خبرگزاری کار ایران

نکات طلایی از باتری ماشین که باید بدانید !

نکات طلایی از باتری ماشین که باید بدانید !
کد خبر : ۱۵۰۰۰۵۹

خیلی خلاصه و کاملا کاربردی با هدف رفع نیاز شما عزیزان طلایی ترین نکات خرید باتری ماشین و قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه را توضیح میدیم .باتری ماشین قلب تپنده هر ماشینی هست که اگر خراب بشه شما حتی نمیتونید استارت بزنید و ماشین رو روشن کنید و باید بدونید که عمر باطری های ماشین خیلی طولانی نیستن و باید هر چند سال یک بار عوضشون کنید . پس تقریبا همه افرادی که ماشین دارند و تعدادشونم کم نیست باید اطلاعات حداقلی از باتری ماشین رو داشته باشن .

خیلی خلاصه میخوایم توضیح بدیم که کلا دو نوع باتری خیلی رایج در بازار داریم . باتری اسیدی و باتری اتمی . باتری های اسیدی همون باتری های 12 ولتی معروف هستن که با توجه به ساختارشون محلول داخل آنها مدام باید چک بشه و در صورت کم بودن بهش آب مقطر اضافه کنید .

اما باطری های اتمی به صورت پلمپ شده هستن و عمر نسبتا طولانی تری دارن و تقریبا به مراقبت خاصی نیاز ندارن و از طریق نشانگر روی باتری چک میشن اما باطری اسیدی رو باید درپوشش رو بردارید و مراقبت بیشتری تا اتمی میخواد.

نکات طلایی خرید باطری ماشین

آمپر گردان میل لنگ

بررسی آمپر گردان

بررسی ولتاژ باتری

اعداد BCI

بررسی سایز باتری

تاریخ ساخت باتری

آمپر ساعت باتری ماشین

ظرفیت ذخیره باتری

 

ضمانت و گارانتی

توجه به آب و هوا

محل قرار گرفتن قطب های باتری

قیمت باتری ماشین

قیمت باطری ماشین اولین و پر تکرارترین سوال مشتریان هست که به عوامل زیادی بستگی داره و بسیار متغییر هست اما باید بدونید که اگر دنبال باتری ارزان هستید بهتره برید دنبال باتری های اسیدی چون باتری های اتمی اغلب گرونتر هستن و اصولا اگر باتری گارانتی داشته باشه قیمت بالاتری هم داره .

قیمت باتری ماشین به نوع باتری ایرانی و خارجی هم بستگی داره ! صبا باتری، برنا باطری و سپاهان باتری شرکت های ایرانی هستند که در چند سال اخیر باتری های بسیار با کیفیتی ارائه دادن و چون خدمات پس از فروش و گارانتی آنها همیشگی و در دسترس بودن ، محبوبیت زیادی پیدا کردن .

 شرکت های خارجی هم مثل شرکت های کره ای تونستن باتری های ماشین بسیار با کیفیتی را وارد بازار کنن و طرفداران زیادی هم دارن ، در هر صورت شما با خیال راحت میتونید از هر دو برند استفاده کنید . برای استعلام قیمت دقیق هر برند باتری میتونید به فروشگاه آنلاین اورجینال باتری مراجعه کنید و اطلاعات دقیق و بروز قیمت انواع باتری های ماشین رو استعلام بگیرید .

اما مهم ترین نکاتی که خیلی خلاصه باید در هنگام خرید باتری ماشین خیلی دقت کنید

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز