خبرگزاری کار ایران

راهنمای کامل تور آنتالیا با بهترین قیمت

راهنمای کامل تور آنتالیا با بهترین قیمت
کد خبر : ۱۳۶۹۰۹۵

همه چیز درباره تور آنتالیا

سفر کردن اغلب به عنوان یک امتیاز تلقی می شود. بعد از متوقف شدن ویروس کرونا، مردم هوس سفر کردن را در رگ‌های خود دوباره احساس می‌کنند. در شبکه‌های اجتماعی، افرادی را می بینید که تمام سفرهایی را که در گذشته انجام داده‌اند، به نمایش می گذارند و دوست دارند دوباره آنها را تجربه کنند. سفر و تحرک اکنون به یک نیاز برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. برای رزرو تور آنتالیا به لینک قبل مراجعه کنید.

اما سوال مهم این است که اصلا چرا ما سفر می کنیم؟ پاسخ کوتاه هم این است که سفر کردن فواید بی‌شماری دارد. که یکی از آنها این است که سلامت روان ما را ارتقا می دهد و همچنین سفر باعث می شود سطح کورتیزول بدن پایین آمده و شما احساس آرامش و رضایت بیشتری داشته باشید.

تور آنتالیا یک تور تفریحی است. آنتالیا که پایتخت گردشگری ترکیه نامیده می شود یکی از زیباترین شهرهای جهان است. این شهر همچنین پنجمین شهر بزرگ ترکیه با یک و نیم میلیون جمعیت است. در برنامه تور آنتالیا معروف ترین جاذبه های آنتالیا را می بینید.

آبشار دودن: نام آن از نهر دودن گرفته شده است که دارای دو قسمت به نام های بالا و پایین است و هر دو چشم انداز خیره کننده ای دارند.

آبشار دودن بالا: جایی که در شمال آنتالیا و 10 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این آبشار 22 متر ارتفاع دارد و در پشت خود غارها و آبشارهایی دارد. همچنین یک منطقه برای پیک نیک کردن در اطراف آبشار وجود دارد.

آبشار دودن پایین: آبشار دودن به ساحل کارپوز کالدیران به ارتفاع 40 متری می ریزد و در جاده ساحل لارا قرار دارد. این آبشار محل اقامت قایق های گردشی است و از زیباییهای طبیعی آنتالیا است.

تله کابین آنتالیا: تله کابین تور آنتالیا شما را تا تپه 605 متری بالا می برد. مناظر این تپه شهر آنتالیا، بندر جدید و منظره دریای مدیترانه است. می توانید در کافه بالای تپه از نوشیدن قهوه و چای لذت ببرید و عکس های خارق العاده بگیرید.

تور قایق آنتالیا: این تور حدود یک ساعت زمان می برد، از بندر قدیمی آنتالیا شما را به آبشار کارپوز کالدیران می رساند که به اسم دودن پایین شناخته می شود و از ارتفاع حدود 40 متری به دریای مدیترانه می ریزد. در میان ابرهای آبی زیبا، موج ها مانند یک نقاشی بزرگ بسیار چشمگیر به نظر می‌رسند. در تور آنتالیا با قایق، سواحل شهر قدیمی آنتالیا را تماشا خواهید کرد.

شهر قدیمی کالیچی: در شهر قدیمی کالیچی می توانید دروازه عتیقه هادریانوس، برج ساعت، مناره فلوتد و بندر باستانی را ببینید. از خیابان باریک شهر قدیمی لذت خواهید برد. شما می توانید در اوقات فراغت خود حدود یک ساعت و نیم خرید داشته باشید. تور آنتالیا را همراه با یک لیدر حرفه ای از دست ندهید تا از زیبایی های آنتالیا لذت ببرید.

راهنمای کامل تور آنتالیا با بهترین قیمت

تور آنتالیا لحظه آخری چگونه است؟

تورآنتالیا لحظه آخری انقدر جذاب است که اگر بخواهید از بین چند تور، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما تور لحظه آخری آنتالیا خواهد بود. تور آنتالیا لحظه آخری به توری گفته می‌شود که در فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور (معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور)، ظرفیت آن تکمیل نشده و در این صورت، برگزار کننده مجبور به فروش تور با تخفیف ویژه خواهد شد.

معیارهای تور آنتالیا با کیفیت

روز اول - استانبول

پس از ورود به فرودگاه استانبول، شما را از فرودگاه به هتل منتقل می کنند، می توانید داخل شهر گشت و گذار شبانه داشته باشید.

روز دوم - استانبول به ترابزون - گشت شهری

صبح زود برای رفتن به سمت کلیسای سنت سوفیا/مسجد، یک کلیسای قرن سیزدهمی حرکت می کنید و مجموعه های خارق العاده ای از نقاشی های دیواری بیزانسی را می بینید، به سمت مسجد گلبهار هاتون، قلعه و عمارت آتاتورک (یک خلوتگاه زیبا در دامنه تپه) حرکت می کنید، از مسجد اورتاهیسار (کلیسای جامع Comneni در قدیم) دیدن می کنید. بعد از ظهر به گشت و گذار در خیابان های سنگفرش شده ترابزون خواهید پرداخت. از دریاچه سرا بازدید خواهید کرد و سپس به هتل در ترابزون باز خواهید گشت.

روز سوم - ترابزون - صومعه سوملا - زیگانا - غار کاراچا

بعد از صبحانه به سمت صومعه سوملا حرکت می کنید، از صومعه قرن چهارم سوملا دیدن می کنید که به صخره ای در جنگل چسبیده است، در کنار رودخانه ای روان در پارک ملی دره آلتیندره استراحت می کنید، در امتداد جاده ابریشم از میان کوه های زیگانا رانندگی خواهید کرد و به غار کاراجا می روید که به دلیل رنگ ها و شکل هایش زیباترین غار ترکیه محسوب می شود.

روز چهارم – تور آیدر

حدود ساعت 09:30 صبح شما را از هتل به سمت اولین ایستگاه تور سورمن معروف به چاقوهای دست ساز می برند. در ادامه راه، نحوه بافته شدن پارچه ها در بافندگی های سنتی را می بینید و از باغ های چای باغ گیاه شناسی در ریزه دیدن می کنید. پس از توقف برای صرف چای در نزدیکی پل سنگی قدیمی عثمانی در دره طوفان، به ارتفاعات آیدر خواهیم رسید. از اوقات فراغت خود در اینجا برای کشف ارتفاعات آیدر لذت ببرید. با نشستن روی چمن‌ها و تماشای کوه‌های پر از درخت، استشمام بوی جنگل، طعم غذاهای محلی که روی اجاق‌های سنتی رستوران‌های محلی طبخ می‌شوند، از روز خود لذت ببرید.در پایان روز با تماشای این همه فضای سبز زیبای دریای سیاه به ترابزون برگردید.

روز پنجم - تور اوزونگول

حدود ساعت 10 صبح از هتل به سمت اوزونگول می روید. این پارک به دلیل گیاهان غنی، حیات وحش خیره‌کننده و زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده به عنوان پارک طبیعی شناخته می شود. همه جا پوشیده از درختان صنوبر است، مجموعه ای چشمگیر از حیات وحش با گونه هایی مانند آهو، گراز وحشی، خرس، گورکن، سیاه گوش، پرندگان شکاری و قزل آلا و همچنین انواع مختلف خزندگان وجود دارد.

مرکز خرید آنتالیا

بیشترین لذت سفر کردن به خرید کردنش است. آنتالیا یک شهر بزرگ با 2.5 میلیون نفر جمعیت است، به این معنی که مراکز خرید بسیار زیادی در اطراف شهر وجود دارد. در واقع، ترکیه در ساختن مراکز خرید مجلل متخصص است. مراکز خرید ایکلی کاپیلی‌هان، اوزدیلک پارک، تراسیتی، مارک، دیپو، لت دیپو، میگروس و بازارهای جمهوریت و فرش آنتالیا جزو مهم‌ترین مراکز خرید این شهر می‌باشند.

خلاصه مقاله

در این مقاله درباره تور آنتالیا و مراکز خرید آن صحبت کردیم. ترکیه یکی از پیشتازان تولید و فروش کالاهای مصرفی عمومی با قیمت مناسب در جهان است. هیچ توریستی بدون خرید لباس، کفش یا منسوجات مقرون به صرفه این کشور را ترک نمی کند.

برخی حتی به طور خاص فقط برای خرید به آنتالیا سفر می کنند و از محصولات چرمی با کیفیت بالای آن استفاده می کنند. به غیر از صدها بازار، بوتیک های کوچک و سایر مراکز خرید در آنتالیا، مراکز خرید بزرگ زیادی وجود دارند که شرایط بسیار مناسبی را برای خرید به خصوص در روزهای گرم تابستان فراهم می کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز