خبرگزاری کار ایران

آشنایی با ده نفر از بهترین متخصصین سئو در ایران

آشنایی با ده نفر از بهترین متخصصین سئو در ایران
کد خبر : ۱۳۹۴۹۲۰

 

عکس از رویداد تخصصی کندو با مدیریت مجموعه وبسیما و جناب آقای امین اسماعیلی و حضور متخصصین در این گردهمایی می باشد.

یکی از مهم‌ترین شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ، سئو است. بدون وجود سئو هیچ سایت فروشگاهی یا خدماتی نمی‌تواند به رشد و درآمد مناسب برسد؛ اما برای سئو سایت خود از چه کسانی کمک بگیریم؟ کدام سئوکاران توانایی کمک به کسب‌وکارهای مختلف را دارند و می‌توانند به رشد و پیشرفت آن‌ها کمک کنند؟ با ادامه مقاله همراه باشید تا به پاسخ سوال خود برسید. ما در این مقاله لیستی از برترین سئوکار برتر ایرانی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

آشنایی با ده نفر از بهترین متخصصین سئو در ایران

میلاد شولی

آدرس اینستاگرام: miladshooli

آدرس سایت: ایشان وبسایت شخصی ندارند.

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط میلاد شولی: دیجی کالا، بامیلو، دیوار، دیجی استایل

میلاد شولی یکی از بهترین سئوکاران ایرانی است. ایشان کار خود را با فروشگاه بامیلو آغاز کردند و در حال حاضر نیز مدیر سئو دیجی کالا و دیجی استایل هستند. آقای شولی با دانش سئو، خود موجب پیشرفت بسیاری از کسب‌وکارهای شده‌اند و بدون اغراق جزو برترین‌های ایران در این شاخه از دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شوند. آقای شولی در حال حاضر علاوه‌بر سئو در زمینه دیتاساینس نیز فعالیت دارند. عمده تمرکز ایشان در دیجی کالا بر لینک‌سازی، کارایی ابزارهای سئو، شناخت کلمات کلیدی و غیره است. اگر می‌خواهید از تجربیات این سئوکار حرفه‌ای استفاده کنید، می‌توانید پیج ایشان را فالو نمایید یا اینکه در توئیتر همراهشان باشید. خوشبختانه آقای شولی در صفحه خود، آموزش‌های کاربردی این شاخه را نیز به فالوورهای خود ارائه می‌کنند.

محمد شهپری

آدرس اینستاگرام: seo.manager

آدرس سایت: shahrahdigital.com

توئیتر: seomanagerir

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: گرین وب، تبلیغ دات کام، مبین نت، چاپیروس

شخص دیگری که نه تنها در سئو بلکه به صورت کلی در دیجیتال مارکتینگ ایران، تاثیر بسزایی داشته، محمد شهپری است. ایشان علاوه‌بر فعالیت در ایران، فعالیت بین‌المللی هم دارند و جزو مدیران مارکتینگ صرافی اوکی اکسچنج هستند. آقای شهپری یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شخصی هم به نام شاهراه دارند که در آن انواع خدمات سئو را به کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌کنند. در این شرکت سمت مدیریت با ایشان است و افرادی دیگر مانند آزاده نیازی، معین اکبری، پیمان مختارنیا و غیره هم کار می‌کنند.

اگر قصد دارید از تجربیات آقای شهپری استفاده کنید، بهتر است صفحات اجتماعی ایشان را فالو کنید؛ همچنین برای استفاده از انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات آنلاین به مجموعه شاهراه پیام دهید.

امید دندان‌نما

آدرس پیچ اینستاگرام: infojobiran

وبسایت: infojob.ir

مهم‌ترین سایت‌های سئوشده توسط ایشان: سایت بانه انتخاب، تاپ فروش، سامانه مشاغل ایران، 118 مشاغل

آقای دندان‌نما فعالیت تخصصی خود را از سال 1386 آغاز کردند و این روزها جزو قدیمی‌های دنیای سئو شناخته می‌شوند. ایشان تا به حال 80 پروژه سئو و طراحی سایت را به اتمام رسانده‌اند؛ همچنین با بیش از 13 هزار کارخانه مختلف نیز همکاری داشته‌اند. امید دندان‌نما در این سال‌ها تجربیات زیادی از بازاریابی بازارهای سنتی به دست آورده؛ علاوه‌بر این، نگاه ایشان به سئو متفاوت از سایر سئوکاران است. همین موضوعات موجب وجه تمایز ایشان شده است.

 

محسن طاووسی

آدرس اینستاگرام: mohsentavoosi.seo

آدرس وبسایت: mohsentavoosi.com

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: علی بابا، ورزش 3، نماشا، تماشا

آقای طاووسی از جمله سئوکارانی هستند که در طی سال‌های فعالیت‌هایشان با برندهای بسیار بزرگی چون علی بابا و غیره همکاری داشته‌اند. محسن طاووسی دیدی علمی به سئو دارد و تا به حال نیز مقالات مختلفی درباره این شاخه ترجمه کرده‌اند. عمده فعالیت آقای طاووسی در حال حاضر به پروژه شخصی‌شان، آموزش و مشاوره محدود می‌شود. محسن طاووسی موفقیت‌های زیادی در سئو به دست آورده است.

مهران منصوری‌فر

آدرس اینستاگرام: modireweb

آدرس سایت: modireweb.com

مهم‌ترین فعالیت‌های ایشان: همکاری با ایران صنعت، آچیلان صنعت، کاسپین سیر، فرش اویسا و غیره

آقای منصوری‌فر جزو برترین سئوکاران ایرانی هستند که علاوه‌بر انجام پروژه‌های سئو به آموزش این شاخه از دیجیتال مارکتینگ نیز مشغول هستند. مهران منصوری‌فر اولین دیکشنری کسب‌وکار اینترنتی را نیز نگارش کرده است. منصوری‌فر تنها در زمینه سئو فعالیت نمی‌کند، بلکه به صورت تخصصی در گوگل ادز نیز تبحر دارد. ایشان از جمله سئوکارانی هستند که در سال 1390 توانستند در مارکت سنتر، فروش 100 میلیونی داشته باشند.

سینا عباسی

آدرس اینستاگرام: sinaabbasi_com

آدرس سایت: sinaabbasi.com

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: ایران هاست، ژاکت گروپ، آسروان و غیره.

سینا عباسی یک برنامه‌نویس سئوکار است که برای خلاص شدن از دغدغه‌های برنامه‌نویسی، شاخه فعالیت خود را به طور کلی تغییر داد. آقای عباسی معتقدند برای تبدیل شدن به یک سئوکار خوب باید از موضوعات دیگر مرتبط با وب یعنی تجربه کاربری و غیره نیز مطلع بود. در حال حاضر، ایشان در ژاکت فعالیت دارند و به صورت محدود به کسب‌وکارهای دیگر، مشاوره می‌دهند. آقای عباسی آموزش‌های رایگانی هم دارند که تمام علاقه‌مندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

شایان داوودی

آدرس اینستاگرام: shayandav

آدرس سایت: shayandavoodi.com

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: لندو، بیشتر از یک، باما، بامیلو و غیره.

شایان داوودی جزو خوش‌فکرترین سئوکاران ایرانی به شمار می‌رود. آقای داووی با سرورهای وب، مکانیسم‌های رندرینگ، معماری و غیره آشنایی دارند و یک استراتژیست موتورهای جست‌وجو مبتنی بر CR شناخته می‌شوند. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های آقای داووی در این سال‌ها، بازاریابی محتوا، توسعه محصول، توسعه کسب‌وکارها و غیره است.

 

محمد محبی

سایت: Aloweb.site

پیج: Alo.website

محمد محبی نیز از متخصصین سئو فعال هستند که تا کنون سئوی سایت‌های فارسی و انگلیسی زیادی را انجام داده‌اند. برای ارتباط با محمد محبی می‌توانید به صفحات شبکه‌های اجتماعی لینکدین یا اینستاگرام ایشان سر بزنید. محمد محبی بواسطه نتایج درخشان در کار بر روی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی پوشاک بنام آی بولک در سطح ایران شناخته شد. محمد محبی هم اکنون مدیر سئوی آی بولک هست  و در لیست متخصصین درجه یک سئوی ایران قرار دارند. محمد محبی بطور اختصاصی در سئوی سایت‌های فروشگاهی و پوشاک نتایج بسیار عالی و درخشانی کسب کرده‌اند و توانسته‌اند رتبه سایت مشتریان خود را بالاتر از دیجی کالا و دیجی استایل بیاورند. این میزان تخصص و نتایج درخشان، نشان از شناخت کامل قوانین گوگل و درک واقعی مخاطبین و مارکتینگ حرفه‌ای ایشان دارد.

 

امیر قمصری

آدرس اینستاگرام: topnewseo

آدرس سایت: newseo.ir

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: همکاری با ورزش 3، بانک ملت، آستان قدس، مشرق نیوز و غیره.

امیرقمصری فعالیت خود را از سال 1382 و با امنیت وب شروع کرد. او در این سال‌ها فعالیت گوناگونی داشته  و حتی در دوره‌ای هیچ دستمزدی بابت کار خود دریافت نمی‌کرد و تنها برای کسب تجربیات بیشتر فعالیت خود را ادامه می‌داد. خوشبختانه امیر قمصری نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه خود را دریافت کرد و حالا جزو مشهورترین سئوکاران ایرانی به شمار می‌رود.

محمد افشار

آدرس اینستاگرام:  mohammadafshar.ir

آدرس سایت: mohammadafshar.ir

مهم‌ترین سایت‌های سئو شده توسط ایشان: علی بابا، جاباما، کارگزاری مفید، بیمه ازکی و غیره

آقای افشار جزو اولین سئوکاران ایرانی هستند و فعالیت خود را از سال 1390 شروع کردند. البته در ابتدا در زمینه طراحی سایت فعالیت می‌کردند و بعدها به صورت تخصصی سئو را ادامه دادند. ایشان در سال 1397 به عنوان مدیر سئو سایت معروف علی بابا استخدام شدند و به رشد این سایت گردشگری نیز کمک‌های شایانی کردند. آقای افشار یک دوره تخصصی آموزش سئو هم دارند که می‌توانید در آن شرکت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز