خبرگزاری کار ایران

تولید و قیمت دیگ بخار

تولید و قیمت دیگ بخار
کد خبر : ۱۴۱۵۷۴۵

شرکت حرارت گستر فرزانگان از شرکت های پیشرو کشور در زمینه طراحی و ساخت انواع مخازن تحت فشار می باشد که پس از سالها تجربه و دانش افزایی و ارائه خدمات با نام دیگ بخار فراهانی بمنظور ایجاد فضای نو و پس از راهیابی محصولات این شرکت به خارج از کشور با برند حرارت گستر فراهانی آماده ارائه خدمات به مصرف کنندگان بویژه صنایع می باشد.

 در این شرکت طراحی و تولید دیگ بخار، دیگ آب داغ، دیگ آبگرم، دیگ روغن داغ، کارواش بخار و بخارشوهای صنعتی مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان و ایران و تحت نظارت شرکتهای مرجع استاندارد انجام می شود.

همچنین تیم توسعه صادرات بخار بویلر با هدف کسب سهم مناسب در بازار جهانی اقدام به فروش و صادرات محصولات به کشورهای دیگر از جمله ترکمنستان، گرجستان، قزاقستان، افغانستان و کشورهای عرب زبان همسایه از جمله عراق، عمان و امارات متحده عربی نموده و از این طریق زمینه اشتغال و ارزآوری مناسبی بوجود آورده است.

تولید و قیمت دیگ بخار

ویژگی های کارخانه دیگ بخار فرزانگان

مواد اولیه مرغوب

تجربه گواهینامه و استاندارد

حضور در بازار و قیمت های رقابتی

گارانتی 12 الی 18 ماهه

بیش از 15 سال تجربه و مهارت

پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی

کارخانه حرارت گستر فرزانگان ، تولید دیگ بخار و دیگ آبگرم و دیگ روغن داغ و شیر آلات مربوطه بخار

تولید و قیمت دیگ بخار

دیگ بخار صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

دیگ بخار صنعتی یک تجهیزات صنعتی است که برای تولید بخار صنعتی استفاده می‌شود. این دیگ ها در انواع و اندازه های مختلف موجود است و می‌توانند از سوخت های مختلفی مانند گاز، نفت، زغال سنگ و یا برق برای تولید بخار استفاده کنند.

 

دیگ بخار صنعتی در صنایع مختلف مانند صنایع نفت و گاز، معدن، آب شیرین کردن، طیور، مواد غذایی، نساجی، شیمیایی و فلزی استفاده می‌شود. کاربردهای اصلی دیگ بخار صنعتی عبارتند از:

1. تأمین بخار برای نیروگاه‌ها: برخی نیروگاه‌ها برای تولید برق از بخار صنعتی استفاده می‌کنند. دیگ بخار صنعتی در این موارد به عنوان یک تجهیزات اساسی برای تأمین بخار مورد نیاز است.

2. استفاده در فرآوری و تولید صنایع شیمیایی: دیگ بخار در صنایع شیمیایی برای فرآوری مواد اولیه و تولید محصولات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. استفاده در صنایع غذایی: در بیشتر صنایع غذایی مثل کارخانجات رب ، کارخانه تولید پوره سیب و لواشک ، تولید نان، شکر، لبنیات و غیره از بخار صنعتی برای فرآوری مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4. استفاده در تأمین حرارت: دیگ آبگرم صنعتی در سیستم‌های گرمایشی و تأمین حرارت در ساختمان‌ها و سازمان‌ها استفاده شود.

5. کاربرد در صنعت داروسازی: در برخی فرآیندها و تسهیلات تولید دارو، نیاز به استفاده از بخار صنعتی وجود دارد.

به طور کلی، دیگ بخار صنعتی در صنایع مختلف برای تأمین بخار و حرارت لازم برای فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شود و یکی از تجهیزات مهم و ضروری در این صنایع محسوب می‌شود.

 

دیگ بخار صنعتی بزرگ

اندازه های صنعتی بزرگ از یک تن به بالا

دیگ بخار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات و ماشین آلات گرمایشی بوده که در صنایع غذایی ، نساجی، نفت، پتروشیمی، شیمیایی، یونولیت، بتن سازی، تولید قارچ ، تولید قند، بیمارستان ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیدگاه طراحی بویلرهای بخار اصولاً این محصول در دو نوع لوله آبی (WaterTube) و لوله آتشی (Fire Tube)، طراحی می گردد و از دیدگاه ساختار به در نوع ساختار عمودی (ایستاده) و افقی (خوابیده) اجرا می گردد.

مهمترین مزیت بویلر های بخار ارائه شده، استاندارد بودن آنها می باشد که از جهت ایمنی و کیفیت مواد مصرفی به هیچ وجه با محصولات غیر استاندارد قابل مقایسه نمی باشند و همچنین نکته مهم دیگر اینکه در این شرکت کار نظارت، بازرسی و کنترل کیفی بویلر توسط یکی از معتبر ترین شرکت بازرسی فنی دیگ بخار در ایران انجام می شود.

از دیگر ویژگی های بویلرهای این شرکت طرح سه پاس (Three Passes) با کوره اصلی و کوره برگشتی و طرح وت بک (Wet Back) و همچنین با امکان نصب اکونومایزر در خروجی دودکش (Exhaust Gas Economizer) می باشد.

دیگ‌های بخار منبع انرژی مفید برای چندین قرن بوده است. با یک راه‌اندازی ساده، آب و گرما را برای تولید بخار تحت فشار ترکیب می‌کند که به آسانی برای گرم کردن داخل ساختمان، موتورهای تأمین انرژی و مصارف دیگر به کار می‌رود.

انواع بسیاری از دیگ‌های بخار وجود دارد و هر کدام به منظور خاصی استفاده می‌شوند. این ماشین‌های قدرتمند در حالیکه ایمن هستند ولی دارای خطراتی از جمله آتش‌سوزی و انفجار هستند.

 

دیگ آب گرم صنعتی

دیگ آبگرم مهم ترین بخش از سیستم گرمایش مرکزی موتورخانه و قلب موتورخانه دیگ های آبگرم است.

دیگ های آب گرم در طرح های wetback و Dry back ساخته می شوند.

دیگ آب گرم (Hot Water Boiler) یا بویلر آبگرم (آب داغ)، یک مخزن تحت فشار می باشد که در آن سیال عامل تحت فشار تا حداکثردمای ۹۰ درجه سانتیگراد، گرم شده و مورد استفاده قرار می گیرد. آب به عنوان سیال عامل بیش تر بویلرها با ظرفیت حرارتی بالا توان ذخیره انرژی مورد نیاز را دارد.

دیگ های آبگرم(آبداغ) در سیستم های گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد و با جاسازی آن در موتورخانه ساختمان باچرخش آبگرم به مبدل های حرارتی ازجمله رادیاتورها و یونیت هیتر و باانتقال حرارت می توان گرمایش محیط را تامین کرد.

دیگ های آبداغ نیز از انواع دیگر بویلر ها هستند که در فشار های بالاتر آب بالای ۱۰۰ درجه سانتی گراد تولید می کنند.

 

دیگ روغن داغ صنعتی

هیتر روغن داغ (Thermal Oil heater) دستگاهی است برای تولید روغن داغ جهت استفاده های گرمایشی در صنایع مختلف.

هیتر روغن داغ و یا به اصطلاح همان بویلر یا دیگ روغن داغ جهت تامین حرارت تا دمای حتی بالاتر از 300 درجه سانتی گراد در فشار پایین به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بخار به عنوان یکی از ناقلین حرارت در سیستم ها ی گرمایشی از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته است. لیکن استفاده از بخار در دماهای بالا مستلزم بالا بردن فشار کاری می باشد . در فرآیند های صنعتی جهت انتقال حرارت به سیالی با دمای بالا نیاز است که دستیابی به این امر به واسطه ی استفاده از بخار ،باتوجه به جوانب امر و شرایط کار ، چندان سهل الوصول و مقرون به صرفه نمی باشد، یکی از بهترین جایگزین های بخار ، روغن داغ است. از هیتر های روغن داغ در صنایع سیمان ، صنایع چرم سازی و مقواسازی ، نساجی، آشپزخانه های صنعتی و … استفاده می شود.

 

راه های ارتباطی با کارخانه حرارت گستر فرزانگان :

جهت دریافت لیست قیمت دیگ بخار تماس بگیرید.

 

تلفن :  02136343017

موبایل :  09125840392  -  09125723980

 

وبسایت :  https://hararatgostarfarahani.com/

اینستاگرام : https://www.instagram.com/farahaniboiler

واتساپ :  https://wa.me/989129527483

آدرس : تهران ، پاکدشت ، جاده جمال آباد، خیابان صنعت 3 ، خیابان صنعت 3/1 ، شماره 137

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز