خبرگزاری کار ایران

چاپ جعبه فست فود چه نقشی در موفقیت کسب و کار شما دارد و چه نکاتی را باید در آن رعایت کرد؟

چاپ جعبه فست فود چه نقشی در موفقیت کسب و کار شما دارد و چه نکاتی را باید در آن رعایت کرد؟
کد خبر : ۱۴۳۲۲۷۶

در سال‌های اخیر تعداد رستوران‌های فست فود به دلیل مشغله بالای مردم و علاقه آن‌ها به این سبک غذا، روزبه‌روز در حال افزایش است. با اینکه غذاهای فست فودی مشتریان بسیاری دارند، اما آمار رستوران‌ها نیز در سطح شهر بسیار بالاست؛ از این‌رو رقابتی تنگاتنگی برای موفقیت در این حرفه وجود دارد. موفقیت در این رقابت به عوامل موثری و تا حد زیادی به چیزهای کوچک از جمله بسته‌بندی بستگی دارد.

از آنجایی‌که سرو فست فود با غذاهای سنتی متفاوت است و اغلب مشتریان این غذاهای آماده را در محل کار یا در خیابان میل می‌کنند، چاپ و نحوه بسته بندی نقش زیادی در رضایت مشتریان دارد. جعبه باید از غذا به خوبی محافظت کند و بدون اینکه فرو بپاشد تا پایان سرو غذا سالم باقی بماند، همچنین چاپ روی آن و شکل آن نیز خلاقانه و جذاب باشد.‌

اهمیت چاپ جعبه فست فود در موفقیت کسب و کار شما

امروزه رستوران‌های فست فود کوچک و بزرگ بسیاری با منوهای متنوع در هر شهری وجود دارد که برای معرفی خود به مشتری علاوه بر طبخ غذاهای بی‌نظیر و متفاوت، باید سروی متفاوت داشته باشند. از آنجایی‌که غذاهای فست فودی در جعبه سرو می‌شوند، با انتخاب جعبه متناسب می‌توانید رستوران خود را از رقبا متمایز و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنید. بدون اغراق جعبه فست فود و طراحی آن اهمیت زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد. این موارد عبارتند از:

بازاریابی رستوران فست فود

چاپ و طرح بسته‌بندی جذاب فست فود توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب می‌کند و بر تصمیم خرید آن‌ها تأثیر می‌گذارد؛ زیرا مشتری که غذا را در یک جعبه به مکان دیگری می‌برد، آن را به طور ناخودآگاه در محدوده بصری بسیاری از افراد قرار می‌دهد. این موضوع فقط برای دنیای واقعی صدق نمی‌کند، بلکه در دنیا مجازی نیز این اتفاق رخ می‌دهد؛ زیرا این روزها بسیاری افراد کارهای خلاقانه و جذاب را حتی اگر جعبه سیب زمینی سرخ شده باشد را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند.

با طراحی خلاقانه جعبه فست فود بدون اینکه هزینه زیادی برای بازاریابی رستوران خود بپردازید، افراد زیادی به طور غیر مستقیم رستوران شما را به دیگران معرفی می‌کنند. فقط در زمان طراحی جعبه از برند خود دور نشوید، رنگی متمایز از رقیبان داشته باشید و در کنار خلاقیت، سادگی را برای انتقال پیام برند خود حفظ کنید تا مشتریان با دیدن جعبه شما به راحتی درک کنند که با چه خدماتی مواجه می‌شوند.

تحویل فست فود

این روزها بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند غذای سفارشی خود را در خانه یا محل کار میل کنند؛ از این‌رو جعبه فست فود برای تحویل به مشتری اهمیت بالایی دارد. از یک سو باید غذا را گرم نگه دارد، از آلودگی و ریختن آن محافظت کند و از سوی دیگر باید جذاب و اشتها برانگیز باشد. مجموع این عوامل علاوه بر طعم فست فود لبخند رضایت را بر لبان مشتری می‌آورد. اگر بهترین غذا را طبخ کنید، اما به دلیل بسته‌بندی نادرست تا رسیدن به دست مشتری سرد شود یا محتویات درون آن بریزد، قطعا مشتری از رستوران شما رضایت نخواهد داشت. همچنین اگر چاپ جعبه ساده و نا متناسب باشد، مشتری پیش از باز کردن جعبه ذهنیتی منفی نسبت به غذا و رستوران شما پیدا می‌کند.

برند سازی با چالش جعبه فست فود

اهمیت دیگر چاپ جعبه فست فود برندسازی برای کسب و کار شماست. برای برندسازی طراحی جعبه بسیار اهمیت دارد. طراحی و چاپ جعبه فست فود با هدف تقویت برند انجام می‌گیرد. البته به خاطر داشته باشید که یک برند فقط یک لوگو، نام رستوران یا مجموعه نیست، بلکه هر چیزی است که شما را به عنوان عضوی از یک مجموعه معرفی می‌کند. راه‌های زیادی برای برندسازی از طریق چاپ و طراحی جعبه فست فود وجود دارد. یک راه آسان استفاده از جعبه‌های قابل بازیافت با شعار حفاظت از محیط زیست است. چنین برندی که از محیط زیست حمایت می‌کند، قطعا یک غذای با کیفیت و بهداشتی را نیز به دست مشتری می‌رساند.

نکات انتخاب جعبه فست فود

زمان طراحی و انتخاب جعبه فست فود باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، تا در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بگذارد و شما را به اهداف‌تان نزدیک کند. در هنگام سفارش یا خرید جعبه فست فود نیازی نیست به سراغ طرح‌های خاص یا در اصطلاح عجیب و غریب بروید تا در ذهن مشتری ماندگار شوید، کافی است از چند نکته ساده پیروی کنید. این نکات عبارتند از:

  • جعبه‌ای را انتخاب کنید که ارگونومی باشد یا به بیان ساده مشتری آن را به راحتی در دست بگیرد یا روی سطحی نگاه دارد. تولیدکنندگان بسته‌بندی نیز اغلب از تولید جعبه‌هایی با گوشه‌های تیز اجتناب می‌کنند و جعبه‌هایی با خطوط و کف صاف را ترجیح می‌دهند.
  • جعبه فست فود باید با ویژگی‌های محصول مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ساندویچ هایدا را سرد سرو می‌کنند، پس حفظ دما برای جعبه این ساندویچ اهمیتی ندارد. اما هات داگ را باید گرم سرو کرد؛ پس جعبه باید قادر به حفظ دما تا رسیدن به دست مشتری باشد. همینطور استحکام بسته بندی با نوع محصول تعیین می‌شود. به عنوان مثال سیب زمینی یا ساندویچ را می‌توان در جعبه‌های کاغذی نازک پیچید، ولی جعبه پیتزا حتما باید مستحکم باشد.
  • جعبه فست فود باید با اندازه محصول مطابقت داشته باشد. برای مثال جعبعه بیش از حد بزرگ شاید حس کم فروشی را در مشتری القا کند.
  • جعبه فست فود باید از غذا در بربر عوامل جوی مانند باران، رطوبت و آلودگی‌ها محافظت کند و همچنین کاملا کیپ و بسته شود تا محتویات درون آن به بیرون نریزند.

به چاپ، طرح و رنگ جعبه نیز متناسب با برند و محصولات خود توجه کنید. از طراحی‌های خلاقانه و متفاوت که پیام برند شما را به مشتری منتقل می‌کنند، روی جعبه‌های رستوران خود استفاده کنید.

چاپ جعبه فست فود چه نقشی در موفقیت کسب و کار شما دارد و چه نکاتی را باید در آن رعایت کرد؟

طراحی و چاپ انواع جعبه فست فود

راحت‌ترین و کم‌هزینه ترین راه برای برندسازی رستوران فست فود، چاپ جعبه فست فود است. اگر به دنبال یک شرکت حرفه‌ای و جعبه سازی در این زمینه هستید، تیم بهنامان پک با سال‌ها سابقه کار با بهره‌گیری از تیم طراحی متخصص و ماشین‌آلات پیشرفته می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و با قیمت ارزان؛ انواع جعبه‌های مستحکم و خوش دست با طراحی خاص و زیبا مانند قیف سیب زمینی؛ جعبه پیتزا و.... را به صورت سفارشی برای شما به صورت سفارشی تولید کند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز