ادمین مدیریت پیج اینستاگرام با بازدهی تضمینی در ادروم
مدیریت پیج اینستاگرام در روند گسترش حضور کسب و کار من در پلتفرم اهمیت زیادی دارد. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی ظاهر شده است که تعداد زیادی از کاربران فعال را به خود جذب کرده است. در نتیجه، به یک پلت فرم ایده آل برای گسترش برند و تبلیغات تبدیل شده است. بسیاری از برندهای مشهور در سراسر جهان پتانسیل اینستاگرام را برای اهداف بازاریابی و تبلیغات شناسایی کردهاند که منجر به جذب مخاطبان گستردهتر، افزایش پایگاه مشتری و ارتقای مشاغل مبتنی بر اینترنت میشود. با این حال، رعایت اصول خاص بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام برای دستیابی به نتایج مطلوب بسیار مهم است. مدیریت پیج های اینستاگرام بر اساس این اصول کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص دارد که همه آن را ندارند.
جهت دریافت مشاوره به سایت اروم به نشانی Www.adroom.ir مراجعه نمایید یا با شماره 09213004384 تماس حاصل فرمایید...
مدیریت اینستاگرام می تواند در شش عنصر مختلف قرار گیرد. این شامل همه چیز از برنامه ریزی و ایجاد استراتژی شما از طریق، گزارش و ایجاد تغییراتی در برنامه های شما بر اساس داده ها می شود. در اینجا نگاهی دقیق تر به هر یک از عناصر وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم:
1. برنامه ریزی
مانند هر استراتژی بازاریابی خوب، مدیریت اینستاگرام با برنامه ریزی شروع می شود. بهترین راه برای پیشرفت این است که ابتدا به اهداف بزرگ نگاه کنید. اهداف شما برای اینستاگرام چیست؟ آیا می خواهید از این پلتفرم برای آگاهی از برند استفاده کنید یا می خواهید از پست های قابل خرید استفاده کنید و مستقیماً در برنامه درآمدزایی کنید؟ آیا به دنبال آموزش به دنبال کنندگان و مشتریان بالقوه خود در مورد صنعت خود هستید یا فقط مکانی برای تبلیغ محصول خود و درخواست فروش می خواهید؟
در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، اگرچه بهترین روش ها وجود دارد. برنامه ریزی همچنین به معنای چیزی فراتر از اهداف کلی شماست. هنگامی که آنها را ایجاد کردید، زمان آن است که تصمیم بگیرید چگونه به آنجا خواهید رسید. هر چند وقت یک بار پست می کنید؟ درباره چه چیزی پست خواهید کرد؟ شروع به پاسخ دادن به این سوالات کنید و از قبل برنامه ریزی محتوای خود را شروع کنید. حتی اگر هنوز هم میخواهید آن را در زمان واقعی ایجاد و منتشر کنید، حداقل با تصمیمگیری در مورد آنچه میخواهید در هر روز پست کنید شروع کنید.
2. ایجاد محتوا
هنگامی که بدانید میخواهید درباره چه چیزی پست کنید و چرا در اینستاگرام پست میکنید، زمان آن رسیده است که محتوایی را که میخواهید به اشتراک بگذارید شروع کنید. شما می توانید این کار را به هر روشی انجام دهید، و باز هم راه درست یا غلطی وجود ندارد. اگر میخواهید از قبل برنامهریزی کنید، همه عکسها را بگیرید و گرافیکهایی را که به آن نیاز دارید ایجاد کنید. سپس، بنشینید و ایدههای خود برای کپشن ها را زیر هر پست بنویسید. همچنین اگر میخواهید چند عکس مارک دار داشته باشید و یک یا دو عکس را برای ثبت تصاویری که میتوانید ماهها در یک زمان استفاده کنید، برنامهریزی کنید، میتوانید حتی جلوتر کار کنید.
اگر تازه شروع کرده اید، ادروم مناسب ترین گزینه است. با خرید پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام ، اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید.
3. برنامه ریزی
هنگامی که محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و ایجاد کردید، می توانید زمان بندی پست های خود را شروع کنید. برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید، این برنامه ها به شما کمک میکنند محتوای خود را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید تا نگران فراموش کردن آن نباشید.
اگر واقعاً نمی خواهید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید، می توانید پست های خود را زودتر از موعد در اینستاگرام ایجاد کنید.
به سادگی عکس خود را اضافه کنید، آن را ویرایش کنید و شرح خود نسبت به پست را اضافه کنید. سپس، قبل از اینکه «پست» را بزنید، به جای آن پیکان عقب را بزنید تا از آن صفحه خارج شوید. در نهایت گزینه ای را خواهید دید که می گوید "ذخیره به عنوان پیش نویس". روی آن کلیک کنید، و زمانی که برای پست کردن آماده شدید، برنامه اینستاگرام خود را باز کنید، روی افزودن پست کلیک کنید و سپس در بالا پیش نویس های خود را مشاهده خواهید کرد.
4. رشد فالوور
شما می توانید با مخاطبان خود اعتماد ایجاد کنید و امیدواریم آنها را به مشتری تبدیل کنید. این بدان معناست که حداقل بخشی از زمان شما برای مدیریت اکانت اینستاگرام باید صرف افزایش فالوورهای شما شود.
بهترین راه برای جذب فالوورهای جدید به حساب خود بازاریابی تعاملی است. اکانت هایی را که می خواهید به عنوان فالوور پیدا کنید، و سپس با پست های آنها درگیر شوید. این باعث جلب توجه آنها می شود و آنها از نمایه شما بازدید می کنند و صفحه شما را بررسی می کنند. اگر آنها پست های شما را دوست دارند، ممکن است شما را دنبال کنند.
5. تجزیه و تحلیل
مانند هر استراتژی بازاریابی، شما باید مراقب تجزیه و تحلیل خود باشید. اینستاگرام تجزیه و تحلیل های بسیار خوبی را در برنامه خود ارائه می دهد، و شما می توانید اطلاعات جمعیتی فالوورهای خود را ببینید، چه زمانی آنها بیشتر فعال هستند و چه پست هایی را بیشتر دوست دارند. این اطلاعات برای موفقیت شما در پلتفرم کاملاً حیاتی است.
6. گزارش
با گزارش، آنچه را که در تجزیه و تحلیل خود آموخته اید، می گیرید و مستند می کنید تا بتوانید روندها را در طول زمان ببینید. سپس، میتوانید از اطلاعاتی که از آن روندها یاد میگیرید برای اصلاح استراتژی و برنامهریزی خود استفاده کنید، که بر تولید محتوای شما تأثیر میگذارد. همچنین میتوانید ببینید چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، که میتواند زمانی که پستهایتان را برای روز یا هفته برنامهریزی میکنید تغییر کند.
گزارش گیری کلید موفقیت در اینستاگرام است زیرا به شما امکان می دهد به عقب برگردید و در صورت نیاز تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنید. با چابکی و توانایی سریع کار کردن، میتوانید از بازی جلوتر بمانید و مطمئن شوید که سرمایهگذاریهایتان در اینستاگرام به خوبی نتیجه میدهد.
تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد بسیار زمان بر می باشد و نیازمند شخص یا تیمی است که همه این کار ها را بتوانند انجام دهند. معمولا صاحبان کسب و کار وقت کافی برای مدیریت پیج خود ندارند که اینجا نکته مهمی است و باعث میشود که شما به ادمین برای پیج اینستاگرام خود نیاز پیدا کنید. حالا ادمین اینستاگرام کیست و چه وظیفه ای دارد و چرا باید برای پیج خود ادمین بگیریم؟؟؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به همه این سوالات که ذهن شما را به خود مشغول کرده است پاسخ دهیم.
جهت دریافت مشاوره به سایت اروم به نشانی Www.adroom.ir مراجعه نمایید یا با شماره 09213004384 تماس حاصل فرمایید...
چرا باید ادمین بگیرید؟
نقش یک ادمین یا مدیر اینستاگرام در افزایش دیده شدن و تعامل یک صفحه با استفاده از اصول بازاریابی و درک الگوریتم های اینستاگرام بسیار مهم است. مسئولیت ادمین اینستاگرام فراتر از جذب مخاطب و افزایش فالوور است. ما با بهینه سازی صفحه اینستاگرام و فعالیت مداوم و منظم برپایه اصول و بر اساس الگوریتم اینستاگرام باعث افزایش دیده شدن پیج شما در اینستاگرام می شویم.
وظایف یک ادمین اینستاگرام طیف گسترده ای از فعالیت های مرتبط با مدیریت صفحات اینستاگرام را در بر می گیرد. از ایجاد اولیه صفحه تا برنامهریزی دقیق برای پستها و استوری ها می باشد.
ادروم برای پیج شما چه کار هایی انجام میدهد؟
1. ایجاد صفحه: آنها مسئول راه اندازی و پیکربندی صفحه اینستاگرام هستند و از همسویی آن با هویت برند اطمینان حاصل می کنند.
2. انتخاب نام و بیوگرافی مناسب: در مرحله بعدی برای برند و صفحه شما یک نام مناسب و بیوگرافی از کسب و کارتان به پیج اضافه میکنیم.
3. تولید محتوا: تعیین استراتژی تولید محتوا و تعیین هدف برای برای تولید محتوای پیج اینستاگرامتان.
4. ایجاد قالب های پست و استوری: برای پیج شما بر اساس محتوایی که شما به ما میدهید و با تکیه بر نوآوری ادمین های حرفه ای ادروم پست و استوری های بی نظیر برای پیج شما طرااحی میکنیم.
5. مدیریت محتوای تصویری و متنی: آنها محتوای بصری و نوشتاری صفحه را مدیریت و سازماندهی میکنند و از همسویی آن با پیامها و اهداف برند اطمینان میدهند.
6. تبادل محتوا: به صورت گسترده و اصولی با پیج ها و مخاطبان هدف تعامل انجام میدهیم تا آمار پیج رو به رشد شود.
7. تبلیغات و بازاریابی: برای ارتقاء صفحه و افزایش دیده شدن آن، استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی موثری را طراحی و اجرا میکنیم/
به طور خلاصه، یک ادمین اینستاگرام که در ادروم روی پیج شما فعالیت میکند نقشی حیاتی در مدیریت و بهینه سازی صفحات اینستاگرام شما دارد. تخصص ما در اصول بازاریابی و درک الگوریتمهای اینستاگرام، ما را قادر می سازد تا از طریق بهینهسازی موثر پیجتان ، باعث رشد پیج و در نهایت رشد کسب و کار شما شویم.
جهت دریافت مشاوره به سایت اروم به نشانی Www.adroom.ir مراجعه نمایید یا با شماره 09213004384 تماس حاصل فرمایید...
پکیج های ارائه شده مدیریت پیج اینستاگرام در ادروم
- طراحی کامل ست هایلایت : برای پیج شما هایلایت های مختلف طراحی میکنیم تا به زیبایی پیج شما نیز کمک کرده باشد و پیج شما دسته بندی شود.
- طراحی و انتشار پست و ریلز : پست ها و ریلز ها به صورت کاملا حرفه ای و متناسب با سلیقه شما طراحی و تدوین و در پیج منتشر میشود.
- طراحی و انتشار استوری : بسته به پکیج انتخابی شما تعداد استوری های منتشر شده در ماه نیز متفاوت خواهد بود اما این تضمین را به شما میدهیم که استوری های شما را به صورت اختصاصی طراحی و منتشر میکنیم.
- مدیریت حرفه ای پیج : به صورت کاملا حرفه ای پیج شما را مدیریت کرده و روز به روز پیشرفت آن را به چشم خواهید دید.
- تعامل گسترده و اصولی : با مخاطبان و فالوور های پیج به صورت کاملا اصولی تعامل میکنیم
- تضمین پیشرفت پیج : به شما این تضمین را میدهیم که از ارزان ترینکیج تا گران ترین پکیج ، پیشرفت پیج رو در تعداد فالوور و بازدید های پیج خواهید داید
- ورود و نمایش در اکسپلور : به صورت کاملا تضمینی و تخصصی پیج شما را به اکسپلور میبریم تا بازدید پیج شما بسیار بالاتر رود.
- افزایش ویو و کامنت و افزایش لایک و فالوور : با افزایش ورودی به پیج شما و ایجاد محتوای جذاب و اصولی آمار فالوور ها ، ویو و کامنت و لایک های پیجتان به صورت طبیعی بالاتر خواهد رفت
- پاسخگویی به دایرکت و کامنت : اگر حوصله پاسخ دادن به کامنت ها و دایرکت ها را ندارید ، ما برای شما این کار را انجام میدهیم .
- طراحی لوگو در صورت نیاز : اگر شما یک برند تازه تاسیس هستید و لوگو ندارید ، این کار را ما برای شما انجام میدهیم
- عکاسی و فیلمبرداری از محصولات : متناسب با پکیج انتخابی شما بر اساس بودجه ای که شما برای مدیریت پیج خود در نظر گرفتید ما از محصولات شما به صورت حرفه ای عکاسی و در صورت نیاز فیلمبرداری انجام میدیم.
در اخر بسته به انتخاب پکیج مورد نظرتون اگر برای کسب و کار خود سایت نیاز داشته باشید اما هنوز طراحی نکردید ، نگران نباشید ، شما با انتخاب مناسب ترین پکیج و میتوانید یک سایت نیز از ما هدیه بگیرید. توجه داشته باشید سایتی که ما به شما هدیه میدهیم ، یک سایت حرفه ای با قابلیت ایجاد فروشگاه و درج محصولات به همراه فروش آنلاین و کسب تمامی مجوز های لازم برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی میباشد و شما میتوانید فروش آنلاین خود را از طریق سایت حرفه ای که ما به شما هدیه میدهیم انجام دهید و برند خود را گسترده کنید. در طراحی سایت که روی پکیج ها به شما هدیه میشوند ما از بروز ترین و نرم افزار ها و پلاگین ها برای سایت شما استفاده خواهیم کرد و سایتی بروز و همچنین مطابق با نیاز شما و فول امکانات به شما تحویل میدهیم تا به وسیله سایتی که برای شما طراحی کردیم بتوانید برند و کسب و کار خود را ارتقا داده و فروش خود را بیش از پیش نمایید.