خبرگزاری کار ایران

چرا برند شیگلم محبوب بازار شد؟

چرا برند شیگلم محبوب بازار شد؟
کد خبر : ۱۴۲۰۴۷۳

شیگلم نام برندی است که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده و خانم‌های زیادی در حال استفاده از محصولات این برند ازجمله رژ گونه شیگلم و همین‌طور پنکیک شیگلم هستند؛ اما اینکه این برند چرا تا این حد محبوب شده و چه محصولاتی تولید می‌کند، سوالاتی هستند که در این مطلب قرار است به آن‌ها پاسخ دهیم. ما را تا انتها همراهی کنید.

تاریخچه برند شیگلم

شیگلم (Sheglam) که یکی از برندهای موفق در دنیای آرایشی و بهداشتی است فعالیتش را از سال 2019 در کشور سنگاپور شروع کرده است. مهم‌ترین شعار شیگلم این است که «زیبایی متعلق به همه است و نه فقط به تعدادی محدود»؛ و به همین منظور، محصولات ایمن، باکیفیت بالا و دارای قیمت‌های منصفانه را ارائه می‌دهد.

مهم‌ترین پایه‌های این کمپانی بر سه اصل مهم که شامل محصولات قدرتمند، نوآوری‌های پیشرفته و مصرف کنندگان وفادار می‌شوند، استوار است. به همین دلیل در ساخت محصولات مورد نیاز مشتریانش، از فناوری‌های نوین و فرمولاسیون‌های قدرتمند و پیشرفته استفاده می‌کند.

طی همین چند سال کوتاهی که پا به عرصه آرایشی و بهداشتی گذاشته، شیگلم به قدری موفق شده که توانسته جوایز زیبایی متعددی ازجمله MEGA، جایزه Bustle 2023،Nylon Beauty HIT list Awards 2023 و ... را از آن خود کند و محصولاتش به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی جهان تبدیل شوند.

چرا برند شیگلم محبوب بازار شد؟

رازهای محبوبیت برند شیگلم

اینکه چرا شیگلم در این مدت زمان کوتاه توانسته محصولاتش را در بازارهای جهانی محبوب و پرطرفدار کند رازهایی را به دنبال دارد که در ادامه قصد داریم آن‌ها را افشا کنیم.

کیفیت عالی محصولات و استفاده از ترکیبات طبیعی و ایمن

در تهیه محصولات این برند از مواد طبیعی و ارگانیکی استفاده می‌شود که کیفیت بسیار بالایی دارند و تکنولوژی‌های پیشرفته و مدرنی برای ساخت آن‌ها بکار رفته است. تمامی محصولات تولیدی توسط شیگلم دارای درجه کیفی بالایی بوده، دوام و پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارند و استفاده از آن‌ها نیز بسیار آسان است. همه این موارد دست به دست هم داده‌اند تا شیگلم، انتخاب افراد مبتدی و حرفه‌ای باشد.

علاوه بر این، شیگلم به شدت به اصول ایمنی و کیفیت محصولاتش پایبند است و در تولید محصولاتش مواد مضر و آسیب‌زایی مانند پارابن، فتالات، الکل و غیره را استفاده نمی‌کند. درنتیجه، محصولات قابل اعتمادی را روانه بازار می‌کند که خانم‌ها با هر نوع پوستی که دارند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

حامی حقوق حیوانات

شیگلم بر این باور است که در تهیه محصولات زیبایی، نباید به حیوانات آسیب زده شود. به همین دلیل، تمامی محصولات این برند بدون تست و آزمایش روی حیوانات تولید می‌شوند.

ارائه قیمت‌های منصفانه

محصولات برند شیگلم با وجود داشتن کیفیت بسیار بالا، قیمت‌های منصفانه و مناسبی دارند و مدیران این کمپانی، داشتن ظاهر زیبا را حق همه افراد می‌دانند. به همین دلیل، همواره در تلاش هستند تا محصولاتشان، قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به سایر برندها داشته باشد. برای این منظور، واسطه‌ها را حذف کرده‌اند و محصولات را به طور مستقیم به دست مشتریان می‌رسانند. همه این‌ها باعث شده، محصولات شیگلم برای همه افراد با هر بودجه‌ای، قابل دسترسی باشد.

تنوع بسیار بالا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

شیگلم در تلاش است با عرضه محصولات متنوع، بتواند تمامی نیازهای مشتریانش را برطرف کند. به‌طوری‌که مشتریان با هر نوع پوست، رنگ پوست و هر سلیقه‌ای که داشته باشند، می‌توانند محصولات مورد نظرشان را انتخاب کنند. تنوع محصولات این برند به حدی بالاست که دیگر نیازی به جستجوی سایت‌های دیگر نخواهید داشت. به طور کلی محصولات شیگلم شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌شوند:

  • محصولات آرایشی: محصولات آرایشی شیگلم شامل رژ گونه، رژ لب، پنکیک، مداد لب، مداد ابرو، کرم پودر، خط چشم، هایلایتر، کانسیلر، پودر فیکس، اسفنج و براش، تینت لب، ریمل، پرایمر، مژه و غیره می‌شوند.
  • محصولات مراقبتی: برخی از محصولات مراقبتی پوست و موی شیگلم شامل کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های مرطوب‌کننده، کرم‌های آبرسان، تونر و انواع ماسک صورت، محصولات مراقبت از لب، انواع شامپو، روغن مو و غیره می‌شوند.

پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات شیگلم

از بهترین و پرطرفدارترین محصولات برند شیگلم در بازار ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پنکیک کرم پودری با کاور بالا شیگلم

پنکیک کرم پودری شیگلم با دارا بودن کره شی باتر و روغن جوجوبا، جلوی ایجاد جوش را می‌گیرد و پوست را به طور کامل پوشش می‌دهد این محصول کاور بسیار بالا و بسته‌بندی بسیار شیکی دارد و همه خانم‌ها با هر نوع پوستی می‌توانند از آن استفاده کنند.

چرا برند شیگلم محبوب بازار شد؟

رژ گونه مایع مات شیگلم

رژ گونه مایع شیگلم، محصولی با ماندگاری و پیگمنت بالاست و برای تمامی خانم‌ها با هر نوع پوستی قابل استفاده است. در فرمولاسیون این محصول از مواد مغذی و ویتامین سی استفاده شده که پوست را تقویت می‌کند.

خط چشم به همراه استامپ مدل fox شیگلم

خط چشم ماژیکی سه سر شیگلم، محصول بسیار باکیفیتی است که سری روانی دارد و خیلی راحت می‌توان آن را روی پلک کشید. رنگ آن، مشکی پررنگ است و بدون اینکه ماسیده یا تکه تکه شود، روی پلک باقی می‌ماند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به استامپ آن اشاره کرد که قابلیت استفاده هم در گوشه چشم و هم در اطراف آن را دارد.

ست‌های کلکسیون شیگلم

با خرید ست‌های کلکسیونی شیگلم که شامل ست کلکسیونی هری پاترشیگلم، ست کلکسیونی ویلی وانکا شیگلم، ست کلکسیونی فضانورد شیگلم، ست کلکسیونی خرس پشمالو شیگلم، ست کلکسیونی CORPSE BRIDE شیگلم، ست کلکسیونی Live to Roam شیگلم و غیره می‌شوند و بسته‌بندی‌های جذاب و طراحی‌های نوآورانه‌ای دارند، می‌توانید چندین محصول را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید و خریدی به صرفه را تجربه کنید.

 

کانسیلر Perfect Skin با کاور بالا شیگلم

کانسیلر پرفکت اسکین شیگلم، محصول فوق‌العاده‌ای با بافت مایع سبک است که می‌تواند ظاهر صاف و یکدستی را با نمای مات بر جای بگذارد. این محصول ماندگاری 12 ساعته دارد و همه افراد، با هر نوع پوستی که دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. کانسیلر Perfect Skin شیگلم با پوشش دهی عالی خود، تمامی تیرگی‌های پوست را می‌پوشاند و آرایش بی‌نقص و زیبایی را بر جای می‌گذارد.

چرا خرید محصولات شیگلم از خانومی؟

با خرید محصولات برند شیگلم از خانومی، علاوه بر اینکه از قیمت‌های مناسب بهره‌مند خواهید شد، می‌توانید از کیفیت و اصل بودن محصولات آسوده خاطر باشید. علاوه بر این، می‌توانید از تخفیف‌هایی که این فروشگاه همیشه برای محصولاتش ارائه می‌دهد، مطلع شوید. فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، بهترین تجربه خرید را برای شما فراهم می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز