خبرگزاری کار ایران

معایب خرید گوشی ها و کالاهای دیجیتالی کپی

معایب خرید گوشی ها و کالاهای دیجیتالی کپی
کد خبر : ۱۳۴۹۰۸۸

در این مقاله به بررسی مزیت های خرید اقساطی و معایب خرید کالاهای دیجیتالی کپی می پردازیم و به این نتیجه میرسیم که خرید اقساطی یک روش هوشمند می باشد و شما می توانید جای اینکه گوشی فیک با قیمت پایین خریداری کنید،گوشی اصل و به روز را به صورت اقساطی خریداری کنید.

همه ما به دنبال افزایش کارآیی و بهبود شرایط زندگی خود هستیم. در بسیاری از موارد، تکنولوژی می تواند به شدت به ما کمک کند. همانطور که می دانید، گوشی های هوشمند در این روزها بیش از هرگاهی دیگری باید مورد توجه قرار بگیرند. با این وجود، بیشتر آدم ها نتوانسته اند هزینه های گران قیمت یک گوشی هوشمند را به صورت یکجا پرداخت کنند.

برای رفع این مشکل،خرید اقساطی گوشی هوشمند به عنوان یک راه پرطرفدار در روزهای اخیر بسیار جذاب شده است. با این روش، هر فرد می تواند گوشی هوشمند خود را به راحتی با هزینه های کمتری تهیه کند. در این روش، هزینه کل به چند بخش تقسیم می شود که شامل هزینه پرداخت اولیه به عنوان پیش پرداخت و مابقی هزینه به صورت اقساط برای مدت زمان معین پرداخت می شود.

یک مثال ساده که متوجه شید خرید اقساطی یک روش هوشمندانه می باشد،اگر شما توانایی پرداخت یکجای هزینه را نداشته باشید از آنجایی که بازار گوشی‌های موبایل در جهان هیجان‌انگیز و پیچیده شده است، مشتریان بیشتر درگیر پیدا کردن گزینه‌های ارزان‌تر شده‌اند که شامل خرید گوشی‌های فیک یا کپی می شود،مصرف کنندگان زیادی در جستجوی خرید گوشی هستند و به دلیل قیمت پایین است که این موضوع را تحریک می کند. با این حال، خرید گوشی کپی با داشتن بسیاری از معایب همراه است که می تواند به دور از دید ابتدایی مصرف کنندگان باعث آسیبی شود. در ادامه به بررسی مزایا و معایب خرید گوشی کپی یا فیک و همچنین خرید اقساطی گوشی پرداخته خواهد شد.

حالا با بررسی های مجموعه موبایل7 میخواهیم به معایب خرید گوشی فیک بپردازیم:

1- مشکلات فنی

هنگامی که شما یک گوشی کپی یا فیک خریداری می کنید، شما هیچ گونه ضمانتی ندارید که سیستم عامل ، پردازنده، دوربین و شبکه به طور کامل کار خواهد کرد و سالم خواهد بود.هر کدام از این موارد ممکن است در گوشی شما با مشکل مواجه شوند و شما ممکن است نتوانید از گوشی خود به صورت کامل استفاده کنید.

2-نداشتن ضمانت

بسیاری از این گوشی ها فاقد ضمانت اصلی سازنده و یا گارانتی هستند و به همین دلیل، در صورت بروز مشکلات فنی، می تواند برای شما بسیار سخت باشد تا بتوانید به طور موثری مشکلات را حل کنید و گارانتی وجود ندارد تا کالای دیجیتالی شما را تعمیر یا تعویض کند البته این گفته ها فقط شامل گوشی موبایل نمی شود و درباره تمامی کالاهای دیجیتالی صدق می کند.

3-کیفیت کمتر

کیفیت ساخت و نوع متریال استفاده شده در گوشی های فیک نسبت به گوشی های اصلی پایین تر است. این موضوع باعث شده تا شما نتوانید از گوشی خود با لذت و خیال راحت استفاده کنید و تجربه مناسبی از آن نداشته باشید.

حالا در مقابل می خواهیم به مزایای خرید اقساطی بپردازیم:

مزایای خرید اقساطی گوشی

1-امکان خرید گوشی اصل چون نیاز به پرداخت یکجای هزینه نیست،البته تمامی این مزایا و معایبی که گفته شد فقط مختص گوشی موبایل نیست و این مزایا شامل خرید اقساطی کنسول بازی نیز می شود امروزه هم بازی و سرگرمی سن و سال نمیشناسد و خیلی از افراد بدنبال خرید کنسول باری هستند تا از تعطیلات خود لذت ببرند.

2-دسترسی به گوشی همان اول هنگام خرید: با خرید اقساطی، شما می‌توانید گوشی مورد علاقه خود را همان اول هنگام خرید و بدون دغدغه از محدودیت بودجه سر و صدای خریدهای لازم‌الاجرای خودتان، پیدا کنید.

3-به روز رسانی بهتری: همیشه یک گوشی جدیدی با امکانات بهتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر وجود دارد. با خرید اقساطی، شما می‌توانید مرتبا به روز رسانی کنید و بدین ترتیب از دست زمان مبارزه برای نگه داشتن گوشی خود در حالت بروز شده در امان شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز