خبرگزاری کار ایران

یک تیر و دو نشان؛ جزئیات جشنواره جذاب راسان

یک تیر و دو نشان؛ جزئیات جشنواره جذاب راسان
کد خبر : ۱۵۱۸۵۱۶

اگر از امروز به فکر نجات آینده از خشک‌سالی هستید، شما برنده‌اید. اما راهی وجود دارد که بتوانید بیشتر از این برنده باشید: شرکت در جشنواره بزرگ راسان!

با خرید محصولات راسان و جایگزینی شیرآلات فرسوده ساختمان با آن‌ها، هم از هدررفت آب جلوگیری می‌کنید و هم در جشنواره راسان برنده جایزه می‌شوید.

اولین جایزه، تخفیفی است که برای خرید شیرآلات بهداشتی راسان به شما داده می‌شود. ضمناً برای دو قرعه‌کشی، دو شانس مجزا دریافت می‌کنید. شانس اول برای شرکت در قرعه‌کشی هر دو هفته یک‌بار است و شانس دوم، مخصوص قرعه‌کشی نهایی که جایزه بزرگی در آن در انتظار برندگان خواهد بود.

برنده هوشمند راسان باش

جشنواره بزرگ راسان با شعار «به راسان بپیوندید» درخواست مشارکت و همراهی این برند برای نجات آینده است. روزانه بخش بزرگی از منابع آبی به دلیل استفاده از شیرآلات غیراستاندارد یا فرسوده به هدر می‌رود و این برای سرزمینی که با خطر بزرگ خشک‌سالی روبه‌رو است، خبر خوبی نیست.

راسان، تولیدکننده انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان، فرصتی بی‌نظیر فراهم کرده که بتوانید شیرآلات فرسوده و بی‌کیفیت را کنار بگذارید و به جای آن‌ها از محصولات باکیفیت راسان استفاده کنید که مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌شوند.

با شرکت در جشنواره راسان، محصولات را با تخفیف می‌خرید و در دو قرعه‌کشی شانس برنده شدن خواهید داشت.

نحوه شرکت در جشنواره راسان

شرکت در جشنواره راسان بسیار ساده است و فقط باید چند کار کوچک انجام دهید. اولین کار این است که وارد صفحه جشنواره راسان به آدرس qrgame.rassan.ir شوید، اطلاعاتتان را وارد و ثبت‌نام خود را کامل کنید.

سپس به شما یک لوکیشن داده می‌شود که باید در آن حاضر شوید و با اسکن یک کیو آر کد، امتیاز این مرحله را به دست بیاورید.

با اسکن اولین کیو آر کد (QR code)، 5 درصد تخفیف برای خرید محصولات راسان به شما تعلق می‌گیرد و یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی دو هفته یک‌بار گجت‌های هوشمند و یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه 100 میلیون تومانی از آن شما می‌شود.

با اسکن کیو آر کدهای بیشتر که در فروشگاه‌های راسان قرار دارند، امتیازهای بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی‌ها به دست خواهید آورد و شانس برنده شدن شما افزایش می‌یابد.

جایزه‌های جشنواره راسان

جایزه بدون قرعه‌کشی جشنواره راسان، کد تخفیف 5 درصدی است که در مرحله اول به دست می‌آورید. جایزه قرعه‌کشی نهایی که جشنواره راسان با آن پایان می‌پذیرد، هدیه ویژه صد میلیون تومانی است.

برای قرعه‌کشی هر دو هفته یک‌بار که در طول جشنواره انجام می‌شود، جوایز هوشمند در نظر گرفته شده که به شرح زیر است:

  • فلاسک هوشمند
  • کاغذ دیجیتال
  • ماشین اصلاح موی سر
  • هدفون بلوتوثی
  • ساعت هوشمند
  • دستبند سلامتی هوشمند
  • ترازوی هوشمند
  • اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل
  • هندزفری بلوتوثی دوگوش
  • عینک آفتابی هوشمند

فرصت شرکت در جشنواره راسان تا چه زمانی است؟

جشنواره راسان از 18 تیر 1403 آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. در طول برگزاری این جشنواره که پایان آن اعلام نشده، هر دو هفته یک‌بار قرعه‌کشی انجام می‌شود. قرعه‌کشی پایان جشنواره هم در روز آخر صورت می‌گیرد.

راسان برای نجات می‌آید

جشنواره راسان با پرداختن به یکی از معضلات اصلی انسان یعنی کمبود منابع آبی، گامی برای نجات آینده از خشک‌سالی به شمار می‌آید. چیزی که ممکن است کمتر به آن فکر کنیم، حجم آبی است که به دلیل تأسیسات کهنه و شیرآلات بی‌کیفیت در ساختمان‌ها به هدر می‌رود.

با خرید محصولات راسان در این جشنواره، از اسراف آب جلوگیری می‌کنیم و شانس خود را در قرعه‌کشی جوایز راسان هم می‌آزماییم؛ این فرصتی است که نباید از دست داد: یک تیر و دو نشان!‍

منبع خبر

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز