خبرگزاری کار ایران

قبل از انتخاب سنگ قبر به این نکات توجه کنید

قبل از انتخاب سنگ قبر به این نکات توجه کنید
کد خبر : ۱۴۹۰۹۵۹

بازار داغ سنگ قبرهای لاکچری در ایران سبب شد که ما نیز مانند بسیاری از شما نسبت به این مسئله حساس شده و با همکاری چند تن از کارشناسان این حوزه به نکاتی که سبب می‌شود شما در هنگام خرید سنگ قبر بهترین تصمیم را اتخاذ کنید، نگاهی انداخته و کمک کنیم در یکی از بدترین شرایط زندگی، بهترین خرید را داشته باشید.

 

در نظر داشته باشید شاید ما در طی زندگی خود تنها یک یا دو بار نسبت به خرید سنگ قبر اقدام کنیم و یکی از  خریدهایی می‌باشد که در زندگی ما به ندرت اتفاق می‌افتد و باید با دید باز نسبت به آن نگاه کنیم. حالا همراه با دوستان نگاهی به عوامل تاثیرگذار در این مسئله می‌اندازیم.

 

سنگ بهشت تولید کننده برتر سنگ قبر 

به منظور اینکه بتوانیم به شما در این مبحث گنگ کمک کنیم، تصمیم گرفتیم از مجموعه سنگ بهشت خواهش کنیم مواردی که می‌توانند چالش‌های زیادی را در هنگام خرید سنگ قبر داشته باشد، به ما گفته و کمک کنند شما عزیزان در بدترین شرایط روحی بهترین گزینه را برای عزیزان از دست رفته خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید اگر اسم مجموعه سنگ بهشت برای شما آشنا می‌باشد، به این دلیل است که این مجموعه تولید کننده شاخص‌ترین سنگ قبرهای ایران از متریال های مختلف مرمر ، گرانیت ، قروه ، هرات و .... است و بیشتر به دلیل سنگ قبرهای خاص خود شناخته می‌شوند. 

 

انتخاب درست نوع سنگ

اولین و اصلی‌ترین نکته‌ای که شما به عنوان خریدار سنگ قبر باید در نظر داشته باشید، نوع سنگی است که قصد دارید برای عزیزان خود انتخاب کنید. در میان ایرانیان دو سنگ قبر مرمر و گرانیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده که هر یک دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. ولی باید در نظر داشته باشید این دو نوع سنگ قبر تنها گزینه‌های شما به حساب نمی‌آیند و می‌توانید از موارد دیگر نیز برای عزیزان خود استفاده کنید.  سنگ قبرهای نانو که چند سالی است وارد بازار شده و از محبوبیت بسیار زیادی نیز در میان ایرانیان برخوردار هستند، قابلیت طرح پذیری بسیار بالایی دارند و مقاومت آنها در برابر شرایط آب و هوایی، بسیار بالاست. به عنوان مثال اگر در شهرهای بسیار گرم و سرد هستید، می‌توانید این سنگ قبر را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر داشته باشید. علاوه بر این سنگ قبرهای ترکیبی نیز امروزه به شدت در میان ما ایرانی‌ها محبوب شده که آنها نیز هر کدام دارای مولفه‌های مختلفی هستند و قیمت آنها می‌تواند از ۱۰ میلیون آغاز شده و تا چند صد میلیون افزایش پیدا کند. 

 

شکل و اندازه سنگ قبر

در هنگام خرید سنگ قبر در نظر داشته باشید که اندازه و ابعادی که سفارش می‌دهید، می‌تواند بر روی قیمت نهایی محصول مد نظر شما تاثیر مستقیم داشته باشد.  به عنوان مثال اگر قصد خرید سنگ قبر سه طبقه را دارید، باید سنگ قبری را انتخاب کنید که دارای ابعاد ۱۸۰ در ۶۰ باشد و امکان اینکه از روی مزار برداشته شده و بر روی آن ساب بخورد نیز وجود داشته باشد.  به همین دلیل است که ما پیش از فروش سنگ قبر به تمامی مراجعه کنندگان اعلام می‌کنیم که خرید یک سنگ قبر مناسب، تنها به شکل آن بستگی ندارد و باید موارد آتی آن را نیز در نظر داشته باشید.

 

انتخاب متن و عکس روی سنگ قبر

قبل از انتخاب سنگ قبر به این نکات توجه کنید

نکته کلیدی که باید در هنگام خرید سنگ قبر به آن توجه زیادی داشته باشید، عکس و نوشته‌ای است که بر روی آن  حکاکی می‌شود. علی رغم اینکه امروزه روش‌های مختلفی برای پاک کردن سنگ قبر وجود دارد، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از سفارش، تمامی موارد را به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار داده و همراه با کارشناسان در بخش حکاکی، موارد را مو به مو مورد ارزیابی قرار دهید. حتی کوچکترین اشتباه در بحث حکاکی نیز تاثیر بسیار بدی بر روی اثر نهایی گذاشته و سبب می شود شما از کار مجموعه‌های تولید کننده سنگ قبر دلخور شوید.

 

قیمت و بودجه ای که در نظر دارید

بر اساس بودجه‌ای که برای خرید سنگ قبر در نظر دارید، نوع و شکلی که می‌توانید انتخاب کنید، بسیار تغییر می‌کند.  به همین منظور قبل از اینکه بخواهید سنگ قبری را سفارش دهید، بهتر است رنج قیمتی محصولات را با کارشناسان فروش در میان بگذارید تا بهترین نمونه برای عزیزان خود را انتخاب کنید. 

 

قوانین و مقررات آرامستان 

بسیاری از آرامستان‌های کشور مانند بهشت زهرای تهران، از نصب برخی سنگ قبرها جلوگیری می‌کنند و شما پیش از اینکه بخواهید آخرین گزینه را انتخاب کنید، باید این مورد را با آرامستان در میان گذاشته و مجوز نصب را از آنها دریافت کنید. به عنوان مثال سنگ قبرهای مقبره‌ای در بسیاری از آرامستان‌های کشور مانند بهشت زهرا و کرج ممنوع است و شما این مورد را در هنگام خرید سنگ قبر حتماً باید در نظر داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز