خبرگزاری کار ایران

دستگاه های بدنسازی پر فروش در ایران

دستگاه های بدنسازی پر فروش در ایران
کد خبر : ۱۵۱۱۷۹۵

بررسی چند تا از پر فروش ترین دستگاه های بدنسازی که در ایران وجود دارند به همراه لینک خرید مستقیم آنها با شرایط اقساط.

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که پر فروش ترین دستگاه های بدنسازی در کشور ایران چه گروهی هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم چند تا از پر فروش ترین گروه ها را بررسی کنیم و این دیتا هم بر اساس فروش بازرگانی لطیفی اسپرت می باشد.این برند در حال حاظر اصلی ترین تولید و وارد کننده دستگاه های بدنسازی در کشور ایران بوده و به همین خاطر صحت این مقاله تایید شده است.

معرفی انواع دستگاه بدنسازی

همانطور که بسیاری از شما دوستان عزیز هم می دانید,دستگاه های بدنسازی بر اساس کارایی به دو نوع قدرتی و هوازی تقسیم می شوند.دستگاه های قدرتی جزو مواردی هستند که برای افزایش عضله سازی (اغلب) استفاده می شوند و شما می توانید بسیاری از آنها را در باشگاه ها ببینید.این دستگاه ها از اهمیت بسیار بالایایی برخوردار بوده و به دلیل ثابت بودن حرکت باعث می شوند که ورزشکار تمرکز بیشتری روی تمرین داشته و دیگر درگیر نگه داشتن دمبل نمی شود.

قیمت دستگاه های بدنسازی قدرتی بر اساس نوعی که دارند از حدود 2-3 میلیون تومان برای موارد ساده تر شروع می شود.برای مثال یکی از مهمترین دستگاه های بدنسازی قدرتی پرس سینه می باشد که برای افزایش عضلات سینه و سرشانه به کار می رود.یکی دیگر از دستگاه بدنسازی قدرتی می توانیم به هاگ و پرس پا اشاره کنیم.به هر حال اگر به دنبال عضله سازی و فشار آوردن به بدن خود هستید,می بایست حتما از این دستگاه ها استفاده کنید.

اما دستگاه های بدنسازی هوازی بیشتری برای چربی و کالری سوزی سریع به کار می روند.از جمله مهمترین این دستگاه ها می توانیم به تردمیل و دوچرخه ثابت اشاره کنیم که امروزه در بسیاری از خانه ها پیدا می شوند.بسیاری از ما این تصور را داریم که دستگاه های هوازی قیمت بسیار کمتری به نسبت قدرتی ها دارند! اما بهتر است بدانید که این دستگاه ها اگر از برندهای معتبر ایران و دنیا باشند می توانند تا چند صد میلیون قیمت داشته باشند.

پر فروش ترین دستگاه های بدنسازی

اکنون با انواع دستگاه بدنسازی و کاربرد آنها آشنا شده اید,بهتر است یک سری هم به لیست پر فروش ترین های ایران بزنیم و ببینیم که مردم بیشتر به دنبال چه نوع دستگاه هایی هستند.توجه داشته باشید که در اغلب مواقع فروش تجهیزات هوازی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت بیشتر از موارد قدرتی بوده و دلیلش هم این است که شما در کمتر خانه ای پرس سینه یا پرس پا پیدا می کنید.

تردمیل

در حال حاظر تردمیل ها پر فروش ترین دستگاه های بدنسازی در دنیا هستند.خیلی از ما این تصور را داریم که نمی توان با تردمیل تمرینات قدرتی انجام داد.اما بهتر است بدانید که بسیاری از تردمیل ها دارای سیستم های مختلف ورزشی هستند که می توانید با کمک آنها شدت و زمان تمرینات را تغییر دهید. برای مثال بسیاری از ورزشکاران حرفه ای که در زمینه ورزش های رزمی فعالیت دارند هم می بایست روزانه چند دقیقه تمرین فشرده با تردمیل داشته باشند.

دستگاه های بدنسازی پر فروش در ایران

بهتر است بدانید که تردمیل ها بر اساس نوع کارکردشان گروه بندی می شوند.برای مثال ما تردمیل مکانیکی و برقی داریم که تفاوت این دو در نحوه شارژ شدن می باشد.تردمیل های برقی به شکلی طراحی می شوند که برای کار کردن نیاز به برق مستقیم شهری دارند.اما تردمیل های مکانیکی یک ژنراتور داخلی در خود دارند که با حرکت تسمه شارژ می شود (یعنی شما در ابتدا باید کمی روی تردمیل قدم بزنید تا تسمه حرکت کرده و ژنراتور کار کند).

دوچرخه ثابت

دومین دستگاه پر استفاده در صنعت بدنسازی در حال حاظر دوچرخه ثابت می باشد.این نوع دوچرخه ها در انواع مختلفی قابل خریداری هستند و شما می توانید باتوجه به بودجه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید.دوچرخه سواری یکی از بهترین روش های افزایش حجم عضلات پا می باشد که امروزه در هر باشگاهی یافت می شود. قیمت دوچرخه ثابت هم بستگی به نوع آن دارد و شما

دستگاه های بدنسازی پر فروش در ایران

می توانید موارد ساده را از 10 میلیون تومان خریداری کنید که جوابگوی نیاز شما خواهد بود.اما اگر به دنبال تجهیز باشگاه خود هستید می بایست موارد حرفه ای تر را انتخاب کنید که کیفیت ساخت بالایی داشته و در استفاده ی طولانی مدت خراب نمی شود.دوچرخه ثابت ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

  • دوچرخه ثابت ایستاده

  • دوچرخه ثابت مبله

  • دوچرخه ثابت تاشو

  • دوچرخه ایر بایک

  • دوچرخه ثابت ارگ

هر کدام از موارد بالا یک سری مزایا دارند.برای مثال دوچرخه ثابت های مبله به شکلی طراحی شده اند که فشار زیادی به زانوها و مفاصل نمی آورند و به همین خاطر کسانی که مشکلات مفصلی دارند یا مسن هستند می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

دستگاه روئینگ (قایقی)

کسانی که به باشگاه بدنسازی می روند می دانند که دستگاه قایقی که اغلب با نام روئینگ شناخته می شود طرفدار بسیار زیادی دارد.شما با کمک این دستگاه می توانید عضلات کمر و سرشانه خود را تمرین دهید و در حال حاظر یکی از بهترین ها برای این کار می باشد.یکی از بزرگ ترین مزیت های روئینگ این است که تمام عضلات بدن را مورد هدف قرار می دهد و به همین خاطر برای کسانی که می خواهند در خانه ورزش کنند و از طرفی بودجه و فضای کافی برای خرید تمام دستگاه ها را ندارند مناسب می باشد.

به هر حال اگر به دنبال خرید دستگاه بدنسازی هستید که بتواند با کمترین هزینه بیشترین کاربرد را به شما بدهد,پیشنهاد ما دستگاه روئینگ می باشد.این محصول انواع مختلفی دارد که برخی از آنها به دلیل داشتن کیفیت بالاتر قیمت بسیار بیشتری دارند! اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست و اغلب فروشگاه های ایران شرایط خرید اقساطی دارند و دیگر نیازی نیست تمام مبلغ را یکجا بپردازید.

نتیجه گیری

همانطور که خواندید,دستگاه های بدنسازی بسیار زیاد و متنوعی در بازار ایران وجود دارند که هر کدام برای تمرین داده یک سری عضله خاص به کار می روند.اما بهتر است بدانید که امروزه شرکت های زیادی از جمله بازرگانی لطیفی وجود دارند که دستگاه های بدنسازی چند کاره ای تولید می کنند که با کمک آن می توان بیش از 20 نوع تمرین مختلف انجام داد.این دستگاه های چند کاره به شکلی طراحی شده اند که هم پایین تنه و هم بالاتنه را تقویت کنند و از طرفی قیمت بسیار مناسبی هم دارند.

دستگاه های بدنسازی پر فروش در ایران

برای مثال اگر بخواهید 5 نوع دستگاه بدنسازی برای تمرینات مختلف تهیه کنید ممکن است بیش از 200 میلیون تومان هزینه داشته باشد, اما این دستگاه تمام این موارد یکجا دارند و با این حال با مبلغی کمتر قابل خریداری هستند.در هنگام خرید دستگاه بدنسازی باید به کیفیت ساخت و البته گارانتی محصول دقت داشته باشید.چرا که دستگاه های بدنسازی استفاده بسیار زیادی دارند و اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند ممکن است باعث ضررهای زیادی به شما بشوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع دستگاه بدنسازی قدرتی و هوازی می توانید همین حالا با شماره 02166978909 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز