خبرگزاری کار ایران

نوآوری در بسته‌ بندی نوشیدنی آسان بازشو با دستگاه دربند قوطی

نوآوری در بسته‌ بندی نوشیدنی آسان بازشو با دستگاه دربند قوطی
کد خبر : ۱۵۱۷۱۰۹

به تازگی انواع محصولات نوشیدنی که در ظروف شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بسته ‌بندی می‌شوند، به صورت آسان بازشو دربندی می‌گردند تا استفاده از آنها ساده‌ تر و راحت ‌تر باشد.

 به تازگی انواع محصولات نوشیدنی که در ظروف شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بسته ‌بندی می‌شوند، به صورت آسان بازشو دربندی می‌گردند تا استفاده از آنها ساده‌ تر و راحت ‌تر باشد. درب بندی بدین روش جدید نه تنها باعث سهولت در مصرف، بلکه در زمینه فروش محصول نیز تاثیر شگرفی دارد. به همین دلیل اکثر تولید کنندگان نوشیدنی‌های مختلف گازدار و بدون گاز در صدد تهیه این دستگاه دربندی هستند.

 روش طرح درب قوطی آسان بازشو به این صورت است که ورق‌های آلومینیومی در ابتدا با مشخصات معین محصول به کارخانه ارائه می‌شود. قابل ذکر است که ورق‌های آلومینیومی به شکل‌های رول یا شیت تهیه می‌شوند. بعد از آن مرحله به مرحله با استفاده از سمبه و ماتریس شکل دهی و برش داده می‌شوند.

 پس از آن یک لیوان تو خالی کمی بزرگتر از ظرف مورد نظر را انتخاب و درب شکل دهی شده آسان بازشو قوطی را توسط دستگاه به عنوان مدل درب گذاری می‌کنند. 

 قبلا درب آسان بازشو اغلب برای قوطی‌های آلومینیومی نوشابه‌های گازدار و آبمیوه مورد استفاده قرار می‌گرفت. ولی هم اکنون از این درب‌ها برای دیگر ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی نیز می‌توان استفاده نمود که نوآوری شگرفی در صنعت بسته ‌بندی به شمار می‌آید.

 دستگاه دربند قوطی یکی از تجهیزات نوینی است که پا به عرصه صنعت بسته‌ بندی گذاشته و دارای تکنولوژی منحصر به فردی می‌باشد که قابلیت استفاده برای انواع نوشیدنی‌های مورد مصرف در کافه، رستوران، هتل و... به صورت آسان باز شو را دارد. طوری که شما هر نوشیدنی که فکرش را بکنید از قهوه گرفته تا نوشیدنی‌های میوه‌ای و شیرین را می‌توانید درون قوطی‌های فلزی ریخته و توسط این دستگاه درب گذاری کنید.

 علاوه بر قوطی فلزی حتی می‌توانید ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی که محصول درون آن به وضوح قابل مشاهده است را به راحتی توسط این دستگاه پلمپ نمایید. عملکرد دستگاه دربند قوطی به صورت نیمه اتوماتیک است و به شکل رومیزی طراحی شده است که در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی و کشاورزی قابل استفاده است.

 بیشترین کاربرد این دستگاه استفاده از آن در رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌ها می‌باشد. البته قابلیت‌های استفاده این دستگاه تنها به محصولات نوشیدنی ختم نمی‌شود. به طوری که در کنار انواع نوشیدنی‌ها مانند دوغ، نوشابه گازدار، قهوه، آبمیوه، روغن مایع و... می‌توانید قوطی‌های کنسرو، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، کمپوت، ترشیجات، غذای حیوانات خانگی و... را بسته ‌بندی و آماده مصرف نمایید.

 دستگاه دربند قوطی از قطعات فلزی با جنس با کیفیت تهیه شده است، بنابراین طول عمر بالایی دارد. فرایند دربندی این دستگاه توسط سیستم الکترومکانیک انجام می‌شود و قابلیت پلمپ درب ۸ قوطی در هر دقیقه را دارد. کار کردن با دستگاه دربند قوطی بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. به طوری که همان دفعه اول به خوبی مسلط می‌شوید و نوشیدنی‌های مختلف خود را درب بندی می‌کنید.

 برای این منظور باید ظرف مورد نظر را در جای مخصوص نگه دارید تا دستگاه به طور اتوماتیک درب ظرف را با درب آسان بازشو پلمپ نماید. مطمئن باشید هنگامی که از این دستگاه دربند قوطی برای پلمپ محصولات نوشیدنی خود استفاده نمایید، خواهید فهمید که در صنعت بسته ‌بندی چه غوغایی به پا کرده است.

 

معرفی دستگاه دربند قوطی و مزایای استفاده از این دستگاه

 دستگاه دربند وظیفه پلمپ و درب گذاری انواع قوطی‌های فلزی، بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی را برعهده دارد. علاوه بر سرعت دقت این دستگاه نیز به گونه‌ای است که از کوچک ‌ترین نشتی و نفوذ آب، هوا و ذرات معلق در هوا جلوگیری می‌کند.

دستگاه دربند در صنایع مختلف غذایی جهت پلمپ درب بطری‌های نوشیدنی و قوطی‌های فلزی، در صنایع شیمیایی و کشاورزی به منظور بسته ‌بندی کودهای مایع و آفت کش‌ها در بطری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این در صنایع داروسازی که پلمپ محصولات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، نیز دستگاه دربند کاربرد دارد. ساختار دستگاه دربند با توجه به نوع ظرفی که قرار است درب گذاری کند، متفاوت است. به عنوان مثال دستگاهی که برای بسته‌ بندی تن ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، عملکرد متفاوتی با دستگاه بسته‌ بندی بطری آبمیوه دارد. بنابراین قبل از انتخاب دستگاه باید نوع محصولی که قرار است توسط آن پلمپ شود را مشخص کنید.

 

 به کارگیری دستگاه دربند در خط تولید مزایای زیادی را به همراه دارد:

 تکمیل فرایند بسته ‌بندی با سرعت و دقت بالا: همانطور که ذکر شد عملکرد دستگاه دربند به شکل اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می ‌باشد. به نحوی که پلمپ درب محصولات در کوتاه‌ ترین زمان ممکن توسط آن انجام می ‌شود.

 کاهش نیاز به نیروی انسانی: انتخاب این دستگاه با توجه به سرعت بالا نیاز به تعداد نیروی انسانی را کاهش می ‌دهد. به طوری که برای کار با آن تنها به یک اپراتور نیاز است.

 افزایش کیفیت محصول از نظر رعایت بهداشت و ایمنی: استفاده از دستگاه دربند کیفیت محصول را از هر نظر تضمین می‌ کند.

 سهولت کار با دستگاه: فرایند بسته ‌بندی و پلمپ ظروف با دستگاه دربند بسیار راحت است و اپراتور هیچ مشکلی در قبال آن ندارد و تنها وظیفه او قرار دادن ظرف در جای مخصوص است.

 

 انواع نوشیدنی‌ (گرم و سرد) 

 امروزه برای انواع نوشیدنی بسته ‌بندی‌های متفاوتی ارائه می‌شود که مهمترین آن تقسیم نوشیدنی به دو گزینه گرم و سرد می‌باشد. اصولاً به هر مایعی که انسان بتواند آن را بنوشد، نوشیدنی می‌گویند.

 در ضمن هدف از نوشیدن نوشیدنی‌ها متفاوت است، طوری که برخی از آنها دارای خواص چربی سوزی هستند. برخی برای رفع عطش مناسب است و بعضی دیگر جنبه دارویی دارند. با این تفاسیر با ما همراه باشید تا با برخی از محبوب‌ ترین نوشیدنی‌های سرد و گرم آشنا شوید و طبق دستور عمل تهیه آن بتوانید یک نوشیدنی خاص و جذاب برای پذیرایی در مهمانی‌های خود تهیه کنید.

 از نوشیدنی‌های لاکچری گرم با قهوه مواردی از جمله دبل اسپرسو، کاپوچینو، موکا، آیس کافی، موکاپاچینو، ماکیاتو، لاته، اسپرسو و... را می‌توان عنوان کرد. از نوشیدنی‌های سرد نیز می ‌توان به انواع اسموتی‌ها با بستنی، شیک‌ها، شیر موز، شیر پسته، هات چاکلت با بستنی و... اشاره نمود.

 

نحوه بسته بندی نوشیدنی

 بسته ‌بندی به طور کلی مهم ترین مرحله مربوط به تولید و پخش کالا می‌باشد. هر محصولی پس از گذر از چند مرحله، به مرحله نهایی بسته‌ بندی می‌رسد و پس از آن آماده ارائه به بازار می‌شود. در بین محصولات بسته ‌بندی بطری‌های نوشیدنی با سایر کالاها کمی تفاوت دارد.

 معمولا بطری‌ها از سه مرحله عبور و به مرحله بسته‌ بندی می‌رسند که حذف هر یک از این مراحل غیر ممکن است. با انجام یک بسته‌ بندی اصولی و با کیفیت می‌توان از سالم رسیدن محصول به دست مشتری اطمینان حاصل کرد. درب بطری‌ها باید به خوبی پلمپ شوند تا مانع از ورود هرگونه آلودگی به داخل آن شود.

 بهترین و مطمئن‌ ترین دستگاه که تا به حال به بازار ارائه شده دستگاه دربند قوطی است که عملکرد قابل قبولی در بسته ‌بندی انواع نوشیدنی کسب کرده است. چنانچه شما نیز قصد خرید و تهیه این دستگاه و استفاده از آن در خط تولید خود دارید، می‌توانید از سایت شرکت کارآفرینی AG به آدرس ag.777 دیدن فرمایید و نمونه‌های مختلف دستگاه را مشاهده کنید یا به صورت تلفنی با مشاورین فعال و با تجربه بخش فروش شرکت در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید تا در نهایت بتوانید خرید به صرفه‌ ای داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز