خبرگزاری کار ایران

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام
کد خبر : ۱۴۵۱۳۱۳

حتما شماهم به دنبال نحوه کسب درآمد در اینستاگرام و بررسی راه های آموزش فروش هستید؟ ممکن است شگفت انگیز باشد که اینستاگرام چگونه می تواند به شما در تحقق این هدف کمک کند. همانطور که می دانید اینستاگرام یک اپلیکیشن رایگان اشتراک گذاری عکس و ویدیو است. همچنین به شما این امکان را می دهد محتوا را با دوستان و دنبال کنندگان خود آپلود و به اشتراک بگذارید.

با فالوورهای کافی و تعامل قوی، می توانید ماهانه چند صد تا هزاران تومان در اینستاگرام کسب درآمد کنید. البته، کسب درآمد در اینستاگرام به زمان و تلاش نیاز دارد. خواه هدف شما یک کار جانبی برای کسب درآمد غیرفعال باشد یا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی. شیوه های مختلف و کارآمدی وجود دارد که به شما کمک می کند تا از این طریق به موفقیت برسید، در ادامه موثرترین شیوه های کسب درآمد در اینستاگرام را توضیح  خواهیم داد.

پنج راه برای نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

بدیهی است که اینستاگرام تنها راه کسب درآمد آنلاین نیست. با این حال، در صورتی که تصمیم دارید به درآمدهای ایده آل دست پیدا کنید اینستاگرام پلتفرم مناسبی برای شما خواهد بود. بنابراین شناخت راه های مختلف کسب درآمد از محتوای خود بسیار ضروری است. در ادامه موثرترین شیوه های کسب درآمد در اینستاگرام را شرح خواهیم داد.

  1. با برندها همکاری کنید

محتوای تبلیغاتی یا حمایت شونده یکی از بهترین راه ها برای اینفلوئنسرهای کوچک تر به منظور کسب درآمد در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها می توانند به ارائه محصولات و خدمات یک برند در مقابل دیدگان بیشتر کمک کنند. همچنین برندها لزوماً به دنبال تأثیرگذارترین اینفلوئنسرها با میلیون‌ها فالوور نیستند. معمولا افرادی که بودجه کمی دارند ممکن است ترجیح دهند با اینفلوئنسرهای کوچک تر با تعامل قوی و کارمزد کمتر کار کنند.

اغلب این معاملات قابل مذاکره هستند و می توانند از یک پست واحد تا مجموعه ای از پست ها، استوری ها یا ریل هایی که پیشنهادات برند را برجسته می کنند، باشد. در ازای آن محصولات یا خدمات رایگان می توانید هدایا یا پول نقد (یا ترکیبی از آنها) دریافت کنید. همچنین می توانید توسط علاقمندان برند فالوورهای بیشتری جذب نمایید.

اینفلوئنسرها به طور کلی بر اساس اندازه مخاطب دسته بندی می شوند. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری کسب کنید و مشارکت شما بیشتر باشد برندهای بیشتری برای محتوای تبلیغاتی به شما پول خواهند داد. در صورتی که پیچ شما به اندازه کافی شناخته شده است و فالوورهای بسیاری دارید، برندها ممکن است با پیشنهادات مشارکت با شما تماس بگیرند.

در غیر این صورت می‌ توانید به بازار خالقان اینستاگرام بپیوندید یا با برندهایی ارتباط برقرار کنید که متناسب با جایگاه و شرایط شما هستند و می‌ توانید به طور واقعی آن‌ها را تبلیغ کنید. از طرف دیگر، می‌ توانید از یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ برای یافتن فرصت ‌ها و ارتباط با شرکا نیز استفاده کنید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

  1. پیشنهادات وابسته را تبلیغ کنید

به طور معمول، شرکت های وابسته از فروش ناشی از برچسب های محصول در پست ها، استوری ها و ریل ها کمیسیون دریافت می کنند. بنابراین، به جای پرداخت پول برای ایجاد آگاهی از برند (همانطور که با همکاری برند این کار را انجام می دهید)، زمانی که دنبال کنندگان شما روی پیوندهای قابل پیگیری کلیک می کنند یا از کدهای تبلیغاتی برای خرید محصولات و خدماتی که تبلیغ می کنید استفاده می نمایند، درآمد کسب خواهید کرد. در ازای هر فروش، نام تجاری به شما کمیسیون اندکی به عنوان درصد یا نرخ ثابت می پردازد.

برندها ممکن است مستقیماً با شما تماس بگیرند تا علاقه شما را برای تبدیل شدن به یک شرکت وابسته ارزیابی کنند. از طرف دیگر، می‌ توانید با یکی  از هزاران تجاری که اینگونه برنامه ‌ها را تبلیغ می‌کنند تماس بگیرید یا بازارهای آنلاین را برای دستیابی به فرصت‌ ها جستجو نمایید. البته، مگا اینفلوئنسرها (نظیر کایلی جنر) بیشترین درآمد را به عنوان وابسته دارند. با این حال، اینفلوئنسرهای کوچک تر با دنبال کنندگان وفادار می توانند از طریق این برنامه های مبتنی بر کمیسیون از بازدهی متوسطی برخوردار شوند.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

  1. نشان ها را فعال کنید

در صورتی که حداقل 10000 فالوور و یک حساب تجاری یا سازنده دارید، می توانید با نشان های اینستاگرام کسب درآمد کنید. معمولا نشان ‌ها به دنبال‌کنندگان شما اجازه می‌ دهند در طول ویدیوهای زنده قدردانی و حمایت خود را از شما نشان دهند (آنها را به عنوان نکته در نظر بگیرید). هنگامی که نشان ها را از طریق نمایه اینستاگرام خود فعال کنید، آنها به طور خودکار در طول ویدیوهای زنده شما در دسترس خواهند بود. هنگامی که مخاطبان شما نشان ها را می خرند، لایک ها را در کنار نام کاربری آن‌ها مشاهده خواهید کرد.

زمانی که نشان ها را از طریق نمایه اینستاگرام خود فعال کردید، دنبال کنندگان می توانند آنها را در طول ویدیوهای لایو شما با افزایش 0.99 دلار، 1.99 دلار و 4.99 دلار خریداری کنند. معمولا لایک را در کنار نام ‌های کاربری آن‌ها مشاهده می کنید، بنابراین می ‌توانید در طول ویدیوی لایو خود از طریق کامنت از آن‌ها تشکر کنید و پس از آن با برچسب ‌ها یا تگ هایی تحت عنوان «متشکرم» در استوری‌ هایتان نیز از آن‌ها تشکر نمایید.

طبق اطلاعات اینستاگرام، سازندگان 100٪ درآمد را از نشان های خریداری در طول یک ویدیوی لایو دریافت می کنند، منهای مالیات های قابل اعمال، هزینه ها، و 30٪ کاهشی که گوگل و اپل برای خریدهای درون برنامه ای دریافت می کنند.

  1. کالای خود را بفروشید

یکی دیگر از راه های پردرآمد و نحوه کسب درآمد در اینستاگرام فروش محصولات از طریق فروشگاه اینستاگرامی است. در صورتی که محصولات یا کالایی برای فروش دارید، می توانید یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد نمایید.

هنگامی که فروشگاهی را در اینستاگرام راه اندازی کردید (برای انجام این کار به یک حساب تجاری یا سازنده نیاز دارید)، خریداران می توانند کاتالوگ شما را مرور کنند، قیمت ها را بررسی نمایند، در مورد محصولات اطلاعات کسب کنند و مستقیماً از طریق اینستاگرام یا با کلیک بر روی وب سایت شما خرید خود را به راحتی انجام دهند.

به منظور تبلیغ فروشگاه، می ‌توانید محصولات خود را در ریل ها برچسب‌ گذاری کنید؛ معمولا می توانید استیکرهای خرید را به استوری ‌های خود اضافه کنید، و با اجازه به سازندگان دیگر که محصولات شما را برچسب‌ گذاری می کنند، از مخاطبان جدید نیز بهره مند شوید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

  1. تبلیغات را روی ریل های اینستاگرام فعال کنید

پس از اعلام پایان به برنامه جایزه ریلز پلی اینستاگرام، در اوایل سال جاری شرکت مادر متا اعلام کرد که در حال گسترش «تبلیغات روی ریل ‌ها» است. این یک برنامه کسب درآمد مبتنی بر عملکرد می باشد که در اینستاگرام و فیس‌بوک موجود است. بر اساس این اعلامیه، «با یک مدل مبتنی بر عملکرد، سازندگان می‌ توانند بر محتوایی تمرکز کنند که با مخاطبانشان به اشتراگ می گذارند. این محتوا می تواند به رشد آنها کمک کند. تبلیغ کنندگان برای دسترسی به افراد بیشتر، معمولا به موجودی تبلیغات بیشتری دسترسی پیدا خواهند کرد و از این طریق افراد با تبلیغات مرتبط‌ تر، تجربه‌ ی مشاهده‌ ی ثابت ‌تری را دریافت می‌ کنند.»

مبلغی که به دست می‌آورید بر اساس تعداد بازی‌ هایی است که ریل ‌های شما دریافت می‌کنند (نه بر اساس میزان درآمدی که از تبلیغات به دست می‌ آورید)، بنابراین هرچه ریل ‌های شما عملکرد بهتری داشته باشند، سود بیشتری خواهید داشت. متا همچنان در حال آزمایش این برنامه است، بنابراین این امکان به طور گسترده در دسترس نیست. برای قرارگیری در گروه آزمایشی به دعوت نامه ای از متا نیاز دارید.

سخن پایانی

در صورتی که به طرز کسب درآمد در اینستاگرام می اندیشید می توانید با استفاده از هر یک از روش های فوق به هدف خود دست پیدا کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم با مشاوران ما در سایت مافینس تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز