خبرگزاری کار ایران

دنبال یه میز مدرن و شیک هستید؟ پایه‌های فلزی میز، راز زیبایی دکوراسیون شما!

دنبال یه میز مدرن و شیک هستید؟ پایه‌های فلزی میز، راز زیبایی دکوراسیون شما!
کد خبر : ۱۵۰۶۹۰۴

اگر دنبال یک میز مدرن و شیک هستید با ما تا انتهای مطالب همراه باشید. در زمان خرید شما متقاضیان باید به پایه‌ها، نوع و مدل پایه میز توجه بسیاری داشته باشید.

 بسیاری از افراد تنها به ظاهر کلی میز توجه می‌کنند اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که پایه میز فلزی مدرن اهمیت بسیار زیادی در ظاهر کلی میز دارد و حتی به محیط اطراف شما جلوه و زیبایی بیشتری نیز می‌دهند. در ادامه بیشتر درباره این نکات ارزشمند صحبت خواهیم کرد. 

دنبال یه میز مدرن و شیک هستید؟ پایه‌های فلزی میز، راز زیبایی دکوراسیون شما!

پایه فلزی میز 

پایه‌های میز فلزی نقشی کلیدی در تشکیل یک ساختار پایدار و حمایت کننده برای بالای میز دارند. برخی از میزهایی که پایه فلزی دارند قابل تغییر در سایز هستند. برای مثال میز تحریر برای فرزندان شما زمانی که دارای پایه‌های فلزی باشد، قابل تنظیم است. این نوع ویژگی به دکوراسیون داخلی منزل شما نیز کمک خواهد کرد. 

طراحان داخلی معمولا به دنبال گزینه‌هایی هستند که جمع‌وجور و قابل تنظیم است. این کار به صاحبان خانه یا مشاغل اجازه می‌دهد که از محیط اطراف خود استفاده بیشتری کنند. برخی از افراد برای دکوراسیون داخلی خود وب سایت‌های و پیج‌های مختلف همچون وب سایت Pinterest https://www.pinterest.com  و وب سایت Instagram https://www.instagram.com/ الگو می‌گیرند. 

سبک مدرن 

سبک مدرن گرم، دنج و متمرکز بر عملکرد در نظر گرفته می‌شود. متخصصان دکوراسیون معتقد هستند که سبک مدرن و استفاده از میز مدرن در صورتی که در محیط‌های که به دنبال سادگی و به دور از تجملات هستند، بسیار گزینه مناسب و کاربردی است. زمانی که تلاقی میان سبک مدرن و رنگ صورت می‌گیرد، زیبایی محیط و دکوراسیون داخلی شما را بیشتر می‌کند. به طور کلی سبک مدرن در معماری بر پایه سادگی، کارایی و عملکرد بنا شده است. اگر انتخاب شما کمک گرفتن از متخصصان و طراحان داخلی است از وب سایت Houzz به نشانی https://www.houzz.com/ دیدن کنید. 

میز شیک 

در زمان خرید نباید تنها به شیک بودن میز توجه کرد. عملکرد و کارایی میز نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به محیطی که در آن هستید و قصد خرید میز دارید، باید دست به انتخاب بزنید. درست است که زیبایی و شیک بودن باعث لذت بیشتر برای شما می‌شود اما راحتی و کاربردی بودن در طولانی مدت مطرح است. 

علاقه مندان به مبلمان تنها کافی است که از فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌هایی که هر ساله برگزار می‌شود، دیدن نمایند و با استفاده از مشاوره تخصصی که به آن‌ها ارائه می‌شود، برای خرید اقدام کنند.  اگر هم به دنبال میزهای پایه فلزی شیک و هم کاربردی هستید از وب سایت اتحادیه صادرکنندگان مبلمان ایران https://furniran.com/ دیدن کنید و به صفحات وب سایت به خوبی دقت کنید. 

مواد سازنده پایه میز فلزی

دنبال یه میز مدرن و شیک هستید؟ پایه‌های فلزی میز، راز زیبایی دکوراسیون شما!

مواد و متریال مورد استفاده برای پایه‌های فلزی میز بسته به کاربردی که دارند متفاوت است. از چندین فلز مختلف برای ساخت پایه میز استفاده می‌شود. در ادامه همه آن‌ها را به همراه ویژگی‌های هر کدام توضیح خواهیم داد.  در اینجا برخی از فلزات رایج مورد استفاده برای پایه‌های میز آورده شده است. 

آلومینیوم

آلومینیوم فلزی سبک و مقاوم در برابر خوردگی است که برای مبلمان فضای باز مناسب است. پایه‌های میز آلومینیومی به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل هستند و همچنین تمیز کردن و نگهداری آن‌ها آسان است. پایه‌های میز آلومینیومی را می‌توان با روکش پودری رنگ و محافظت کرد. پایه‌های میز آلومینیومی برای سبک‌های مدرن و مینیمالیستی ایده آل هستند؛ زیرا ظاهری براق و صاف را ارائه می‌دهند.

استیل

استیل یک فلز قوی و بادوام است که می‌تواند میزهای سنگین ساخته شده از چوب، بتن، کوارتز یا شیشه را تحمل کند. پایه‌های میز استیل نیز در برابر زنگ زدگی و خط و خش و همچنین در برابر حرارت و ضربه بالا مقاوم هستند. پایه‌های میز استیل را می‌توان با روکش‌های مختلفی مانند کروم، نیکل یا برنج رنگ‌آمیزی کرد تا جذابیت زیبایی آن‌ها را افزایش پیدا کند. پایه‌های میز استیل برای سبک‌های صنعتی و روستیک مناسب هستند؛ زیرا ظاهری محکم و مستحکم ارائه می‌دهند.

فرفورژه

فرفورژه نوعی آهن است که حرارت داده شده و با چکش به اشکال و نقش های مختلف در می‌آید. پایه‌های میز فرفورژه بسیار تزیینی و زینتی هستند؛ زیرا می‌توانند طرح‌های پیچیده‌ای مانند طومار، منحنی یا پیچ‌خوردگی داشته باشند. پایه‌های میز فرفورژه نیز بسیار پایدار و بادوام هستند،؛ زیرا می‌توانند شرایط آب و هوایی سخت و بارهای سنگین را تحمل کنند. پایه‌های میز فرفورژه برای استایل‌های قدیمی و عتیقه عالی هستند؛ زیرا ظاهری کلاسیک و شیک ارائه می‌دهند.

آیا فولاد ضد زنگ برای پایه های میز خوب است؟

فولاد ضد زنگ به دلیل دوام، استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و سایش و سادگی نگهداری، یک ماده عالی برای پایه‌های میز است. پایه‌های میز استیل نیز در انواع الگوها، فرم‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌ها موجود است که به شما امکان می‌دهد ظاهری منحصر به فرد و شخصی برای میز خود ایجاد کنید. از طرف دیگر پایه‌های میز استیل دارای معایب خاصی هستند، از جمله گران‌تر، سنگین‌تر از سایر مواد هستند. در نتیجه، قبل از انتخاب پایه‌های میز استیل ضد زنگ برای پروژه میز خود، بودجه، ترجیحات و سبک خود را بررسی کنید.

قیمت پایه فلزی میز 

قیمت پایه‌های فلزی میز بسته به نوع فلزی که در آن به کار رفته است، متفاوت است و نمی‌توان یک قیمت نهایی برای همه آن‌ها در نظر گرفت. حتی ممکن است برخی از پایه‌های میز دارای پیچیدگی‌ها و فرم‌های مختلف باشد که نشان دهنده قیمت بیشتر است. 

 

سخن نهایی

این‌ها برخی از فلزات مورد استفاده برای پایه‌های میز هستند. شما می‌توانید فلزی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با پروژه و اولویت شما مطابقت دارد. پایه‌های فلزی میز به مدرن و شیک بودن میز شما نیز کمک خواهند کرد. تنها بسته به انتخاب و ترجیحات شما است که تصمیم نهایی گرفته می‌شود. برای راحتی کار یک جلسه مشاور رایگان با مجموعه زد دیزاین داشته باشید. زد دیزاین از سال 1397 تا به الان در حال تولید انواع کالاهای مختلف مربوط به دکوراسیون داخلی است که به شما در خرید بهتر، اصولی و آسان‌تر کمک خواهد کرد. که همچنین برای خرید آنلاین می‌توانید از وب سایت Wayfair به نشانی https://www.wayfair.com/ نیز کمک بگیرید. 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز