خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ایلنا با مدیر اجرایی مجموعه اقتصادی آفتاب عنوان شد:

جایگزینی خودروهای کارکرده با نو در دستور کار قرار گرفت

جایگزینی خودروهای کارکرده با نو در دستور کار قرار گرفت
کد خبر : ۱۵۱۳۹۷۲

افزایش سود شرکت هایی که با مجموعه آفتاب همکاری می کنند

ما باید نگاه‌مان را به خودروهای تجاری تغییر بدهیم. خودروی تجاری صرفا وسیله‌ا‌ی برای حمل و نقل نیست؛ بلکه مسکن، محل کسب و ممر درآمد مشتری نیز محسوب می‌شود. لذا باید نگاه ویژه‌تری به اینگونه وسایل نقلیه صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا، عدم توجه به ماشین‌های تجاری در ایران می‌تواند پیامدهای منفی متعددی به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین این زیان‌ها، کاهش کارایی و بهره‌وری در حمل و نقل است؛ یعنی همان معضلی که سال‌هاست سیلان دارد.

امیرحسین مولوی، "مدیر اجرایی مجموعه اقتصادی آفتاب" در گفت‌وگو با "ایلنا" ضمن بررسی این مساله وعده داد که با آغاز به کار فعالیت استارت‌آپ Aftab Business Company در شهرک کامیون‌داران، بخش بزرگی از این مشکلات حل و فصل خواهد شد.

مجموعه‌ی مذکور که کار خود را از شهریورماه امسال آغاز خواهد کرد، در سه تیپ کلی از انواع محصولات (کشنده‌ها، کامیونت، ماشین آلات و کاربری‌ها) ورود خواهد داشت.

"مدیر اجرایی مجموعه اقتصادی آفتاب" وعده داد که با توجه به پتانسیلی که در اختیار دارند، حتی امکان بازاریابی بهتر را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد تا از این مسیر درآمد آنها و بازار کارشان بیشتر و بهتر شود. مولوی به میزان افزایش نرخ سود شرکت‌هایی که با مجموعه‌ی آفتاب همکاری می‌کنند نیز اشاره کرد و تصریح کرد:" میزان سود شرکت‌ها تناسب مستقیم با بهای تمام شده محصول، عمق داخلی‌سازی و همچنین سیاست تامین و تولید آنها دارد.

اما بطور قطع قادریم با آگاه‌سازی و ارایه‌ی خدمات مختلف ۳۰ درصد نرخ فروش آنها را ارتقا دهیم که رقم قابل توجهی خواهد بود." متن این گفت‌وگو را بخوانید؛

برخی اوقات در شهرک کامیون‌داران، شاهد حضور افرادی هستیم که ضمن تجربه‌ی بالا در زمینه ماشین‌های تجاری، از تخصص دانشگاهیِ چندانی برخوردار نیستند. به نظر شما این مساله تا چه میزان بر کیفیت فعالیت چنین افراد و شرکت‌هایی تاثیرسوء دارد؟

به طور کلی افرادی که در شهرک کامیون‌داران فعالیت دارند از حیث تجربه، روابط و تعامل از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند؛ اما این موضوع به تنهایی کافی نیست. امروز از هر حیثی یک مشتریِ آگاه، نیازمند اطلاعات کافی و تکنیکال است تا مطابق با نیاز و کاربری، انتخاب بی‌نقصی داشته باشند و پیشینه‌ی اثربخشی در کسب و کار و هدف‌شان به ثمر بنشیند.

ما باید نگاه‌مان را به خودروهای تجاری تغییر دهیم چرا که خودروی تجاری صرفا وسیله‌ا‌ی برای حمل و نقل نیست؛ بلکه مسکن، محل کسب و ممر درآمد مشتری نیز محسوب می‌شود. لذا باید نگاه ویژه‌تری به اینگونه وسایل نقلیه صورت بگیرد. از اینرو با نگاه به تکنولوژی جدید و برتر می‌توان کمک شایانی در این حوزه صورت بگیرد.

 استارت آپ "مجموعه‌ی اقتصادی آفتاب" ضمن همکاری با قشر زحمت کشی که غالبا به صورت سنتی در حیطه تولید فعالیت داشته‌اند، در حال ایجاد تحولاتی در شهرک کامیون‌داران است. از برنامه‌های توسعه‌ای خود بگویید.

 ما بنا داریم در سه تیپ کلی از انواع محصولات به مارکت ورود داشته باشیم؛ کشنده‌ها، کامیونت، ماشین آلات و کاربری‌ها. البته هرکدام از شاخه‌های اشاره شده بسیار وسیع و عمیق هستند.

به طور کلی در گام نخست، شناسایی دقیق نیازهای مشتری‌ها براساس تنوع کسب و کارها صورت خواهد گرفت که در این خصوص برنامه‌های تخصصی در نظر گرفته شده که در فازهای مستقل قابل اجرا است.

 با توجه به نقشه‌ی راهی که تبیین کردید، آیا امکان همکاری سایر کارخانه‌ها و شرکت‌ها با استارت آپ "مجموعه‌ی اقتصادی آفتاب" جهت به روز کردن تولیدات، خدمات‌ و دانش آنها وجود دارد؟

بطور قطع ما آماده‌ی همکاری با همه شرکت‌هایی هستیم که محصولات با کیفیتی تولید می‌کنند و دغدغه مشتری را دغدغه مجموعه‌ی خود می دانند. ادعای ما این است که با توجه به پتانسیلی که در اختیار داریم، حتی امکان بازاریابی بهتر را برای مشتریان به ارمغان خواهیم آورد تا از این مسیر درآمد آنها و بازار کارشان بیشتر و بهتر شود. البته این صرفا یک ادعا نیست؛ برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای این مهم صورت گرفته است.

بنابراین می‌توان گفت کسانی که با شما همکاری داشته باشند، تحولات اساسی را پیش روی خود خواهند دید.

یقینا همین طور است. طی برنامه‌ریزی‌های ما بطور قطع مشتری می‌تواند متناسب با نیاز و کاربری مدنظر، بهترین مشاوره و نهایتا کامل‌ترین انتخاب را با بهترین قیمت داشته باشند. ضمن مقایسه‌ی محصولات، حباب قیمت برخی از محصولاتی که تناسبی با مشخصات فنی‌شان ندارند، شکسته خواهد شد و مشتری بدون هرگونه واسطه و با قیمت کارخانه به همراه برخی خدمات مالیِ ارزشمند، مثل تسهیلات توام با سود مناسب، مواجه خواهد شد.

ما در "مجموعه اقتصادی آفتاب"، سعی داریم پکیج نیازهای مشتری را در یک قسمت متمرکز، فراهم کنیم و امکانات و خدماتی در شان مشتری و عاری از هرگونه شعار تبلیغاتی ارایه کنیم.

 چه زمانی کار خود را آغاز می‌کنید؟

 ابتدای شهریورماه امسال بطور رسمی کار خود را آغاز می‌کنیم.

برای امسال چه برنامه‌ای دارید؟

 امسال ۳۰۰۰ دستگاه در نظر گرفته شده که بسیار واقع بینانه پیش بینی شده است.

به نظر شما، درصد سود شرکت‌هایی که حاضر به همکاری با شما می‌شوند، تا چه میزان افزایش خواهد یافت؟

 میزان سود شرکت‌ها تناسب مستقیمی با بهای تمام شده محصول، عمق داخلی‌سازی و همچنین سیاست تامین و تولید آنها دارد. اما به طور قطع قادریم با آگاه‌سازی و ارایه‌ی خدمات مختلف ۳۰ درصد نرخ فروش آنها را ارتقاء دهیم که رقم قابل توجهی خواهد بود.

در آخر اضافه کنم که بحث کارشناسی محصولات به همراه گواهینامه رسمی و نیز تمدید گارانتی خودروهای کارکرده و نیز طرح جایگزین کردن خودروهای کارکرده با نو، از خدمات ویژه‌ای است در دستور کار قرار داریم. این خدمات تا به امروز در هیچ کجا و هیچ شرکتی در ایران ارائه نشده است و ما مفتخریم که برای مشتریان خود چنین خدمات ارزنده‌ای در نظر گرفته‌ایم.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز