خبرگزاری کار ایران

چاپ جعبه مقوایی تیراژ کم 50 تایی در دیان چاپ

چاپ جعبه مقوایی تیراژ کم 50 تایی در دیان چاپ
کد خبر : ۱۴۴۲۶۵۲

 

چاپ جعبه اغلب برای کسب و کارهایی که به دنبال برندسازی هستند، یک ضرورت به حساب می آید. اغلب شرکتها، برندها برای فروش و ارسال محصولات خود به بسته بندی نیاز دارند و اغلب بهترین بسته بندی که چاپ جعبه هست را انتخاب می کنند.

چاپ برند بر روی جعبه کمک می کند افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند و محصولات شما را بصورت مداوم خرید کنند. اغلب تولید جعبه ها در تیراژهای بالا انجام می شود، اما ما می توانیم چاپ جعبه را در تیراژ پایین نیز برای شما انجام دهیم. در ادامه بیشتر در مورد چاپ جعبه و انواع و مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد ، شما می توانید برای مشاوره و خرید و چاپ جعبه و دیگر بسته بندی های خود با شماره 09129498410 واحد کارشناسی دیان چاپ در تماس باشید.  

چاپ جعبه چگونه کسب و کار شما را دگرگون می کند ؟ 

چاپ جعبه مقوایی تیراژ کم 50 تایی در دیان چاپ

برای کسب ‌و کارهایی که مسئولیت اجتماعی شرکتی را در دستور کار خود دارند، زمان ارزیابی هر فرآیندی است تا به یافتن روش‌ های دوستدار محیط زیست کمک کند.

با این حال، حفظ الزامات بودجه سخت و سبزتر بودن می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، بسته بندی محصولات مقوایی می تواند به شما کمک کند تا راه حلی سازگار با محیط زیست با طیف وسیعی از مزایای ارائه دهید. در ادامه قرار است به شما بگوییم که چرا باید از مقوا برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید، با بسته بندی محصولات پلاستیکی خداحافظی کنید و با بسته بندی مقوایی سلام کنید.

خرید و چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه چه مزایای دارد ؟

چاپ لیبل یکی از مهمترین مراحل بسته بندی و چاپ جعبه به شمار می آید. اغلب شرکت ها که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند برای برندسازی و شناخت بیشتر محصولاتشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. چاپ لیبل در کنار چاپ جعبه و چاپ کارتن یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها به شمار می روند.

همچنین در سفارش های اختصاصی شما می توانید هر رنگی را که می خواهید برای جعبه های خود داشته باشید. می توانید جعبه های کرافت سفید یا قهوه ای را انتخاب نمایید. اکثر مردم جعبه های کرافت با رنگ قهوه ای طبیعی را به دلیل جذابیت و هزینه کم چاپ ترجیح می دهند. با این حال، می توانید جعبه های کرافت خود را چاپ کنید یا بدون چاپ و به صورت خام تحویل بگیرید. این جعبه ها برای بسته بندی هر محصولی درجه یک و مفید هستند، زیرا ارزش و سبک بیشتری به تجارت و برند شما می بخشند.

چاپ جعبه مقوایی چگونه باعث حذف استفاده از پلاستیک ها می شود ؟ 

چاپ جعبه مقوایی تیراژ کم 50 تایی در دیان چاپ

با رشد تجارت الکترونیک، استفاده از پلاستیک نیز افزایش یافت. پلاستیک یک بسته بندی محصول ارزان و همه کاره است، اما محیط زیست را نیز تخریب می کند. بسته بندی پلاستیکی به فرهنگ دور ریختنی یکبار مصرف ما می افزاید. در واقع 50 درصد پلاستیکی که استفاده می کنیم، یک بار مصرف است. علاوه بر این، ما هر سال آنقدر پلاستیک را دور می اندازیم تا چهار بار دور زمین بچرخد.

پلاستیک فقط باعث ایجاد مشکلات مهم برای محیط زیست نمی شود. همچنین مشخص شده است که مواد شیمیایی پلاستیکی توسط بدن جذب می شوند که می تواند خطرات جدی برای سلامتی ایجاد کند. با این همه آمار وحشتناک در مورد بسته بندی جای تعجب نیست که مصرف کنندگان بیشتر از عواقب پلاستیک آگاه می شوند.

بسیاری از مصرف کنندگان فعالانه به دنبال مارک هایی هستند که اصلاً از پلاستیک یا پلاستیک یک بار مصرف استفاده نمی کنند. با تغییر از پلاستیک به مقوا، نه تنها با انتخاب یک بسته بندی قابل بازیافت و تجزیه پذیر به محیط زیست کمک خواهید کرد، بلکه مشتریان شما نیز خوشحال تر خواهند بود.

علاوه بر این، مقوای بازیافتی روند رو به رشدی دارد. کارشناسان پیش بینی می کنند که مقوای بازیافتی به دلیل تطبیق پذیری و طبیعت دوستدار محیط زیست، محصول مورد تقاضا بعدی برای اکثر نیازهای بسته بندی خواهد بود.

چاپ جعبه مقوایی چگونه به نوآوری در کسب و کار شما کمک می کند ؟ 

با بسته ‌بندی جعبه مقوایی، شما یک بوم خالی برای ایجاد طرح‌ های بسته ‌بندی نوآورانه متناسب با شکل‌ ها و اندازه ‌های لازم دارید. بسته بندی مقوایی سفارشی به راحتی به دست می آید، و اکنون ماشین هایی وجود دارند که نیازهای بسته بندی شما را با ایجاد جعبه های اندازه مناسب متناسب با محصولات مورد نیاز شما خودکار می کنند. ماشین آلات بسته بندی مقوای خودکار کمک قابل توجهی برای مشاغلی است که طیف گسترده ای از محصولات را در اشکال و اندازه ها ارسال می کنند.

تطبیق پذیری مقوا به این معنی است که شما این شانس را دارید که به همان اندازه که دوست دارید، مبتکر یا معمولی باشید. جعبه ها را می توان متناسب با هر اندازه و شکلی ساخت. با این حال، می توانید خارج از جعبه فکر کنید و بسته بندی مقوایی را طراحی کنید که برای محصول شما نیز سفارشی است. اگر نگران این هستید که محصول شما در میان دریایی از جعبه های مقوایی برجسته نشود، شکلی متمایز و حتی کاربردی تر ایجاد کنید.

فوم داخل جعبه اغلب در جعبه سازی چه کاربردهایی دارد ؟ 

فوم داخل جعبه یک راه عالی برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل است. این محصول باعث می شود بسته های شما با خیال راحت به مقصد برسند، و همچنین وقتی سفارش دهنده جعبه را باز می‌ کنند، تاثیر خوبی از آن بگیرد.

فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. فوم داخل جعبه اغلب برای بسته بندی طلا و جواهر و دیگر بسته بندی های لوکس در کنار هارد باکس بیشترین کاربرد را دارد. اغلب فوم داخل جعبه برای نظم دادن داخل جعبه ها کاربرد دارد. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

 تولید و چاپ جعبه مقوایی تیراژ کم 50 تایی از کجا ؟ 

یکی از دغدغه های مشتریان خرید و چاپ بسته بندی درتیراژ پایین است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه باشد یا چاپ کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه در تعداد پایین در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت دیان چاپ  https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز