خبرگزاری کار ایران

کاغذ پوستی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا بخرم؟

کاغذ پوستی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا بخرم؟
کد خبر : ۱۳۵۴۹۳۷

خرید کاغذ پوستی یکی از مهمترین ابزارها برای داشتن بسته بندی لوکس می‌باشد. کاغذ پوستی معمولاً برای بسته بندی داخلی مانند ساک دستی آماده و جعبه آماده به کار می‌رود. این نوع کاغذها را می‌توان با چاپ لوگو و نام تجاری سفارشی کرد و از آن به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده نمود. کاغذهای پوستی بسته بندی را شیک و حرفه‌ای می‌کنند و دید مشتریان را نسبت به برند مثبت می‌کنند. این کاغذها را در تعداد کم و در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع نیز می‌توان تهیه نمود.

مزایای بسته بندی با کاغذ پوستی چیست؟

کاغذ پوستی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا بخرم؟

مردم اغلب وقتی به بسته بندی‌های سازگار با محیط زیست فکر می‌کنند به پلاستیک بازیافتی، آلومینیوم و شیشه فکر می‌کنند. با این حال، بسته بندی کاغذی مانند کاغذ پوستی و ساک دستی کاغذی یکی از سازگارترین راه حل‌های موجود با محیط زیست است.

بسته بندی با کاغذ پوستی، راه حلی با کارایی بالا و کم هزینه برای جابجایی، حمل و نگهداری و ارسال محصولات مختلف است. بسته بندی با کاغذ پوستی هر روز محبوب‌تر می‌شود، زیرا به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که بادوام و در عین حال سبک وزن باشد، و می‌توان آن را برای برآوردن نیازهای محصول یا مشتری با چاپ اختصاصی سفارشی کرد.

کاغذ پوستی ساخته شده از منابع تجدیدپذیر، محیطی پایدار، سالم و ایمن را در کنار سایر مزایا به ما ارائه می‌دهد.

مزایای بسته بندی کاغذ پوستی:

تولیدکنندگان معمولاً از بسته بندی کاغذی استفاده می‌کنند، زیرا بسته بندی ساده و کاربردی را به مشتریان ارائه می‌دهد که جذاب بوده و از محصول محافظت می‌کند. علاوه بر این، به‌دلیل اینکه می‌توان آن را از مواد بازیافتی تهیه کرد و در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود است، این بسته بندی بسیار سازگار با محیط زیست است.

بسته بندی‌های مبتنی بر کاغذ، مانند کاغذ پوستی، به‌دلایل مختلفی که هم برای کاربر نهایی و هم برای محیط زیست مفید است، بیشتر از کیسه‌های پلاستیکی استفاده و پذیرفته شده‌است.

استفاده چندگانه دارند

بسته بندی با کاغذ پوستی می‌تواند کاربردهای زیادی داشته‌باشد. کاغذ پوستی تنها برای زیبایی استفاده نمی‌شود. این کاغذها حکم محافظت از محصول را نیز دارند. کاغذهای پوستی در بسیاری از موارد در داخل جعبه و سپس ساک پارچه‌ای به‌عنوان پرکننده استفاده می‌شوند تا مانع آسیب دیدگی و گاهی شکستگی محصولات حساس شوند. زیرا مانع تکان خوردن محصولات شده و جلوی ضربه‌ها را می‌گیرند.

کاغذ پوستی همچنین از محصولات در برابر آلودگی‌ها مانند گرد و خاک محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که محصولاتی مانند لباس و پوشاک کثیف و لک شوند. به‌علاوه این کاغذها زیبایی بیشتری به بسته بندی می‌دهند و بسته بندی را لوکس می‌کنند. مشتریان با دیدن بسته‌هایی که با کاغذ پوستی بسته بندی شده اندف اعتماد بیشتری به برند می‌کنند و آن برند را یک برند حرفه‌ای و ارزشمند تلقی می‌کنند.

برندها از سهولت و دید بسته بندی کاغذی سود می‌برند. گذشته از آن، مزایای آن شامل سادگی است که اقلام ممکن است بسته بندی متمایز و تصاویر بصری خود را برای برقراری ارتباط با روایت یک برند و محافظت بیشتر از محصول نشان دهند.

از منابع تجدیدپذیر ساخته‌شده‌اند

کارخانه‌های بازیافت کاغذ محصولات و جعبه‌های کاغذ دور ریخته شده را برداشت کرده و آنها را به بسته بندی و سایر کالاهای مبتنی بر کاغذ تبدیل می‌کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از کاغذ این است که کسب و کارها را به رشد و حفظ درختان تشویق می‌کند. به‌عنوان مثال، بسته بندی اقیانوس اطلس با ساخت 100٪ کاغذ بازیافتی با استفاده از کارتن‌های راه راه قدیمی به‌جای خمیر دست‌نخورده، سالانه بیش از 14 میلیون درخت را نجات می‌دهد. کاغذ را می‌توان تا 7 بار بازیافت کرد که به ما امکان می‌دهد بدون اتکا به مواد جدید، بارها از منابع استفاده کنیم. کاغذ همچنین به محیط زیست آسیب نمی‌رساند، حتی زمانی که خراب می‌شود و آن را جایگزین ایمن‌تر می‌کند.

مزایای حیات‌وحش

اگر کاغذهای پوستی به بیرون پرتاب شوند، بعید است به حیات‌وحش آسیب برسانند. در مقابل، اگر کیسه‌های پلاستیکی به‌دور گردن یا اندام حیوانات مصرف شوند، می‌توانند کشنده باشند. پلاستیک ممکن است توسط برخی از حیوانات و موجودات دریایی با غذا اشتباه گرفته شود. مصرف پلاستیک توسط حیات‌وحش باعث انسداد روده می‌شود و باعث می‌شود آنها از گرسنگی بمیرند. ممکن است 10 تا هزار سال طول بکشد تا کیسه‌های پلاستیکی تجزیه شوند. در مقایسه با کاغذهای پوستی، که تجزیه آن ممکن است تا یک ماه طول بکشد، بدیهی است که تعویض به‌طور قابل توجهی بر ایمن نگه‌داشتن حیوانات ما تأثیر می‌گذارد.

آنها ماندگاری بالایی دارند

بسته بندی با کاغذهای پوستی هم سازگار با محیط زیست و هم بادوام است. بسته بندی کاغذهای پوستی پیشرفته محتویات را تازه نگه‌می‌دارد. علاوه بر این، کاغذ می‌تواند بوها را مسدود کند و در عین حال از آفات جلوگیری کند، و آن را به انتخاب خوبی برای اقلام بسته بندی شده مانند آرد و ادویه‌ها تبدیل می‌کند.

آنها جذابیت بالایی دارند

هنگام انتخاب یک محصول بر اساس بسته بندی آن، مشتریان کاغذ را ترجیح می‌دهند، زیرا به‌جای پلاستیک، حس سازگاری با محیط زیست را به مشتریان می‌دهد. بسته بندی خرده فروشی و بسته بندی کاغذهای پوستی در جعبه‌ها برای دو سوم مشتریان جذاب است، زیرا مردم نسبت به محیط زیست آگاه‌تر می‌شوند. مشتریان بیشتر در مورد تصمیمات خرید خود آگاه هستند و مایلند سهم خود را برای حفظ سیاره انجام دهند. در مقایسه با مواد بسته بندی جایگزین مانند پلاستیک، افراد بیشتری به بسته بندی‌های قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت روی می‌آورند.

مواد زیست تخریب‌پذیر

کاغذهای پوستی از مواد تجدیدپذیر ساخته می‌شوند و از سازگاری با محیط زیست اطمینان حاصل می‌کنند. مواد اولیه، مانند چوب، ممکن است از جنگل‌هایی با مدیریت پایدار تأمین شود و طبق تعریف به‌راحتی قابل بازیافت و تجزیه زیستی است.

بسته بندی کاغذی را انتخاب کنید

مأموریت ما در بسته بندی بهبود شاخص پایداری برای شرکایمان و پرورش محیط زیست است. ما کاغذ بازیافتی می‌سازیم تا محیطی سالم برای همه تضمین کنیم. علاوه بر این، ظروف کاغذی بسته بندی مؤثری را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد که در میان جمعیت برجسته است و در عین حال طراوت محصولات آنها را با هزینه کم حفظ می‌کند.

خرید کاغذ پوستی رنگی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا؟

کاغذ پوستی ۲۰۰ عددی ارسال ۲ ساعته از کجا بخرم؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (کاغذ پوستی آماده، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز