتی چون حیطه کاری، محل کار، تصاویر و ... را برای تبلیغ سازمان خود و معرفی آن به مشتریان روی این دفاتر چاپ کرده و به مخاطبان خود هدیه بدهید.

سررسید تبلیغاتی چه اهمیتی در بازاریابی دارد؟

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، سررسیدهای تبلیغاتی بخش بزرگی از کسب و کارها را تشکیل می‌دهند و می‌توان از آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با هزینه‌ای مناسب، برای بازاریابی و اهداف شرکت خود استفاده کرد. امروزه کسب و کارها برای دیده شدن و معرفی محصولات خود چند میلیون و یا چند میلیارد هزینه‌ می‌کنند تا خود را از طریق روش‌های تبلیغاتی مختلف چون رادیو، تلوزیون، شبکه‌های اجتماعی، بروشورهای تبلیغاتی و ... به مخاطبان معرفی کنند.

اما شما می‌توانید با هزینه‌های بسیار کمتر و تنها با چاپ سررسیدهای تبلیغاتی به بازاریابی و معرفی محصولات خود بپردازید و گام با ارزشی در موفقیت برند خود بردارید.

ویژگی‌های سررسید تبلیغاتی

  • اولین مورد اینست که دارای تاریخ‌های شمسی، میلادی و قمری باشند. باید به این موضوع توجه کنید که یک سررسید قبل از اینکه یک ابزار تبلیغاتی برای برند شما باشد باید بتواند نیازهای اصلی کاربران را برآورده کند.

  • باید دارای تمام رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی سال باشد زیرا این موارد در تقویم‌ها لحاظ می‌شوند.

  • فضای کافی برای یادداشت برداری و برنامه‌ریزی روزانه داشته باشد. در واقع همین فضای یادداشت برداری است که سررسید هارا از تقویم‌ها جدا می‌کند. با این حالت کاربر می‌تواند به خوبی تمام برنامه‌های خود را در سررسید تبلیغاتی شما یادداشت کرده و به صورت مرتب با برند شما سروکار داشته باشد.

  • صحافی محکم و مقاومی داشته باشد، اگر سررسید به سرعت خراب شود، طبیعتا به همان سرعت هم دور انداخته می‌شود. پس می‌توان گفت هیچ تاثیری در بازاریابی شما نخواهد داشت.

  • دارای تمام مشخصات مربوط به برند شما اعم از لوگو، اطلاعات و تصاویر لازم باشد. در غیر این صورت دیگر نمی‌توان به آن لقب سررسید تبلیغاتی داد چون تفاوت چندانی با سررسیدهای معمولی ندارد.

  • سررسید تبلیغاتی چیست؟

سفارش سررسید تبلیغاتی 1404 در سالنامه برگ

از پرکاربردترین و پرطرفدارترین هدایای سال 1404 باید به سررسیدهای تبلیغاتی اشاره کنیم. برای چاپ این سررسیدها بهتر است چند ماه قبل از سال جدید اقدام کنید تا زمان کافی برای چاپ یک سررسید تبلیغاتی باکیفیت را داشته باشید. از آنجا که افراد زیادی برای تنظیم برنامه‌های روزانه خود از این سررسیدها استفاده می‌کنند، تهیه آن به عنوان یک هدیه می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای چاپ سررسید 1404 هستید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه سالنامه برگ دیدن کنید. این شرکت با چندین سال سابقه در زمینه چاپ انواع سررسید و تبلیغات گسترده توانسته به یکی از مورد اعتماد‌ترین مراکز چاپ سررسید تبلیغاتی تبدیل شود. پیشنهاد میکنیم برای سفارش سررسید تبلیغاتی از نمونه کارهای این مجموعه گسترده دیدن کنید.

کلام آخر

در سفارش سررسید تبلیغاتی به این موضوع توجه کنید که تصاویر با کیفیت بسیار بالایی چاپ شوند تا بتوانند کاربران را به خود جذب کنند. همچنین لوگو، تصاویر، نوشته‌ها و حتی فونتی که به کار می‌گیرید هم باید با کسب و کار و برند شما همخوانی داشته باشد تا بتواند سررسید منحصربه فردی برای شما بسازد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز