خبرگزاری کار ایران

فروش فن سانتریفیوژ

فروش فن سانتریفیوژ
کد خبر : ۱۵۱۳۷۶۹

امروز درمورد معرفی فن های سانتریفیوژ و بررسی این فن می پردازیم.

شما هم اگر قصد خرید واستفاده از این فن و یا انواع کولرهای صنعتی، را دارید، با ما همراه باشید تا بتوانید کاملآ با این فن آشنا شوید.

درکل سانتریفیوژ، به فنی گفته می شود که هوای داخل یک محیط بسته ، به وسیله فن گریز از مرکز خارج می شود وبه همین دلیل این فن را سانتریفیوژ نامگذاری کردند.

این فن درفشارهای خیلی پایین استاتیک هم به طرز خیلی عالی، هوا را از فضای داخل یک محیط به خارج هدایت می کند زیرا می تواند به افت فشار ناشی از استاتیک غلبه کند.

یکی از مزیت های فن سانتریفیوژ این است که سروصدای کمی تولید می کنند و ازکارایی بالایی نیز برخوردارند و دارای کاربردهای فراوانی هستند.

  • اجزاء داخلی فن سانتریفیوژ چیست؟

فن های سانتریفیوژ از قطعات مختلفی تشکیل شده اند مانند:

پروانه

حلزونی

الکتروموتور

صفحه برشی

که ازاین اجزاء تشکیل شده اند.

قسمت اصلی این اجزاء پروانه می باشد که یک قسمت به نام حلزونی دارد همچنین باعث می شود هوا در داخل حلزونی به جریان بیافتد واز داخل این محفظه به بیرون هدایت شود.

  • علت طراحی فن سانتریفیوژ چیست ؟

فن سانتریفیوژ به دلیل تهویه و انتقال هوا یا ذرات گردوغبار معلق در هوای یک محیط در کارخانه ها، کارگاه های پتروشیمی وغیره تولید شد.

این فن ها درمدل های مختلف و با عملکردهای متفاوت وخاص تولید و به بازارعرضه می شود.

در شرکت اس ام تهویه، انواع فن های سانتریفیوژ و کولرهای صنعتی و هواکش ها وغیره ... موجود می باشند.

ً فن سانتریفیوژ رادیال انتقال مواد

ً فن سانتریفیوژ بکوارد یکطرفه

ً فن سانتریفیوژ بکوارد دوطرفه

ً فن سانتریفیوژ سقفی یا Power roof

ً فن سانتریفیوژ فوروارد یکطرفه

ً فن سانتریفیوژ فوروارد دوطرفه

ً فن سانتریفیوژ فشار بالا

حالا انواع کولرهای صنعتی را که شامل:

  • کولرصنعتی اداری
  • کولر صنعتی باتلاقی
  • کولرصنعتی کویری
  • کولرصنعتی تبخیری
  • کولرصنعتی داکتبل

تولید شده اند.

شرکت اس ام تهویه با گذشت 30سال، تجربه توانسته انواع فن های سانتریفیوژ ، تهویه های مطبوع ، هواکش و کولرهای آبی و صنعتی را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی درمیان دیگر رقبا، عرضه کرد. کولرهای آبی و صنعتی بیشترین کاربرد را درمیان مردم دارد و به همین دلیل ازمحبوبیت حداکثری مردم برخوردار است. این کولرهای شامل :

کولرهای گلخانه ای و سلولزی می باشد. کولرهای صنعتی آبی هم برای خنک کردن محیط به کار می روند وهم باعث تصفیه محیط های بزرگ می شود و ذرات گردوغبار، بوی ناخوشایند را از محیط پاک می کنند.

فروش فن سانتریفیوژ

  • چگونه مدل های فن سانتریفیوژ را انتخاب کنید؟

در انتخاب نوع فن سانتریفیوژ عوامل زیادی تأثیر گذارند. کاربرد این فن ها از اصلی ترین موارد انتخاب این فن ها می باشد.

اینکه یک فرد، این فن را برای چه استفاده وچه مکانی نیاز دارد؟

شما فن را برای مکیدن هوا نیاز دارید یا برای دمیدن هوا؟

در زمان انتخاب یک مدل سانتریفیوژ، اگر برای دمیدن هوا نیاز باشد، فن سانتریفیوژ فوروارد مناسب است ولی اگر فن سانتریفیوژ را برای دمیدن هوا احتیاج داشته باشی ، فن سانتریفیوژ بکوارد مورد انتخابی شما خواهد بود.

حتی برای خرید کولر های صنعتی نیزباید مکان ومحل نصب را جزو اولویت های انتخابی خود قرار دهید. حتماً برند کارخانه ای که سازنده کولرهای صنعتی هستند، مانند برند اس ام تهویه که یکی از بهترین تولید کنندگان کولرهای آبی وصنعتی هستند، باید یکی از اولویت‌های دیگر شما برای خرید باشد و دیگر اینکه چه اندازه بودجه در زمان خرید کولرهای صنعتی درنظر دارید ؟

  • قیمت فن سانتریفیوژ:

ابتدا باید بدانید که فن سانتریفیوژ یا کولرهای صنعتی به دلیل استفاده ی صنعتی ، کمتر مصرف خانگی دارند.

فن سانتریفیوژ دارای انواع مختلفی می باشند وبه همین دلیل دربازار قیمت های مختلفی دارند و اگرشما قصد خرید این فن را برای مصرف کارخانه و ادارات یا محل کار خود دارید بهتر است دقت فراوان در زمان خرید، داشته باشید .

فروش فن سانتریفیوژ

شرکت بازرگانی اس ام تهویه با سابقه ی طولانی که در تولید و فروش این فن ها و کولرها دارند می توانند با کارشناسان توانایی که دارند شما را در امر خرید، این فن ها همراهی کنند تا شما باخیالی آسوده ، بهترین فن یا کولرهایی با قیمت مناسب تهیه کنید .

قیمت این فن ها بسته به کاربردی که دارند متفاوت می باشند. در زمان خرید، میزان قیمت فن سانتریفوژ، بستگی به الکتروموتوری که داخل آن وجود دارد، می باشد زیرا هرچه قدرت الکتروموتوربالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر ساخت اجزاء داخلی فن گریزازمرکز، از جنس گالوانیزه یا فولاد استفاده شده باشد استحکام آن بالاتر می رود بنابراین قیمت آن نیز افزایش می یابد و دستگاه هم از طول عمر بیشتری برخوردار خواهد شد.

  • جمع بندی آخر:

پس نتیجه می گیریم هرچه حلزونی و پروانه که درفن سانتریفیوژ استفاده می شود، محکم‌تر واستحکام بالاتری داشته باشد ، مدت زمان بیشتری ازآن می توان استفاده کرد و احتمال خرابی فن نیز کمتر خواهد بود. چون امکان دارد دستگاه یا کولرهای صنعتی مدت زمان زیادی درحال کارکردن باشد و دیرتر خاموش شوند بنابراین قطعاً احتمال خراب شدن آن نیز وجود دارند پس در زمان خرید باید به دنبال شرکتی باشید که ارائه دهنده ی بهترین خدمات پس از فروش و ضمانت نامه ویا گارانتی باشند تا در صورت بروز ایراد یا مشکلی در دستگاه، آن را تعمیر کنند تا مجبور نشوید هردفعه بعد از هر مشکل، هزینه های گران بابت تعمیر آن پرداخت کنید.

متا:

فن سانتریفیوژ را نیز بنام گریزاز مرکز هم می شناسند زیرا جریان هوای ناخوشایند وذرات گردوغبارموجود درهوا را به خارج از محیط جابجا می کند. زاویه ورود و خروج این فن ها 90درجه می باشد و سروصدای کمتری دارند وقابل اعتماد می باشند

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز