خبرگزاری کار ایران

قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است ؟ ( فول موس )

قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است ؟ ( فول موس )
کد خبر : ۱۵۱۱۸۰۰

اصولاً قیمت ایمپلنت های دندانی به ازای هر واحد محاسبه می شود و افرادی که تمام دندان های خود را از دست داده اند، ممکن است گمراه شوند که هزینه آنها حدوداً چقدر است. این مقاله برای این افراد عالی است و می توانند با صفر تا صد قیمت ایمپلنت همه دندانها آشنا شوند.

اگر می خواهید بدانید قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است؟ هزینه ایمپلنت همه دندانها چطور محاسبه می شود ؟ از کجا میشه از قیمت روز ایمپلنت همه دندانها مطلع شد ؟ با ما همراه باشید.

ایمپلنت همه دندانها چیست ؟

همانطور که از نام " ایمپلنت همه دندانها " پیداست، از این نوع ایمپلنت برای افرادی استفاده می شود که اکثر یا همه دندان های موجود در دهان خود را به دلایل مختلف اعم پوسیدگی، ضربه، تصادف، افزایش سن و .... از دست داده اند و به دنبال بازسازی کل دهان خود هستند. 

قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است ؟

قیمت ایمپلنت همه دندانها وابسته به شرایط فرد و بودجه تعیین می شود و قیمت ایمپلنت کامل دندانها کره ای بین 190.000.000 الی 270.000.000 تومان، ایمپلنت اروپایی 270.000.000 الی 550.000.000 تومان می باشند که به همراه جراحی، روکش و پایه ایمپلنت است.

هزینه های اعلام شده با احتساب برند های استاندارد با 11 الی 16 واحد پایه ایمپلنت و روکش کامل دندانها است اما هزینه های پیوند های استخوان در آن دیده نشده است.

البته شاید در نگاه اول هزینه ایمپلنت تمام دندانها سرسام آور به نظر برسد اما در نظر داشته باشید، در قدم اول می توانید فقط هزینه جراحی و پایه های ایمپلنت را پرداخت کنید و پس از جوش خوردن پایه های ایمپلنت، هزینه های روکش را پرداخت کنید که مبلغ قابل توجهی از آن کم می شود. 

قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است ؟ ( فول موس )

قیمت روز ایمپلنت همه دندانها تو کدوم سایت هست ؟

هزینه های اعلام شده در این مقاله، از سایت کلینیک دندانپزشکی روشا بهره گرفته شده است و سایت این مرکز به صورت روزانه در حال به روز رسانی است.

اگر می خواهید از

  1. قیمت ایمپلنت همه دندانها
  2. قیمت ایمپلنت هر واحد
  3. قیمت ایمپلنت سوئیسی، کره ای، آمریکایی و ...
  4. ضمانت هر ایمپلنت
  5. قیمت ایمپلنت اقساطی

مطلع شوید، حتما از صفحه ( قیمت ایمپلنت دندان ) دیدن فرمایید

قیمت ایمپلنت همه دندانها به صورت اقساطی

پرداخت هزینه ایمپلنت همه دندانها برای همه افراد ممکن نیست و به همین علت کلینیک دندانپزشکی روشا امکان پرداخت این هزینه به صورت اقساط 6 الی 24 ماهه فراهم کرده است که باید پرداخت 20% الی 30% درصد کل هزینه می توانید ایمپلنت همه دندانها انجام دهید.

قیمت ایمپلنت همه دندانها چگونه محاسبه می شود ؟

اگر درباره قیمت ایمپلنت همه دندانها تحقیق کرده باشید، متوجه خواهید شد که فاصله قیمتی اعلامی بسیار متفاوت است و بازه بسیار بزرگی است. اما علت این اختلاف قیمت در چیست ؟ در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت همه دندانها می پردازیم.

قیمت ایمپلنت همه دندانها چقدر است ؟ ( فول موس )

تعداد پایه ایمپلنت

برای ایمپلنت کامل وابسته به شرایط و بودجه فرد، تعداد پایه ایمپلنتی که در فک کاشته می شود، متفاوت است. تعداد پایه در یک فک می تواند بین 4 الی 10 پایه باشد و معمولاً بین 11 الی 16 پایه برای کل دهان کاشته می شود. هر چه تعداد پایه ایمپلنت بیشتر باشد، هزینه ایمپلنت کامل دندانها افزایش می یابد.

برند پایه ایمپلنت

برند ایمپلنت مهم ترین عامل در هزینه هر واحد این درمان است که معمولاً به نام ایمپلنت سوئیسی، آمریکایی، کره ای و .... شناخته می شود که در بازه قیمتی بین 7.900.000 الی 30.00.000 تومان قرار دارد که هر چه کیفیت پایه بیشتر باشد، هزینه هر واحد ایمپلنت نیز افزایش پیدا می کند.

نوع کاشت پایه

جراحی ایمپلنت می تواند به صورت دیجیتال، فوری، پانچی و .... انجام شود و در صورت که کاشت پایه با تکنولوژی بالاتری انجام شود، قیمت نهایی ایمپلنت افزایش پیدا خواهد کرد.

نوع روکش ایمپلنت

روکش های ایمپلنت در نوع و متریال های مختلفی ساخته می شوند که هر چه زیبایی، کیفیت، استحکام آن بیشتر باشد، قیمت نهایی تمام دندانها افزایش پیدا خواهد کرد.

میزان تخصص پزشک

کاشت ایمپلنت یک فرآیند حساس و پیچیده است و کاشت صحیح می تواند یک عمر کیفیت ایمپلنت شما را تضمین می کند که اهمیت این موضوع در ایمپلنت کامل تمام دندانها، افزایش پیدا خواهد کرد. هر چه میزان تخصص پزشک انجام دهنده، بیشتر باشد، دستمزد وی بیشتر خواهد بود و در نهایت بر روی هزینه نهایی ایمپلنت تمام دندانها موثر خواهد بود. 

هزینه درمان های جانبی

پایه ایمپلنت برای قرار گیری در استخوان به شرایط مخصوصی نیاز دارد که این شرایط می تواند از استخوان و لثه سالم باشد که اگر این شرایط مساعد نباشد، باید درمان های مکملی همچون پیوند استخوان و .... انجام شود.

این درمان ها مستقیما بر روی هزینه درمان تاثیر ندارد و ممکن است برای بسیاری از افراد نیاز به انجام نداشته باشد، اما در صورت نیاز بر روی هزینه نهایی درمان شما حساب خواهند شد.

انواع قیمت ایمپلنت همه دندانها

ایمپلنت تمام دندانهای انواع مختلفی اعم از اوردنچر، all on 4 و ... دارند که هر کدام وابسته به عواملی که گفته شد، هزینه آن تعیین خواهد شد.

هزینه های جانبی ایمپلنت تمام دندانها

هزینه درمان های جانبی ایمپلنت تمام دندانها وابسته به شرایط جسمی شما تعیین خواهد شد که این درمان ها می تواند پیوند استخوان، سینوس لیفت و ... باشد که هزینه این بین 2.000.000 الی 30.000.000 تومان دارا خواهد بود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز