خبرگزاری کار ایران

هزینه یک شب اقامت در هتل لاله تهران

هزینه یک شب اقامت در هتل لاله تهران
کد خبر : ۱۴۲۶۳۰۶

اقامت در تمامی هتل‌ها از جمله هتل لاله، هتل اسپیناس پالاس و هتل استقلال تهران، با توجه به ویژگی‌های اتاق و امکانات رفاهی هتل، قیمت متفاوتی دارد. همچنین، هر چه تعداد شب‌های اقامت شما در یک اتاق بیشتر شود نیز هزینه افزایش می‌یابد از آن جایی که هتل پنج ستاره لاله از چندین نوع اتاق و سوئیت برخوردار است، هزینه رزرو و اقامت در هر یک متفاوت می‌شود.

شما باید ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات رفاهی هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها آشنا شوید، سپس، اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله از مجله علی بابا، به امکانات هر یک از اتاق‌‌های هتل پنج ستاره لاله و هزینه اقامت در آنها می‌پردازیم.

هتل لاله تهران

لاله یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران است که یک هتل پنج ستاره محسوب می‌شود. بسیاری از مهمانان و مسافران، لاله را برای زمان اقامت خود انتخاب می‌کنند. چرا که این هتل دسترسی خیلی خوبی به مرکز شهر، برج‌های تجاری و اداری دارد. مخصوصا که بسیاری از افراد برای کارهای اداری یا کارهای درمانی به تهران مسافرت می‌کنند، لاله انتخاب خوبی برای اقامت است.

لاله نسبت به دیگر هتل‌های پنج ستاره شهر تهران مانند هتل استقلال تهران و هتل اسپیناس پالاس، هزینه اقامت کمتری دارد. یعنی هزینه رزرو اتاق و یک شب اقامت در لاله، نسبت به دیگر هتل‌ها با همین امکانات رفاهی، ارزان‌تر است. از ویژگی‌های مهم هتل پنج ستاره لاله، نزدیکی به پارک لاله تهران است. از این رو، بسیاری از مهمانان برای گذراندن اوقات خوش یا انجام ورزش‌های صبحگاهی می‌توانند به پارک لاله بروند.

هزینه اقامت در هتل پنج ستاره لاله، به عوامل زیادی بستگی دارد. در واقع شما قبل از رزرو اتاق و پرداخت هزینه آن، باید نیازهای خود را نسبت به اقامتگاه خود بگویید. یعنی، به چند تخت و چه متراژ اتاقی نیاز دارید و چه امکانات دیگری می‌خواهید. در این صورت، اتاق مورد نظر همراه با هزینه آن به شما معرفی می‌شود. البته علاوه بر هزینه رزرو اتاق، هزینه‌های دیگری مانند غذا، گشت و گذار و تاکسی و ... نیز شامل هزینه‌های اقامت در هتل پنج ستاره لاله می‌شود.

هزینه رزرو انواع اتاق و سوئیت در هتل پنج ستاره لاله

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پنج ستاره لاله به پنج نوع یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته تویین، سوئیت جونیور و سوئیت امپریال تقسیم می‌شوند. رزرو هر یک از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، با توجه به امکانات رفاهی که دارند متغیر است.

اتاق یک تخته

اتاق‌های یک تخته که برای افرادی که به تنهایی برای سفر کاری به تهران آمده‌اند، مناسب است؛ از یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. امکانات این اتاق ۱۷ متر مربعی، یک تخت خواب یک نفره، صبحانه رایگان و سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام است.

هزینه اقامت در این اتاق‌ها بسته به تعداد روزهای اقامت و دیگر سرویس‌هایی که نیاز دارید، است. به طور مثال، سرویس ناهار و شام یا استفاده از بوفه هتل به طور رایگان بر روی این اتاق‌ها نیست. پس، اگر بخواهید از آنها استفاده کنید، باید هزینه مازاد را بپردازید. همچنین، اتاق‌های یک تخته امکان اضافه کردن فرد اضافه را ندارند، مگر آن که کودک خردسال زیر ۷ سال باشد.

اتاق‌های دو تخته دبل

اتاق‌های دو تخته دبل برای زوج‌هایی که به تنهایی یا همراه با فرزند خردسال خود به تهران آمده‌اند، مناسب است. هزینه رزرو این اتاق از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و این هزینه، معادل با یک شب اقامت است. اتاق‌های دبل، متراژی برابر با ۲۴ مترمربع به همراه یک تخت دو نفره دارند. امکانات این اتاق شامل صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام، تلفن، یخچال، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

همان‌طور که اشاره کردیم، ظرفیت استاندارد اتاق‌های دبل، یک زوج به همراه فرزند زیر ۷ سال است. فرزند بالای ۷ سال یک فرد جداگانه محسوب می‌شود و باید هزینه مازاد برای سرویس فرد اضافه پرداخت شود.

هزینه یک شب اقامت در هتل لاله تهران

اتاق‌های دو تخته تویین

اتاق‌های دو تخته تویین، دو تخت یک نفره به همراه یک تخت تاشو دارند که تخت تاشو شامل سرویس فرد اضافه می‌شود. حالت استاندارد ظرفیت این اتاق‌ها، دو فرد بزرگسال به همراه یک کودک زیر ۷ سال است. هزینه رزرو این اتاق نیز مانند اتاق‌های دبل معادل با یک میلیون ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین، متراژ اتاق‌های تویین نیز مانند دبل، ۲۴ مترمربع است.

از امکانات اتاق‌های تویین می‌توان به مبلمان، تخت تاشو، یخچال، صندوق امانات، صبحانه رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، دمپایی، تلفن، سیستم تهویه هوا و ... اشاره کرد.

هزینه یک شب اقامت در هتل لاله تهران

سوئیت‌های جونیور

از آنجایی که متراژ سوئیت‌های جونیور ۵۳ مترمربع است و نسبت به اتاق‌های هتل لاله بزرگ‌تر به حساب می‌آید؛ هزینه رزرو بیشتری دارد. هزینه رزرو سوئیت‌های جونیور برای یک شب اقامت، از دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. سرویس نفر اضافه در سوئیت‌های جونیور نیز به صورت تخت تاشو وجود دارد. همچنین، سوئیت‌های جونیور در دو نوع همراه با تخت دو نفره و همراه با دو تخت یک نفره هستند. اگر زوج باشید، سوئیت جونیور با تخت دو نفره و اگر با دوست خود باشید، سوئیت جونیور با دو تخت یک نفره برای شما رزرو می‌شود.

از امکانات سوئیت‌های جونیور می‌توان به مبلمان بسیار شیک، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، کارت هوشمند اتاق، یخچال، تلفن، صبحانه رایگان، تلویزیون، اتاق خواب و سالن پذیرایی مجزا، سیستم تهویه هوا و ... اشاره کرد.

سوئیت‌های امپریال

سوئیت‌های امپریال بزرگ‌ترین واحدهای اقامتی در هتل پنج ستاره لاله با متراژ ۱۵۰ مترمربع هستند. این سوئیت‌ها معمولا برای اقامت خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود. ظرفیت سوئیت‌های امپریال، ۴ فرد بزرگسال به همراه یک کودک زیر ۷ سال است. البته سرویس فرد اضافه به صورت تخت تاشو در سوئیت وجود دارد.

دو اتاق خواب مجزا به همراه سالن پذیرایی، آشپزخانه، مبلمان شیک، کاناپه و میز ناهارخوری از امکانات ویژه سوئیت‌های امپریال است. هزینه رزرو سوئیت‌های امپریال از سه میلیون تومان شروع می‌شود. سوئیت‌های امپریال به دلیل دکوراسیون بسیار شیک و لوازم منزل مجلل و راحت برای افزایش رفاه مهمانان، قیمت بیشتری دارند. البته، برخی از خانواده‌ها نیز به دلیل تعداد بیشتری که دارند، سوئیت‌های امپریال را انتخاب می‌کنند تا آسایش بیشتری داشته باشند.

قوانین رزرو اتاق در هتل پنج ستاره لاله

  • ارائه شناسنامه و کارت ملی برای رزرو اتاق ضروری است.
  • زوجین تنها در صورت ارائه شناسنامه، عقدنامه یا صیغه نامه امکان رزرو اتاق را دارند.
  • پذیرش کودکان زیر ۷ سال رایگان است و شامل هزینه مجزا نمی‌شود.
  • خانم‌ها و آقایان تبعه خارجی نیز در صورت عدم نسبت، نمی‌توانند اتاق مشترک داشته باشند.
  • در صورت ورود خسارت به اتاق‌ها و امکانات آنها، هزینه آن از مهمانان دریافت می‌شود.
  • هر روز، در ساعت ۱۴ تحویل اتاق و ساعت ۱۲ ظهر تخلیه اتاق است.
  • مهمانانی که قبل از ساعت ۱۴ به هتل مراجعه کرده و اتاق رزرو کنند، باید تا ساعت ۱۴ منتظر بمانند تا اتاق خود را تحویل بگیرند.
  • مهمانان خارجی تنها در صورت ارائه ویزا زمان دار همراه با تاریخ ورود و خروج به ایران امکان رزرو اتاق دارند.
  • امکان رزرو ساعتی اتاق نیز در این هتل وجود دارد. حداکثر امکان رزرو ساعتی، ۸ ساعت است که بین ساعات ۸ صبح تا ۸ شب انجام می‌شود. امکان رزرو اتاق بعد از ساعت ۲۰، وجود ندارد.
  • اتاق‌های ساعتی، شامل صبحانه و دیگر خدمات ویژه هتل نمی‌شود.
  • تنها مسافران و مهمانان همجنس امکان استفاده از یک اتاق مشترک را دارند. یعنی، مسافر خانم، مهمان خانم یا بالعکس می‌تواند دعوت کند.
  • مهمان دیگر اتاق‌ها، تنها در صورت ارائه شناسنامه و کارت ملی امکان ورود را دارند.
  • اگر مهمان اتاق شما، اقامت شبانه داشته باشد (شب در اتاق شما بماند)، هزینه مازاد سرویس فرد اضافه محاسبه می‌شود.

جمع بندی

هتل پنج ستاره لاله نیز مانند دیگر هتل‌های پنج ستاره تهران، یعنی هتل استقلال تهران و هتل اسپیناس پالاس، خدمات و امکانات ویژه‌ای برای مهمانانش دارد. علاوه بر این خدمات، چندین رستوران و کافی‌شاپ در این هتل وجود دارد که آسایش را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل تمام تلاش خود را دارد تا اقامت خوشی را در آن جا سپری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز