خبرگزاری کار ایران

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیک در خرید از اسنپ مارکت

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیک در خرید از اسنپ مارکت
کد خبر : ۱۴۱۲۹۵۵

 

طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های دولت برای افزایش قدرت خرید مردم و تهیه اقلام اساسی تغذیه‌ای و همچنین ثبات قیمت کالاها برای یک سال و حفظ شدن ارزش یارانه است. این طرح از خرداد ماه امسال در کشور اجرا شده و در حال حاضر تعداد دهک‌های درگیر در این طرح افزایش پیدا کرده است.

این طرح از ابتدا تنها برای دهک‌های یک تا سه درآمدی اجرا می‌شد، اما پس از گذشت چهار ماه و در حال حاضر، دهک‌های ۴ و ۵ درآمدی نیز به این طرح اضافه شده‌اند. از ابتدای اجرای طرح تنها امکان خرید حضوری از فروشگاه‌ها وجود داشت، اما در حال حاضر این فرصت برای خانوارهای یارانه‌بگیر فراهم است تا بتوانند با اعتبار خود از «اسنپ مارکت» به‌صورت آنلاین خرید کنند. این افراد می‌توانند با استفاده از اعتبار یارانه خود ۱۱ قلم کالای اساسی که شامل شیر و ماست کم‌چرب، پنیر سفید، گوشت سفید (مرغ)، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج می‌شوند را از اسنپ مارکت تهیه کنند.

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیک در اسنپ مارکت

برای خرید اقلام اساسیِ تعریف‌شده در طرح کالابرگ الکترونیک از اسنپ مارکت، مراحل زیر را طی کنید:

  1. اپلیکیشن اسنپ مارکت را دانلود کنید و بعد، مراحل نصب آن روی گوشی را انجام دهید.
  2. پس از ورود به اپلیکیشن، کالاهای مورد نیاز خود از ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح، انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.
  3. پس از تمام خرید، در مرحله واریز وجه باید گزینه «استفاده از کالابرگ» را انتخاب کنید.
  4. در این مرحله، رمز یکبار مصرف ۸ رقمی را از اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) و یا کد پیامکی USSD ارسال شده توسط شماره #۱۴۶۳*۵۰۰* دریافت خواهید کرد که باید آن را در محل درخواست‌شده قرار دهید.
  5. خرید شما از اسنپ مارکت با استفاده از اعتبار کالابرگ انجام شده است.

نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیک در خرید از اسنپ مارکت

مسلما خرید با استفاده از اعتبار کالابرگ مزایای زیادی دارد و استفاده از اسنپ مارکت به مزایای آن افزوده و روند خرید را برای شما راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. مهم‌ترین مزایای استفاده از کالابرگ این است که می‌توانید تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی را با حداقل ۲۰۰ هزار تومان خرید دریافت کنید، که برای استفاده از این ۱۲۰ هزار تومان، تا واریز یارانه ماه بعد فرصت دارید. البته باید به این نکته توجه کرد که این طرح تشویقی تنها برای ۵ دهک اول قابل استفاده است.

مزیت مهمِ دیگر در استفاده از کالابرگ الکترونیکی، این است که در صورت افزایش قیمت اقلام اساسی در طرح، قیمت ۱۱ قلم کالا تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ثابت باقی خواهد ماند. علاوه بر این، با افزایش قیمت کالا و تورم، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تشویقی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کلام آخر

آمارها نشان می‌دهند که از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تاکنون بیش از ۱۷ میلیون نفر در این طرح مشارکت کرده‌اند و افراد بسیاری نیز مشمول دریافت تشویقی هستند، که هنوز برای استفاده از آن اقدام نکرده‌اند. در حال حاضر، امکان استفاده از اعتبار آبان ماه در طرح کالابرگ الکترونیک فراهم است. علاوه بر این، خرید با کالابرگ الکترونیک برای ۹ دهک درآمدی فعال است و افراد مشمول می‌توانند از اسنپ مارکت برای تهیه این اقلام استفاده کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز