خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تجهیزات نظافتی پیشرفته لاور ایتالیا (اسکرابر و سوییپر) در نمایشگاه‌های ایران

رونمایی از تجهیزات نظافتی پیشرفته لاور ایتالیا (اسکرابر و سوییپر) 
در نمایشگاه‌های ایران
کد خبر : ۱۴۲۲۳۱۸

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته، هفتم تا دهم اردیبهشت ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه صدها شرکت تولیدکننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند و جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در صنعت نظافت را ارائه و رونمایی کردند.

در این نمایشگاه که میزبان بازدیدکنندگانی از سراسر کشور و کشورهای همسایه بود، علاوه بر شرکت‌های تولیدی مواد شوینده و پاک‌کننده، بخشی نیز به معرفی و ارائه تجهیزات و ماشین‌آلات نظافت صنعتی تعلق داشت و در آن ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته نظافتی مختلفی از شرکت‌های بین‌المللی معرفی شدند که برای نظافت و بهداشت منازل، محیط‌های کاری، مراکز خدماتی و عمومی، هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن عمومی استفاده می‌شوند. در این بخش انواع تجهیزات نظافتی از جمله جاروبرقی‌ها و مکنده‌های صنعتی آب و خاک، جاروهای صنعتی (سوییپر)، دستگاه‌های زمین شوی صنعتی (اسکرابر)، دستگاه‌های تمیزکننده سطوح همچون واترجت و بخارشوی صنعتی و همچنین انواع لوازم جانبی مصرفی مورد نیاز برای این دستگاه‌های صنعتی مانند برس‌ها، تی‌ها و تیغه‌ها، پدها، مواد شوینده و محصولات ضدعفونی کننده نیز به نمایش گذاشته شدند.

یکی از کمپانی‌های ارائه کننده تجهیزات و ماشین‌آلات نظافت صنعتی فعال در این بخش نمایشگاه، کمپانی لاور ایتالیا بود که محصولات مختلف آن از جمله اسکرابر، سوییپر، واترجت، بخارشوی صنعتی و غیره توسط شرکت بانی پاک ماشین در ایران عرضه می‌شود. کمپانی لاور از سال ۱۹۷۵ در ایتالیا فعالیت حرفه‌ای خود برای طراحی و ساخت ماشین‌آلات مکانیزه نظافتی طبق استانداردهای اروپایی را آغاز کرده است و با حدود نیم قرن سابقه در این زمینه، یکی از پیشگامان صنعت نظافت مکانیزه در جهان محسوب می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از نهادها و سازمان‌های ایرانی نیز توانسته‌اند به کمک تامین کننده‌هایی چون شرکت بانی پاک ماشین از محصولات این کمپانی معروف ایتالیایی در کشور بهره ببرند. بانی پاک ماشین که پیش از این نیز به عنوان تنها نماینده رسمی کمپانی لاور در ایران شناخته شده و فعالیت می‌کرد، در این نمایشگاه از جدیدترین مدل‌های دو دسته‌ی مهم از ماشین‌آلات مکانیزه نظافتی لاور یعنی دستگاه‌های زمین شوی صنعتی (اسکرابر) و جاروی صنعتی (سوییپر) رونمایی کرد.

رونمایی از تجهیزات نظافتی پیشرفته لاور ایتالیا (اسکرابر و سوییپر) 
در نمایشگاه‌های ایران

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، ماشین‌آلاتی هستند که برای شستشو و خشک کردن همزمان سطوح بزرگ و پهناور استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها با استفاده از سیستم‌های مکانیکی و چرخشی و همراه با محلول‌های آبی و مواد شوینده، کثیفی و آلاینده‌ها را با استفاده از مدل‌های مختلف برس‌ها و تی‌ها از روی سطوح می‌زدایند. اسکرابرهای رونمایی شده کمپانی لاور در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته، از نوع اسکرابرهای دارای سرنشین یا خودرویی هستند. این مدل اسکرابرها همچون خودرویی مکانیزه با برنامه‌های شستشوی مختلف برای نظافت سطوح عمل می‌کنند. نیروی انسانی برای هدایت اسکرابر خورویی، روی دستگاه سوار شده و با راندن آن روی سطح مد نظر، آن را شستشو داده و با تیغه‌های نصب شده روی دستگاه، همزمان آب کثیف را در مخزن کثیف خود جمع‌آوری و مکش می‌کند. اسکرابرهای دستی یا بدون سرنشین نیز مدل دیگری از دستگاه‌های اسکرابر هستند که نیروی انسانی برای هدایت دستگاه پشت آن ایستاده و آن را روی سطح مد نظر هل می‌دهد. طبق نظرات استفاده‌کننده‌های پیشین از این دستگاه‌ها، استفاده از دستگاه اسکرابر لاور علاوه بر افزایش بهره‌وری و کاهش زمان تمیزکاری شده، سلامت فیزیکی پرسنل نظافت را که پیش از این فشار زیادی به بدن خود برای نظافت سطوح وارد می‌کردند، موجب می‌شود.

رونمایی از تجهیزات نظافتی پیشرفته لاور ایتالیا (اسکرابر و سوییپر) 
در نمایشگاه‌های ایران

جاروی صنعتی یا سوییپر لاور نیز دستگاه مکانیزه نظافت دیگری از این کمپانی بود که در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته توسط شرکت بانی پاک ماشین به بینندگان معرفی شد. سوییپرهای لاور که به جاروی شهری نیز معروفند، ذرات خشک مانند خاک، گرد و غبار و سایر کثیفی‌ها و زباله‌های موجود روی سطوح را در مخزن خود مکش می‌کنند. جاروی صنعتی معمولاً دارای مکنده‌ای با برس‌های مناسب برای جذب ذرات خشک هستند و برای جارو کردن سطوح در فضاهای باز و پهناور همچون محوطه و پارکینگ‌ها استفاده می‌شوند. به کار بردن نام جاروی شهری به جای سوییپر یا جاروی صنعتی نیز در راستای عملکرد دستگاه در جاروی فضاهای وسیع شهری است، زیرا مخزن زباله سوییپرهای لاور در مدل‌های بالاتر و جدیدی که در این نمایشگاه رونمایی شد تا ۵۰۰ لیتر ظرفیت داشته و سوخت دستگاه نیز دیزلی بوده و دستگاه بدون نیاز به برق کار می‌کند، و همین امر باعث می‌شود که در فضاهای گسترده شهری مثل صحن‌های حرم‌های زیارتی، بازارها و پاساژها، و همچنین پارکینگ‌های عمومی پاسخگوی نیاز به امر نظافت باشد.

حضور در نمایشگاه بین المللی تهران و بازدید از بخش ماشین‌آلات مکانیزه نظافتی به علاقمندان این صنعت و مدیران سازمان‌ها و نهادهایی که به بهبود استانداردهای نظافتی در مجموعه خود می‌اندیشند امکان می‌دهد تا با تجهیزات جدید و مدرن و بین‌المللی در این زمینه آشنا شده، و بتوانند به کمک دستگاه‌های نظافتی کارآمدی همچون سوییپر و اسکرابر، تحولی در نظافت مجموعه خود ایجاد کنند. در همین راستا حضور در چنین نمایشگاه‌هایی به کلیه مدیران و پیمانکاران کشور توصیه می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز