خبرگزاری کار ایران

مقایسه قیمت هتل ‌های وان و آنکارا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۸۱۸

هرساله تور‌های مسافرتی زیادی به شهر‌های مختلف ترکیه برگزار می‌شوند. در این میان نام شهر‌های وان و آنکارا بیشتر به چشم می‌خورد. بسیاری از مسافران با بررسی هزینه‌های سفر، شهر وان را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند؛ زیرا به نظرشان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است. اما آیا واقعا هزینه‌های سفر به وان و اقامت در این شهر با آنکارا خیلی فرق دارد؟ این سوالی است که در این مطلب با مقایسه هزینه اقامت در هتل ‌های وان و آنکارا به آن پاسخ می‌دهیم.

مقایسه هزینه‌های سفر به وان و آنکارا

هزینه سفر به شهر‌های مختلف به میزان مسافت، فصل سفر، نوع هتل، میزان تقاضا، هزینه تفریحات و... بستگی دارد. آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، شهری بزرگ و گران قیمت است. از این رو هزینه‌های اقامتی و خرید بلیط در این شهر نسبت به وان بیشتر می‌شود. وان یک شهر کوچک‌تر بوده و سفر به آن در مقایسه با استانبول و آنکارا هزینه‌های کمتری دارد. به دلیل نزدیکی وان به مرز ایران، تور‌های زمینی مختلفی به این شهر برگزار می‌شوند. رزرو تور‌های مسافرتی و سفر زمینی یکی از بهترین راه‌ها برای سفر به وان است که هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. با توجه به اینکه سفر زمینی به آنکارا بسیار طولانی و طاقت‌فرسا است، بیشتر مسافران، سفر هوایی را به زمینی ترجیح می‌دهند.

قیمت هتل در وان چگونه است؟

به دلیل افزایش تقاضای گردشگران برای سفر به وان، این شهر هتل‌های مختلفی را برای اقامت مسافران عزیز در نظر گرفته است. هزینه اقامت در هتل‌های شهر وان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اواخر بهار و اوایل زمستان، بهترین زمان سفر به وان است. اما در این زمان به دلیل افزایش تقاضا، قیمت هتل‌ها هم بیشتر می‌شود. در فصل‌های پاییز و زمستان بیشتر می‌توانید از تخفیفات ویژه و استثنایی هتل‌ها استفاده کنید. منطقه هتل، تعداد ستاره‌ها، خدمات و امکانات رفاهی و... از مهمترین موارد تاثیرگذار بر هزینه اقامت در هتل‌های این شهر هستند.

مقایسه قیمت هتل ‌های وان و آنکارا

قیمت هتل در آنکارا چگونه است؟

برای سفر به آنکارا و اقامت در این شهر، گزینه‌های زیادی پیش روی شما است. انواع هتل‌های لوکس پنج ستاره، بهترین هتل‌های چهار ستاره، هتل آپارتمان‌ها و... گزینه‌های بسیار خوبی برای یک اقامت راحت و لذت بخش در این شهر هستند. هزینه اقامت در هتل‌‌های آنکارا به فصل سفر، مدت زمان اقامت، منطقه هتل، نوع خدمات، امکانات رفاهی و... بستگی دارد. بهترین زمان سفر به آنکارا در ماه‌های اردیبهشت تا تیر و مرداد تا مهر است. اما در این زمان به دلیل افزایش تقاضا، هزینه‌های اقامت در هتل هم کمی بیشتر می‌شوند. با توجه به این موضوع، فصل زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به آنکارا و رزرو تور‌های مسافرتی مختلف هستند.

معرفی لوکس‌ترین و ارزان‌ترین محله‌های وان و آنکارا برای اقامت

اگر دوست دارید در لوکس‌ترین و گران‌ترین محله‌های آنکارا اقامت داشته باشید، ما به شما منطقه چانکایا را پیشنهاد می‌دهیم. در این منطقه بهترین هتل‌ها و مراکز خرید شهر واقع شده‌اند. البته محله‌های لوکس دیگری هم در این شهر وجود دارند؛ برای مثال محله کیزیلای، ‌امید، یلدیز اولر، موتلو کنت، چیدم و...

ارزان‌ترین محله‌های آنکارا برای اقامت در اطراف مرکز شهر قدیمی و اطراف محله استقلال هستند. در این مناطق هتل‌های یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره زیادی برای اقامت وجود دارند. برای مثال چند مورد از هتل‌های ارزان آنکارا نزدیک بلوار آتاتورک و چند مورد نزدیک بلوار قاضی مصطفی کامل واقع شده‌اند.

بهترین هتل‌های لوکس وان هم در خیابان ساحل، خیابان ایپک، شرفیه و... قرار گرفتند که امکانات رفاهی متعددی را در اختیار شما قرار داده و به رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید شهر نزدیک هستند. ارزانترین هتل‌ های وان هم شامل هتل‌های توپراک، دوسکو، یاقوت، تامار و... در خیابان‌ کوچبی، محله باغچه‌بان، خیابان جمهوریت و بلوار کاظم کارابکیر قرار دارند.

مقایسه قیمت هتل ‌های وان و آنکارا

وان یا آنکارا، هتل‌های کدام شهر ارزان‌تر است؟

در وان، هتل‌های پنج ستاره انگشت شمار هستند و خدمات و امکانات محدودی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بنابراین امکانات هتل‌ها در آنکارا را نمی‌توان با شهر وان مقایسه کرد. در آنکارا تنوع مجموعه‌های اقامتی بالا است و هتل‌های ارزان قیمت‌ هم پیدا می‌شود. هتل‌ های آنکارا متناسب با هزینه اقامت، خدمات و امکانات رفاهی بسیار ویژه‌ای را به شما ارائه می‌دهند. اما هتل ‌های وان که خدمات بسیار معمولی دارند و هزینه نسبتا بالایی دریافت می‌کنند، خدمات معمولی برای مسافران در نظر می‌گیرند.

رزرو هتل های وان و هتل های آنکارا

در این مطلب هزینه هتل‌ در شهرهای وان و آنکارا را مقایسه کردیم. شما مسافران عزیز می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه خود به یکی از این شهر‌های توریستی سفر کنید. البته برای داشتن اقامتی راحت و لذت بخش، پس از خرید بلیط، رزرو هتل را هم انجام دهید. هتل ‌های وان در مقایسه با هتل ‌های آنکارا هزینه مناسب‌تری داشته و امکانات رفاهی نسبتا خوبی را به مسافران ارائه می‌دهند. البته تمام هتل‌های این شهر هم گران نیستند؛ بعضی از هتل‌های آن در محله‌های لوکس و بعضی از آن‌ها در محله‌های ارزان‌تری قرار دارند. شما می‌توانید با مراجعه به لیست هتل های وان و هتل های آنکار در سایت علی بابا، رزرو هتل مورد نظرتان را با قیمت مناسبی انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز