خبرگزاری کار ایران

چه اجناسی در کیش ارزان است

چه اجناسی در کیش ارزان است
کد خبر : ۱۳۹۷۰۰۲

جزیره کیش در قلب خلیج فارس یکی از پرطرفدارترین مقاصد داخلی در میان گردشگران ایرانی است. سالیانه بیش از یک میلیون نفر از این جزیره زیبا در قلب خلیج فارس دیدن می کنند.

جزیره کیش در قلب خلیج فارس یکی از پرطرفدارترین مقاصد داخلی در میان گردشگران ایرانی است. سالیانه بیش از یک میلیون نفر از این جزیره زیبا در قلب خلیج فارس دیدن می کنند. در میان افرادی که کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند برخی فقط به قصد خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش، به این جزیره سفر می کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت چه اجناسی در کیش ارزان است و چطور می توانید سفری ارزان را به کیش تجربه کنید.

همچنین اگر قصد دارید با تور ارزان قیمت به کیش سفر کنید پیشنهاد ما به شما تور لحظه آخری کیش است. 

این تورها را می توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر بیابید و نسبت به خرید و رزرو تور کیش با قیمت مناسب اقدام کنید.

خرید لباس و پارچه ارزان در کیش

لباس و پارچه از جمله اجناسی هستند که شما هنگام پرسه زدن در بازارهای کیش با آن ها روبرو می شوید. قیمت لباس و پارچه در کیش بسته به بازار و نوع جنسی که می خرید بستگی دارد. مثلا اگر به مراکز خرید لوکس بروید حتما با دیدن قیمت های بالای اجناس تعجب می کنید.

اما بد نیست بدانید لباس و پارچه از جمله اجناس ارزان در جزیره کیش هستند. فقط کافیست بدانید که از کجا باید آن ها را تهیه کنید. در ادامه از چند مرکز خرید ارزان برای خرید پارچه و لباس که در سفر با تور کیش لحظه آخر می توانید از آن ها بازدید کنید را نام می بریم:

  • بازار عرب ها

  • بازار زیتون

  • بازار مریم

  • بازار شهر چین

چه اجناسی در کیش ارزان است

خرید لوازم الکترونیکی با کیفیت و ارزان در جزیره کیش

اجناسی که وارد جزیره کیش می شود به دلیل منطقه آزاد بودن این شهر بدون پرداخت هزینه گمرک وارد این منطقه می شود، که این موضوع باعث شده قیمت اجناس وارداتی در کیش نسبت به سایر نقاط کشور گاهی اوقات تا 50 درصد ارزانتر باشد. از جمله اجناسی که در کیش ارزان است، می توان به لوازم الکترونیکی اشاره کرد.

البته باید توجه داشته باشید که خارج کردن این اجناس از جزیره کیش قوانین خاص خود را دارد. مثلا شما نمی توانید چند وسیله الکترونیکی بزرگ را با هم و بصورت یکجا از کیش خارج کنید. یا اجناس نویی که داخلی کارتن قرار دارند هنگام خروج از این جزیره به سایر نقاط کشور شامل هزینه گمرکی خواهند شد. پس بهتر است اگر کالای الکترونیکی خاصی در جزیره کیش تهیه کردید، آن را از کارتن درآورده تا دست دوم بنظر بیاید و شامل هزینه های گمرکی نشود. هنگام خرید این دست کالا در جزیره کیش توجه داشته باشید که این کالاها فاقد گارانتی هستند و بهتر است از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنید..

در ادامه چند مرکز خرید برای خرید لوازم الکترونیکی در کیش را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بازار زیتون

  • بازار شهر چین

  • مرکز خرید دامون کیش

  • مراکز خرید پردیس 1 و 2

  • مرکز خرید پانیذ کیش

اگر قصد دارید برای خرید و تفریح به کیش سفر کنید و نمی دانید تور کیش با قیمت مناسب از کجا باید بخرید، پیشنهاد می کنیم با سرچ عبارت تور کیش لحظه آخر در وبسایت گوگل وارد سایت لحظه آخر شده (LahzehAkhar.com) و نسبت به رزرو و خرید تور کیش لحظه آخری اقدام کنید.

سوغاتی های کیش از دیگر اجناس ارزان کیش

اگر روزی به شهر کیش سفر کردید شاید بخواهید برای خویشاوندان خود سوغاتی بخرید، باید بدانید که سوغاتی های کیش جزء اجناس ارزانی هستند که در سفر خودتان به کیش می توانید تهیه کنید. این سوغاتی ها را می توانید در مراکز خرید و مغازه های معمولی در که سطح جزیره کیش وجود دارند بخرید و همراه خود به شهرتان ببرید.

برخی از این سوغاتی‌های ارزان در کیش عبارتند از: صنایع دستی حصیری، محصولات سفالی، زیورآلات صدفی، شیریکی پیچ، بادله دوزی، شکلات و قهوه، پوشاک، خرما و عسل مخصوص کیش که طعم متفاوتی نسبت به عسل کوهستان دارد.

پس اگر روزی از خود پرسیدید چه اجناسی در کیش ارزان است، می‌توانید نگاهی به لیست بالا بیاندازید.

در ادامه از برخی مراکز خرید که می‌توانید از آنجا سوغاتی ارزان تهیه کنید نام می بریم:

  • نمایشگاه دائمی که در اسکله تفریحی بزرگ کیش

  • بازار عرب ها

  • مرکز خرید دامون

  • مرکز خرید سارینا

  • مرکز خرید مروارید

چه اجناسی در کیش ارزان است

کلام آخر

در مقاله چه اجناسی در کیش ارزان است؟ سعی کردیم کالاهایی که می‌توانید در جزیره کیش تهیه کنید را به شما معرفی کردیم و گفتیم از کدام مراکز خرید می‌توانید اجناس ارزان و با کیفیت را تهیه کنید تا اگر روزی به کیش سفر کردید، بدانید کدام اجناس در کیش ارزان است و در این جزیره بزرگ سرگردم نباشید.

شما در هر زمان از شبانه روز می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر دات کام (lahzehakhar.com) با مقایسه و بررسی قیمت ها و خدمات تور کیش نسبت به رزرو تور کیش و سفر به این جزیره اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز