خبرگزاری کار ایران

کسب درآمد دلاری با خرید و واردات کالا از چین به ایران + آموزش کامل

کسب درآمد دلاری با خرید و واردات کالا از چین به ایران + آموزش کامل
کد خبر : ۱۳۶۷۹۵۴

عمده محصولات بازار ایران از چین تامین می شود و خرید کالا از چین و انجام مراحل حمل و واردات کالا از چین می تواند برای شما درآمد و سود بالایی را رقم زند.

چین به عنوان اصلی ترین شریک تجاری ایران و به علت تنوع بالای محصولات و پایین بودن قیمت نهایی، بهترین کشور جهت واردات کالا و عرضه در بازار ایران است و  بسیاری از تجار و صنعت گران ایرانی با خرید و واردات کالا از چین توانسته اند درآمدهای بالایی را برای کسب و کار خود ایجاد کنند. فرقی نمی کند که به دنبال خرید مواد اولیه و قطعه برای شرکت یا صنعت خود هستید و یا می خواهید کالای آماده را از چین وارد کنید؛ در هر دو حالت بهترین انتخاب یعنی "خرید کالا از چین"را برای تجارت خود اتخاذ کرده اید.

برای کسب درآمدی دلاری در ایران می‌توان از روش‌های مختلفی نظیر حضور در بازار فارکس، دریافت پروژه از خارج از کشور به صورت فریلنسری و مواردی از این دست استفاده کرد اما برای این کارها نیاز است تا  تسلط کاملی نسبت به تحلیل‌های بازار داشته باشید و به خوبی با ریسک‌های موجود در این  بازار‌ها آشنا باشید. وقتی آگاهی و تجربه لازم را نسبت به قوانین و اصول بازار نداشته باشید، حضور در آن بازار عملا چالش های زیادی را برای شما در پی خواهد داشت اما شما می توانید با داشتن دانش و تجربه نسبتا اندکی در حوزه خرید کالا از چین از این فرصت عالی نهایت بهره را ببرید و درآمد خیلی بالایی را با کمترین زحمت کسب کنید. شما می توانید کالاها و محصولات متناسب با حوزه کاری و تخصص خودتان را از چین خریداری کرده و به راحتی به بازار ایران عرضه کنید و یا از طریق کسب و کارهای آنلاین مثل همکاری با دیجی کالا و یا به صورت سنتی به مشتریان خود ارائه کنید و به درآمد دلاری بسیار مناسبی برسید.

اگر در صنایع بزرگ دولتی و خصوصی فعالیت می کنید و نیاز به تامین مواد اولیه، قطعات و لوازم جانبی محصولات تولیدی خود را دارید، مرکز توسعه تجارت ایران در چین با نام بازرگانی ایجاب و تحت مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران  در خدمت شماست تا تجارت با کشور چین به عنوان شریک تجاری اول ایران را برای تسهیل کند و با کمترین میزان تعرفه و در سریع ترین زمان ممکن، کلیه خدمات بازرگانی ایران و چین، از خرید گرفته تا بازرسی کالا، عقد قرارداد خرید، سورسینگ و منبع یابی، ارزیابی کیفی و حقوقی، ارزیابی فنی، ارسال حواله یوان، حمل کالا، ترخیص کالا از گمرک و به طور کل تمامی مراحلی که برای واردات کالای خود به آن نیاز دارید را برای شما انجام دهد.

واردات کالا از چین با سرمایه کم و اصطلاحا چمدانی یا خرده بار

کسب درآمد دلاری با خرید و واردات کالا از چین به ایران + آموزش کامل

حتی اگر سرمایه لازم برای واردات کالا از چین در حجم بالا را ندارید باز هم می توانید کالای موردنظر خود را از چین وارد کرده و کم کم با کسب سود کافی، حجم واردات خود را تقویت کنید. اگر می خواهید با حداقل سرمایه اقدام به واردات کالا از کشور چین کنید، باید حداقل هزینه های لازم برای هر بخش را در نظر بگیرید؛ به عنوان مثال محصولی را انتخاب کنید که هم ارزان باشد و هم حجم آن برای واردات با یک روش حمل و نقل متناسب باشد. بسیاری از محصولات موجود در ایران نظیر هندزفری، شارژر، کابل شارژ، انواع قاب و گلس صفحه، انواع اسپیکر ها و بسیاری از لوازم الکترونیکی از همین نوع هستند و علاوه بر عدم نیاز به صرف هزینه بالا، امکان کسب درآمد و سود بالا را فراهم می کند.

عمده محصولات موجود در بازار ایران ساخت کشور چین است و به علت ارزانی نیروی کار در چین، فضای رقابتی بالا، استفاده از تکنولوژی های مناسب برای تولید انبوه، و تجهیزات بروز و رشد اقتصادی مناسب شرکت ها در کشور اژدهای سرخ، کالاهای چینی برای استفاده ایرانیان بسیار مقرون به صرفه می باشند. به پیرامون خود که نگاه می کنید، انواع کالاهای چینی را مشاهده می کنید و همین موضوع می تواند زمینه ساز برخورداری از سود بالای ناشی از تجارت با چین را برای شما به ارمغان بیاورد.

حمل کالا از چین در سریع ترین زمان ممکن  

کسب درآمد دلاری با خرید و واردات کالا از چین به ایران + آموزش کامل

یک ویژگی منحصربفرد دیگر برای خرید پر سود از کشور چین، امکان حمل و نقل سریع و در عین حال کم هزینه برای ارسال کالا از چین به ایران است و از این حیث حمل کالا از چین برتری متمایزی نسبت به دیگر کشور ها دارد. پروازهای متعددی بین چین و ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم در هفته انجام می گردد و کالای شما می تواند تحت حمل هوایی از چین به ایران منتقل شود. زمان سریع تر در جابجایی و امنیت بالای کالا دو ویژگی خوب حمل هوایی کالا از کشور چین است. در این روش نگران آسیب دیدگی و یا مفقودی کالا نباشید و در حال حاضر امن ترین راه برای ارسال کالاست اما محدودیت هایی نیز دارد به عنوان مثال شما نمی توانید هر کالایی را از این طریق وارد کنید و هزینه این روش از روش های دریایی و زمینی بیشتر است. اگر حجم کالای وارداتی بیشتر از محدودیت حمل هوایی بود، حمل و نقل دریایی بهترین انتخاب است و بسته به تعداد کانتینر، می توانید کالای موردنظر خود را به صورت دریایی تا ایران حمل نمایید.

صادرات کالا به چین؛ راهی دائم و باز برای کسب درآمد دلاری

جالب است بدانید مراودات ایران و چین یک طرفه نیست و تجار ایرانی نیز کالاهای خود را به کشور چین صادر می کنند. ارزانی انرژی و نیروی کار در ایران و همچنین کاهش ارزش ریال در مقابل دلار و یوان چین باعث شده است تا چینی ها نیز علاقه مند به واردات برخی کالاها از ایران باشند. متاسفانه ایران تنها 0.3 درصد از حجم واردات چین را در اختیار دارد و فضا برای فعالیت صنعت گران و تجار ایران بسیار آماده و باز است اما صادرات کالا به چین در همین مقدار نیز توانسته است زمینه ساز کسب درآمد و سود بالا باشد چرا که شما در ازای کالای خود، ارز بین المللی دریافت می کنید و در صورت رضایت طرف چینی، این موضوع ادامه دار خواهد بود. قرارداد 25 ساله ایران و چین و همچنین پروژه کمربند راه جاده یا BRI، فرصتی مناسب برای ایرانیان جهت حضور در بازار اقتصادی چین است.

حال که با برخی مراحل خرید و واردات کالا از چین آشنا شده اید، باید بگوییم که انجام فعالیت های تجاری بین دو کشور ایران و چین علیرغم قدمت بالا و وسعت زیاد، همواره در معرض آسیب نیز بوده است. بسیار تجار و صنعتگران ایرانی که متاسفانه سرمایه خود را در این کشور از دست داده اند و یا کالایی دریافت کرده اند که تقلبی و یا فیک بوده و با نمونه یا سمپل کاملا مغایرت داشته است و یا کمتر از حجم میزانی که ثبت سفارش کرده اند کالا را دریافت نموده اند(سفارش خود را به صورت ناقص دریافت کرده اند). مرکز توسعه تجارت ایران در چین با نام بازرگانی ایجاب و به آدرس www.iranchinaejob.com در خدمت شماست تا علاوه بر ارائه مشاوره، خدماتی از قیبل حمل هوایی و دریایی از چین و ترخیص کالا و اعزام مترجم زبان چینی و حواله یوان و خرید کالا از علی بابا و سورسینگ و منبع یابی به شما متقاضیان گرامی ارائه کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز