خبرگزاری کار ایران

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟
کد خبر : ۱۴۱۸۸۸۷

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که توروزتان را به شکل متفاوت‌تری سپری کنید؟ سفر با تور اسپانیا 1403می‌تواند همان تنوعی باشد که همیشه منتظرش بودید.

 در واقع اسپانیا، سوئیس و برزیل در ردیف بهترین کشورهای اروپایی هستند که هر ساله گردشگران بی‌شماری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می‌کند. با توجه به سیل گردشگرانی که در ایام مختلف سال به سمت این کشورها روانه می‌شوند، صنعت توریسم رونق قابل توجهی در این کشورهای اروپایی داشته است. همین امر نیز سبب شده است که کلیه گردشگری با هر سلیقه‌ای از این کشورها استقبال کنند.

این 3 کشور اروپایی در ایران نیز دارای طرفداران قابل توجهی هستند. از این رو آژانس گردشگری رز آبی تورهای متعددی برای کشورهای اسپانیا، سوئیس و برزیل در کلیه ایام سال قرار داده است. معمولا اکثر گردشگران فصل بهار و ایام تعطیلات نوروزی را برای سفر، به سایر فصول و دیگر تعطیلات ترجیح می‌دهند. اما برخی از گردشگران نیز تمایل دارند در سایر فصول سفر کنند.

در ادامه در مورد شرایط تور اسپانیا ۱۴۰۳، تور سوئیس ۱۴۰۳و تور برزیل توضیحات مفصلی ارائه می‌شود.

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟

تور اسپانیا 1403

تور اسپانیا 1403 به دو صورت تور تکی و تور ترکیبی برای تمامی فصول در دسترس شما خواهد بود. از مهم‌ترین تورهای تکی اسپانیا می‌توان به ( تور اسپانیا(بارسلون، تنزیف)) اشاره کرد؛ همچنین از مهم‌ترین تورهای ترکیبی اسپانیا برای سال 1403 (تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا/ تور اسپانیا، ایتالیا، امارات/تور اسپانیا (جزایز قناری)، امارت) را می‌توان نام برد.

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا 1403

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا 1403 با توجه به موقعیت گردشگران متفاوت است. چراکه برخی از گردشگران صرفا در ایام تعطیلات نوروزی امکان سفر را دارند و مسلما برای این دسته از افراد تور اسپانیا 1403 فصل بهار، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. البته در فصل بهار بارش باران در اسپانیا به شدت بالا است و گاها امکان بازدید از تمامی جاذبه‌های گردشگری وجود ندارد.

پیشنهاد ما در مورد بهترین زمان سفر با تور اسپانیا 1403 فصل تابستان است. چراکه آب و هوای اسپانیا در تابستان معتدل و مطبوع است و امکان تفریحات آبی در این فصل از سال کاملا فراهم است.

 جاذبه‌های دیدنی در تور اسپانیا 1403

با توجه به تکی و یا ترکیبی بودن تور اسپانیا 1403 لیست مکان‌های دیدنی تدارک دیده شده در برنامه تور متفاوت خواهد بود. اما از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری که معمولا در اغلب تورهای اسپانیا گنجانده می‌شوند می‌توان به بازدید از پارک گوئل، پاب کراول (شبگردی)، جزیره ایبیزا، گرانادا10، جزایر قناری، ساحل کاستا براوا، کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا، ساحل کاستا دل سول، موزه گوگنهایم و... اشاره کرد.

تور سوئیس 1403

یکی دیگر از تورهای کشورهای اروپایی پرطرفدار تورهای تکی و ترکیبی سوئیس است.

تور فرانسه، سوئیس، امارات/ سوئیس، اتریش، اسلواکی، مجارستان/ سوئیس، ترکه/ سوئیس، اسپانیا، امارات/ در لیست تورهای سوئیس 1403 ترکیبی هستند.

 بهترین زمان سفر با تور سوئیس 1403

تورهای تکی و ترکیبی سوئیس از تورهایی هستند که تمامی فصول سال طرفدار دارند؛ چراکه در تمامی فصول سال می‌توان از جاذبه‌های گردشگری سوئیس استفاده کرد. جالب است بدانید که تور زمستانه سوئیس برخلاف باقی تورهای گردشگری که در فصل زمستان خلوت‌تر هستند، به سرعت تکمیل ظرفیت می‌شوند. دلیل این امر استفاده از تفریحات زمستانه همچون اسکی‌بازی در سوئیس است.

از این رو آژانس رز آبی نیز امکان رزرو تور سوئیس 1403 را برای تمام طول سال فراهم کرده است.

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟

جاذبه‌های دیدنی  در تور سوئیس 1403

از مهم‌ترین برنامه‌هایی که برای تور سوئیس ۱۴۰۳ در نظر گرفته می‌شود، انتخاب بهترین جاذبه‌های گردشگری سوئیس با توجه به طول مدت اقامت گردشگران است. از جمله جاذبه‌های گردشگری که در لیست برنامه‌های تور سوئیس 1403 گنجانده شده‌اند بازدید از آبشار راین، قلعه چیلون، قلعه ماترهورن، شهر آپنزل، شهر لوسرن و شهر بلینزونا است.

تور برزیل 1403

تور برزیل نیز یکی از بهترین تورهای کشورهای اروپایی محسوب می‌شود. این تور که شامل تور برزیل تکی و ترکیبی می‌شود، نیز در تمام ایام سال طرفدار دارد.

دلیل تمایل بالا به تور برزیل وسعت این کشور و همینطور آب و هوای مطبوعی است که دارد. در کشور برزیل کوه‌های بلند، جنگل‌زارهای سرسبز، دشت‌ها، تپه‌های مرتفع وجود دارند. همچنین برزیل در موسیقی، معماری، غذاها و خوراکی‌ها نیز بسیار شهرت دارد و تمامی این موارد سبب شده‌اند که همه ساله گردشگران بی‌شماری به سمت برزیل جذب شوند.

جاذبه‌های دیدنی در تور برزیل 1403

در برشمردن جاذبه‌های دیدنی تدارک دیده شده تور برزیل، در وهله اول بایستی مشخص شود که تور انتخابی تور تکی و یا ترکیبی است. همچنین به مدت اقامت نیز بستگی دارد. اما برخی از جاذبه‌های دیدنی برزیل معمولا در بین تمامی انواع تور برزیل یکسان هستند. از مهم‌ترین جاذبه‌های تدارک دیده شده در تور برزیل می‌توان به شهر ریودوژانیرو، شهر برازیلیا، شهر مانانوس، شهر سالوادور، آبشار ایگواسو، رودخانه آمازون، حیات وحش برزیل اشاره کرد.

کدام کشور اروپایی برای سفر بهتر است؟

بهترین زمان سفر با تور برزیل 1403

تور برزیل از جمله معدود تورهای اروپایی است که در تمامی ایام سال و فصل‌های مختلف طرفدار دارد. چراکه آب و هوای برزیل در تمام ایام سال معتدل و کمی تمایل به سمت خنکی دارد. از این رو در هیچ‌کدام از ایام سال سرما و یا گرمای شدیدی ندارد. البته پیشنهاد می‌شود برای احتیاط بیشتر، حتما در سفر به برزیل لباس گرم همراه خود داشته باشید.

قیمت بهترین تورهای اروپایی

قیمت تمامی تورهای اروپایی به عوامل متعددی بستگی دارند و نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن‌ها در نظر گرفت. از جمله این عوامل مهم می‌توان به هزینه بلیط هواپیما، خدمات اخذ ویزا، هتل محل اقامت، مدت زمان اقامت، تکی و یا ترکیبی بودن تورها و همینطور خدمات تور اشاره کرد. مسلما هرچه کیفیت موارد گفته شده بالاتر باشد، هزینه‌ها نیز بالاتر خواهد بود.

 از این رو بهتر است جهت اطلاع دقیق از امکانات و قیمت تورهای اروپایی به‌ آژانس مسافرتی رز آبی مراجعه کرده و ابتدا تور مورد نظرتان را انتخاب و اطلاعات مربوط به هزینه‌های هر تور را به طور مجزا مشاهده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که از هم‌اکنون امکان رزرو تور سوئیس 1403، تور برزیل و تور اسپانیا 1403 چه به صورت تکی و چه ترکیبی فراهم است.

سخن پایانی

یکی از بهترین راه‌های سفر به اروپا استفاده از تورهای مسافرتی است. تور سوئیس ۱۴۰۳، تور اسپانیا ۱۴۰۳ و تور برزیل از جمله تورهای مسافرتی هستند که با بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید یک برنامه مهیج برای سال جدید داشته باشید. اگر قصد سفر به برزیل یا اسپانیا را دارید پیشنهاد می‌کنیم ۶ ماه اول سال را برای سفر خود انتخاب کنید؛ چراکه طبیعت این دو کشور در فصول گرم سال بسیار زیباتر است. اما سفر به سوئیس می‌تواند در هر فصلی از سال خاطره‌انگیز باشد.

در این مطلب درباره جاذبه‌های دیدنی اسپانیا، برزیل و سوئیس صحبت کردیم همچنین انواع تورهای مربوطه را نام بردیم؛ شما می‌توانید با مراجعه وبسایت رسمی آژانس گردشگری رز آبی اطلاعات دقیق‌تر را بررسی کرده و بهترین تور را برای سفر خود انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز