خبرگزاری کار ایران

با انواع پوشش بیمه مسافرتی آشنا شوید

با انواع پوشش بیمه مسافرتی آشنا شوید
کد خبر : ۱۳۷۱۱۶۸

پوشش بیمه مسافرتی با توجه به قیمت و نوع بیمه شما می‌تواند متفاوت باشد. به طورکلی برای داشتن یک سفر بدون استرس بهترین راه استفاده از پوشش بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی می‌تواند هزینه بالای مخارج در سفرهای خارجی را کاهش بدهد و در صورت بروز بیماری یا مشکل غیر منتظره از هزینه‌های ناگهانی جلوگیری می‌کند. در این مطلب کوتاه قصد داریم انواع پوشش بیمه مسافرتی را بررسی کنیم.

انواع پوشش بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی، مسافر و تمام متعلقات سفر مانند بلیط و بار را در برابر حوادث ناگهانی سفر بیمه می‌کند. پوشش بیمه مسافرتی با توجه به شرکت بیمه‌ای که انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد. هر شرکتی بیمه مسافرتی را با طرح‌های مختلفی و سقف پوشش متفاوتی ارائه می‌دهد. پوشش بیمه مسافرتی سامان و همچنین تنوع امکانات باعث شده این شرکت بهترین بیمه برای سفرهای خارجی باشد. البته هر بیمه‌ای را که انتخاب کنید، باید شامل مواردی باشد که در ادامه متن به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در ادامه با موارد مشترک در پوشش بیمه مسافرتی آشنا می‌شویم.

پوشش هزینه ‌های دندانپزشکی

اگر در طول سفر با مشکلاتی مانند دندان درد، عفونت دندان یا سایر مشکلات اضطراری که نیاز مراجعه به دندان پزشک دارد مواجه شدید، می‌توانید از بیمه مسافرتی استفاده کنید. پوشش بیمه مسافرتی می‌تواند همه یا مقدار مشخصی از هزینه‌های دندان‌پزشکی را پوشش بدهد. البته مقدار دقیق آن به پوشش بیمه مسافرتی و همچنین قیمت بیمه مسافرتی بستگی دارد.

هزینه ‌های رفت ‌و آمد در صورت بروز بیماری

اگر شخص بیمه شده در طول سفر برای مدت طولانی در بیمارستان بستری شود، شرکت بیمه موظف است هزینه بازگشت یکی از همراهان او به مقصد را پرداخت کند. اگر مسافر تنها سفر کرده باشد و بیشتر از ده روز در مقصد بستری باشد، شرکت بیمه کننده می‌تواند هزینه رفت و آمد و اقامت را برای یکی از اعضا درجه یک خانواده او تا سقفی که از قبل مشخص شده، پوشش دهد. مقدار دقیق این هزینه و شرایط آن تا حد زیادی به پوشش بیمه مسافرتی، قیمت بیمه مسافرتی و همچنین خدماتی که مسافر انتخاب کرده است بستگی دارد.

هزینه‌ مسائل حقوقی

در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن مدارک شناسایی، شرکت بیمه هزینه لازم برای صدور المثنی را تا مقدار مشخص شده با توجه به پوشش بیمه مسافرتی برعهده می‌گیرد. همان‌طور که گفته شد بیمه های مسافرتی انواع مختلفی دارند و مسافران می‌توانند خدمات دیگری از جمله خسارات مربوط به گم شدن و یا تاخیر رسیدن بار و ... را به پوشش بیمه مسافرتی اضافه کنند. توجه داشته باشید که قیمت بیمه مسافرتی با توجه به خدمات آن می‌تواند تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم به سایت بیمه مسافرتی سامان مراجعه کنید.

مدت بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی را می‌توانید در بازه‌های زمانی هفتگی تا سالانه خریداری کنید. بازه خرید بیمه به طور کامل به زمان سفر شما بستگی دارد. البته قیمت بیمه مسافرتی با توجه به بازه زمانی که برای آن تعیین می‌کنید تغییر می‌کند.

بهترین پوشش بیمه مسافرتی

سقف تعهدات بیمه مسافرتی بیش از هرچیزی به مسافر بستگی دارد. مدت اقامتتان چقدر است؟چه برنامه‌هایی برای سفر دارید؟ شما باید سقف تعهدات و پوشش بیمه مسافرتی را با توجه به شرایط سفر انتخاب کنید. در این صورت قیمت بیمه مسافرتی متفاوت است. شرکت های بیمه خدمات متفاوتی دارند، به همین دلیل انتخاب بهترین پوشش بیمه بیشتر از هرچیزی به شرایط و نیاز شما بازمی گردد.

با انواع پوشش بیمه مسافرتی آشنا شوید

خرید بیمه مسافرتی در کمترین زمان ممکن

بیمه مسافرتی به شما اجازه می‌دهد با خیال راحت سفر کنید. اما بیمه مسافرتی در سفرهای خارجی به معنای تامین کردن بیشتر امنیت نیست. بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی یک امر ضروری است. در کشورهای خارجی شما موظف هستید خسارات احتمالی، هزینه‌های درمان یا هر مشکل دیگری را به صورت ارزی پرداخت کنید و این موضوع می‌تواند به شدت پر هزینه باشد. اما برای خرید بیمه مسافرتی در ایران، شرکت بیمه تمام هزینه‌های شما را بر عهده می‌گیرد و نیازی به پرداخت خسارت نیست.

فلای تودی گزینه‌ای را در اختیارتان قرار داده است که کارتان را برای خرید بیمه راحت می‌کند. شما می‌توانید بلیط سفر خارجی را با ارزان ترین نرخ از این سایت خریداری کنید، هتل بین المللی را در هر نقطه‌ای از جهان با ارزر ریالی و کارت بانکی رزرو کنید و سپس بیمه مسافرتی را به صورت آنلاین از همین سایت خریداری کنید. همه کارهای سفر شما در کمتر از چند دقیقه و به آسان‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

بیمه مسافرتی را می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر کجا که هستید به شکل آنلاین خریداری کنید. از سمتی اگر در پروسه خرید بیمه مسافرتی با مشکل مواجه شدید و یا سوالی در رابطه با بیمه، خرید یا کنسلی بلیط هواپیما و رزرو هتل داشتید، می‌توانید با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت به صورت شبانه‌روزی فعال و پاسخگوی شما است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز