خبرگزاری کار ایران

هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است؟ قیمت سوله سازی صنعتی

هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است؟ قیمت سوله سازی صنعتی
کد خبر : ۱۵۱۶۶۱۸

سوله ها از چندین سال پیش تا به اکنون صنعت ساخت بناهای صنعتی را تغییر دادند و باعث پیشرفت در صنعت ساختمان سازی شده اند. ساخت و نصب سوله ها باعث شده است تا بسیاری از کارآفرینان و صنعتگران بتوانند با کمترین هزینه و زحمت بتوانند خط تولید خود را راه اندازی کنند.

سوله صنعتی معمولا یک نوع سازه فلزی است که سقفی شیب دار دارد و با هدف ساخت کارگاه های صنعتی و کشاورزی ساخته می شود. دهانه و سقف این این نوع سازه ها معمولا با سایر سوله ها متفاوت و بزرگتر است.

سوله صنعتی در مدل های قوسی هلالی، چند ضلعی، چند دهانه، تمام قوسی، تک دهانه ساخته می شوند. ساخت و طراحی سوله صنعتی نیازمند دقت و تخصص زیاد است و باید توسط یک شرکت سازنده سوله بسیار با تجربه ساخته شود.

در این میان هزینه ساخت سوله صنعتی به شرایط مختلفی بستگی دارد و هنگام ساخت سوله باید به عوامل مختلفی که در قیمت سوله صنعتی تاثیردارند، توجه کنیم. اگر شما هم می خواهید بدانید این عوامل چیستند و هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است، تا انتهای این مطلب با ما باشید.

هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است؟ قیمت سوله سازی صنعتی

کاربرد سوله صنعتی

همانطور که اشاره کردیم سوله های صنعتی کاربردهای فراوانی در ساخت کارگاه های تولیدی دارند. وجود سوله صنعتی باعث شده است هزینه های راه اندازی کمتر شده و مراحل احداث کارگاه راحت تر شود. در ادامه با کاربرد سوله صنعتی بیشتر آشنا می شوید.

ساخت کارگاه

معمولا سوله های صنعتی با هدف ساخت کارگاه ساخته می شوند. به دلیل اینکه این سوله ها مقاوم هستند، شما می توانید برای هر نوع کارگاه تولیدی از این نوع سوله استفاده کنید. ساخت سوله صنعتی نیاز به دقت و تخصص دارد. برای ساخت سوله کارگاهی نیاز است از یک شرکت سازنده موفق کمک بگیرید.

ساخت دامداری

دومین کاربرد سوله صنعتی ساخت سوله دامداری است. برای پرورش دام و طیور معمولا از سوله صنعتی بیشتر استفاده می شود. برای ساخت دامداری بهتر است هدف خود را از ساخت این سازه مشخص کنید.

مرغداری، گاوداری و یا پرورش سایر دام ها در این سازه ها ممکن است و باعث راحتی و اطمینان شما از کسب و کارتان خواهد شد. برای شروع هر نوع مدل سازه باید با شرکت های معتبر همکاری داشته باشید.

سوله تجاری

اهداف تجاری نیز با ساخت سوله های صنعتی نیز ممکن است. سوله صنعتی می تواند همه اهداف تجاری شما را پوشش داده و از افزایش مخارج سنگین برای احداث جلوگیری می کند. فرقی ندارد شما یک بنا برای ورزشگاه بسازید یا یک سوله برای نگه داری محصولات تولیدی، در هر صورت شما نیاز به ساخت سوله صنعتی مقاوم و مستحکم دارید.

از طرفی دیگر با سوله صنعتی می توانید کارگاه تولیدی خود را رونق ببخشید و در شهرهای مختلف شعبه های کارگاه خود را ساخته و در تولید محصول پیشرفت کنید. توجه کنید که طراحی سوله صنعتی با نیازهای کارگاه شما باید انجام شود.

هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است؟ قیمت سوله سازی صنعتی

عوامل موثر بر هزینه ساخت سوله صنعتی

همانطور که گفته شد، قیمت سوله صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت مشخص برای هزینه ساخت سوله بتنی آن بیان کرد. در ادامه برخی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ساخت سوله صنعتی را بیان می کنیم.

روش ساخت سوله صنعتی

روش ساخت سوله صنعتی تاثیر مستقیمی بر قیمت سوله دارد و باید قبل از ساخت هر نوع سوله از روش ساخت آن مطمئن شوید. اینکه بدانید از چه مصالحی برای ساخت سوله استفاده می شود و در ساخت سوله از چه استانداری پیروی می شود بسیار مهم است.

همچنین نوع فعالیتی که قرار است در سوله انجام شود، بسیار مهم است. مثلا شما برای ساخت سوله دامداری اقدام می کنید و مطمئنا هزینه آن با هزینه ساخت یک سوله کارگاهی بسیار متفاوت خواهد بود.

محل ساخت سوله صنعتی

محل ساخت سوله صنعتی از جمله عواملی است که در قیمت ساخت سوله تاثیر دارد، مثلا مهم است که محل ساخت سوله چقدر از شرکت سازنده دور یا نزدیک باشد. اگر در یک شهر باشید، ممکن هزینه های کمتری پرداخت کنید.

اما اگر ساخت در شهرهای دیگر را دارید، باید هزینه های حمل و نقل را نیز اضافه کنید. البته بسیاری از شرکت ها وجود دارند که هزینه کمتری برای ساخت سوله در نظر می گیرند. شرکت بیستون سازه یکی از این شرکت هاست که در اکثر شهرها توانایی ساخت سوله را دارد و هزینه کمی برای ساخت سوله درخواست می کند. 

هزینه دریافت مجوز برای سوله صنعتی

یکی دیگر از موارد مهم در هزینه ساخت سوله صنعتی، هزینه های دریافت مجوز است. شما باید قبل از اقدام به ساخت سوله، باید کارهای مجوز را دنبال کنید. هزینه های مجوز به حوزه فعالیت شما بستگی دارد و باید از نهاد مربوطه مجوز را پیگیری کنید.

همانطور که می دانید برای هر فعالیت و ساخت کارگاه شما نیاز به دریافت محوز دارید و ساخت هر نوع سوله نیز همینطور است. برای دریافت مجوز می توانید خودتان اقدام کنید یا از شرکت های سازنده کمک و راهنمایی بگیرید. توجه کنید که تا قبل از دریافت مجوز امکان ساخت سوله وجود ندارد.

نوع مصالح استفاده شده

انتخاب مصالح ساخته شده می تواند در قیمت سوله تاثیر گذار باشد. مثلا اگر می خواهید هزینه کمی برای ساخت سوله پرداخت کنید، باید از سوله سبک سیلندری به جای سوله های تیر ورقی استفاده کنید.

سوله سبک به اندازه سوله های سنگین مقاوم هستند و می توانند در برابر باد یا سایر بلاهای طبیعی مقاومت داشته باشند. اگر در مناطق زلزله خیز نیز زندگی می کنید، جای نگرانی نیست و سوله سبک صنعتی می تواند بسیار مقاوم و مستحکم باشد.

هزینه ساخت سوله صنعتی چقدر است؟ قیمت سوله سازی صنعتی

قیمت سوله سازی صنعتی

قیمت ساخت سوله معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیش از این با عواملی که در ساخت سوله صنعتی تاثیر گذار هستند، آشنا شدید. اما اگر یک قیمت تقریبی بخواهیم برای سوله سازی صنعتی بیان کنیم، باید بگوییم که معمولا از متری 600 هزار تومن شروع می شود و با توجه به نوع سوله ممکن است قیمت کم یا زیادتر شود.

شرکت بیستون سازه بهترین شرکت سازنده سوله در ایران

اگر به دنیال شرکتی هستید که عملیات ساخت سوله صنعتی را صفر تا 100 انجام دهد، شرکت بیستون سازه یکی از بهترین شرکت های سازنده سوله است و می تواند محکم ترین و مقاوم ترین سازه را به شما تحویل دهد.

این شرکت به ساختن انواع سوله سبک معروف است و می تواند حتی توانایی  پیاده سازی سوله صنعتی سبک را نیز دهد. این باعث خواهد شد که قیمت سوله سازی صنعتی کاهش یابد.

برای اطلاع از قیمت و سفارش ساخت سوله می توانید با روش های ارتباطی زیر با بیستون سازه در تماس باشید.

تبریز، ولیعصر، فروغی، خیابان شیخ محمد خیابانی، ساختمان هما، پلاک ۱۷/۱

تلفن همراه: ۰۹۱۴۴۳۱۷۱۹۲

 شماره دفتر: 04133202198

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز