خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری در شویا سازان

سرمایه گذاری در شویا سازان
کد خبر : ۱۳۳۸۶۰۰

داشتن یک کارگاه کوچک برای تولید یک محصول یکی از راه‌های کسب درآمد است که سود خوبی را برای فرد خواهد داشت. البته این نکته که سرمایه‌گذاری خود را برای تولید چه محصولی به کار ببرید، در سود نهایی شما تاثیر زیادی دارد. همچنین بدیهی است که در مسیر خوداشتغالی و کارآفرینی، چالش‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد.

اما اگر با برنامه‌ریزی درست و مشورت با افراد حرفه‌ای این کار را شروع کنید، قطعا اتفاقات خوبی در انتظار شما خواهند بود. یکی از شرکت‌هایی که امکان سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی خط تولید را به افراد مختلف و در زمینه‌های متنوع می‌دهد، شرکت شویا سازان است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد این شرکت و البته حواشی آن بیشتر صحبت کنیم.

شویا سازان در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

شرکت شویا سازان در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرد. فعالیت این شرکت در زمینه راه‌اندازی خطوط صنعتی و تولیدی بوده است. تجارب زیاد صاحبان شرکت شویا سازان طبرستان، پیش زمینه‌ای برای راه‌اندازی شرکت شویا سازان بود. شویا سازان طبرستان از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را شروع کرده است و همین فعالیت‌ها به شروع فعالیت‌های شرکت شویا سازان کنونی نیز منجر شده است. این شرکت تاکنون بیش از ۱۰۰۰ خط تولید کارگاهی را برای افراد مختلف راه‌اندازی کرده است.

در واقع حمایت‌های مختلف این شرکت از نمایندگان خود و فراهم آوردن بستر مناسب برای فعالیت آنها، یک کارآفرینی در سطح گسترده محسوب می‌شود. این شرکت در تهیه ماشین آلات، تهیه مواد اولیه، بسته‌بندی، حمایت‌های فنی، حمایت‌های مالی و همچنین بازارهای فروش به نمایندگان خود کمک‌های زیادی می‌کند. شویا سازان هم اکنون با شماره ثبت 562789 و شناسه ملی 14009341579 در حال فعالیت است.

جوازهای شویا سازان

شرکت شویا سازان دارای جوازهای رسمی و دولتی بوده که به فعالیت این شرکت اعتبار می‌بخشند. همچنین شرکت، خود به تمام نمایندگان و افرادی که قرار است با آن همکاری کنند جوازهای فعالیت در زمینه مورد نظر را اعطا می‌کند.

سرمایه گذاری در شویا سازان

آیا شویا سازان کلاهبرداری است؟

رقابت یکی از آن حس‌هایی است که تقریباً در تمامی افراد یافت می‌شود. رقابت با خواهر و برادر، رقابت با دوستان و اقوام و… را می‌توان در بسیاری از افراد کم و بیش پیدا کرد‌. این حس در عین حال که بسیار می‌تواند سازنده و مثبت باشد، قابلیت این را هم دارد که بسیار مخرب و منفی نیز باشد. این تخریب گاه برای خود فرد، گاه برای رقیب و گاه برای هر دو اتفاق خواهد افتاد. وقتی که رقابت وارد دنیای تجارت و کسب و کار می‌شود، می‌تواند تبعات گسترده‌تری داشته باشد. فرقی نمی‌کند که این تبعات از نوع مثبت یا منفی باشند. اما به هر حال قشر عظیمی از جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در سال‌های اخیر بسیار مشاهده کردیم که برخی از کسب و کارهایی که معروف بوده‌ و دید مثبتی نسبت به آنها وجود دارد، به یکباره تبدیل به یک هیولا می‌شوند. متاسفانه شرکت شویا سازان نیز از این هیولاسازی کذب در امان نمانده است. یک شایعه بزرگ در مورد این شرکت شکل گرفته است با این مضمون که " شویا سازان کلاهبرداری است". همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم شرکت شویا سازان در ادامه شویا سازان طبرستان شکل گرفته است.

در مورد شویا سازان طبرستان و برند هپی هوم که نزدیک به ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد کافیست یک جستجوی کوچک کنید تا به اعتبار این مجموعه پی ببرید. این که زیربنای ایجاد یک شرکت، شرکتی معتبر و بزرگ باشد مسئله کمی نیست. موضوع دیگر این است که شرکت شویا سازان جزء شرکت‌هایی است که آگهی آن در صدا و سیما نیز پخش شده است. شاید بگویید پخش آگهی از صدا و سیما کار چندان سختی نیست. بفرمایید، این گوی و این میدان، امتحان کنید.

اما نیازی نیست خود را به دردسر بیندازید. ما به شما می‌گوییم که تبلیغ در صدا و سیما آنقدرها که این رقبا فکر می‌کنند کار راحتی نیست. بلکه تا شما و کسب و کارتان به تأیید کارشناسان این سازمان نرسید خبری از آگهی نخواهد بود. پرداخت مبالغ کلان برای پخش آگهی نیز تاثیری در این قضیه نخواهد داشت. بنابراین پخش آگهی یک شرکت از صدا و سیما خود می‌تواند دلیلی بر صحت و سلامت آن کسب و کار باشد. موضوع دیگری نیز هست که می‌تواند این اطمینان را به هموطنان عزیز بدهد که تمام شایعات ایجاد شده در مورد شرکت بی‌اساس و کذب است.

شویا سازان در قسمتی از سایت خود به معرفی برخی از نمایندگان و افرادی که به کمک آن کسب و کاری راه‌اندازی کرده‌اند پرداخته است. و همچنین با راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی ، خط تولید سفره یکبار مصرف و .... توانسته نامی تاثیر گزار از خود بجای بگذارد.

قطعا اغلب چهره‌های شناخته شده که در کارهای تبلیغاتی شرکت می‌کنند از این موضوع آگاه هستند که از اعتبار آن مجموعه مطمئن شوند. زیرا عدم اطمینان از شرکت یا کسب و کار مربوطه علاوه بر آسیب رساندن به هواداران آنها، می تواند خود آنها را نیز درگیر مسائلی کند. بنابراین قبل از همکاری با کسب و کاری، تمامی جوازها و مدارک آنها را بررسی می‌کنند. همچنین این شرکت دارای یک سایت رسمی با ذکر تمامی آدرس‌ها و شماره‌های تلفن است.

این سایت همیشه در حال به‌روز شدن بوده و برای آن هزینه‌های زیادی صرف می‌شود. طبیعی است که یک کسب و کار نادرست که فقط با هدف کلاهبرداری به وجود آمده است، برای سایت خود هزینه چندانی نخواهد کرد. حتی می‌توان گفت اغلب این کسب و کارها نمی‌توانند دارای یک سایت رسمی و به روز باشند. تمامی مواردی که ذکر کردیم می‌توانند گواه روشنی بر سلامت تجاری شویا سازان و رد تمامی شایعه‌ها باشند.

سرمایه گذاری در شویا سازان

شاهین خوشنویسان کیست؟

شاهین خوشنویسان فرزند آقای خوشنویسان بزرگ و معروف، موسس برند گلک و شرکت هپی هوم توانست این شرکت را به سطح مطلوبی از کسب و کار برساند. این شرکت در زمینه مواد شوینده فعالیت دارد. هپی هوم با کیفیت بالای خود محبوبیت ویژه‌ای را در میان مردم به دست آورد. به گونه‌ای که در حال حاضر برند هپی هوم به کشورهایی مانند عراق، ترکیه، اندونزی و ژاپن نیز محصولات خود را صادر می‌کند. یکی از اقداماتی که شاهین خوشنویسان انجام داد این بود که تصمیم گرفت برای مواد شوینده شرکت پدر، نمایندگی‌های زیادی را در سراسر ایران راه‌اندازی کند.

او موفق شد طی دو سال ۵۰۰ نمایندگی در تمام شهرها و استان‌های ایران راه‌اندازی نماید. با این کار علاوه بر توسعه کسب و کار خود موفق شد به عنوان یک کارآفرین، افراد زیادی را نیز صاحب شغل و درآمد بالا کند. خوشنویسان توانست با اشتغال‌زایی گسترده‌ای که انجام داده است، در جشنواره یکصد برند مشتری‌مدار، از طرف رئیس اصناف ایران لوح تقدیری دریافت کند. همچنین این فرد در چهارمین کنفرانس علمی سیستم‌های نوین اشتغال و کارآفرینی به عنوان فرد برتر معرفی شد.

تخصص شویا سازان

شرکت شویا سازان به صورت تخصصی بر روی راه اندازی خط تولید تمرکز دارد که به شما برای راه اندازی با سود مناسب و سرمایه کم کمک خواهد کرد تا شما هم یک کسب و کار موفق داشته باشید، شما می توانید برای راه اندازی خط تولید با مشاوران شویا سازان در ارتباط باشید

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز