خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت خرید گیفت کارت پلی استیشن

بهترین سایت خرید گیفت کارت پلی استیشن
کد خبر : ۱۳۳۰۱۷۶

پیدا کردن بهترین سایت برای خرید گیفت کارت پلی استیشن برای هر گیمری اهمیت دارد. سایتی که هم معتبر باشد و هم نیازهای شما را برآورده کند. با خرید این کارت دیگر هیچ نیازی به داشتن کارت‌های اعتباری دلاری و خارجی ندارید. بلکه تنها با در اختیار داشتن این گیفت کارت می‌توانید حساب کاربری PS4 یا PS5 خود را شارژ کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما بهترین سایت‌ها و گزینه‌های خرید را بررسی کنید.

دنیایی از بازی‌های جدید و به‌روز که می‌توانید در آن‌ها با پلیرهای واقعی از سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کنید در انتظار شماست. ما در این مقاله با معرفی بهترین سایت‌ها برای خرید گیفت کارت PS به شما این امکان را می‌دهیم که یک خرید عالی را تجربه کنید و به هیچ مشکلی برخورد نکنید. 

 

پاکسیت Paxit

پاکسیت یک پلتفرم کامل و جامع برای خرید گیفت‌کارت است. از گیفت کارت پلی استیشن گرفته تا هر کمپانی دیگری در آن پیدا می‌شود. این پلتفرم هم دارای وب‌سایت است و هم اپلیکیشن و تمام تراکنش‌ها و تحویل محصول در آن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

ویژگی‌ها

  • گیفت کارت به محض ثبت خرید به صورت لحظه‌ای و آنی به شما تحویل داده می‌شود.
  • این پلتفرم برای فعال سازی و شارژ حساب شما پسورد اکانت‌تان را دریافت نمی‌کند و هیچ خطری برای شما ندارد.  
  • اپلیکیشن و وب‌سایت پاکسیت مجهز به پشتیبانی آنلاین است تا همه جوره و در هر زمانی به سرعت پاسخ‌گوی سوالات شما باشد.
  • گیفت کارهای این پلتفرم همگی اورجینال هستند. 
  •  مبالغ گیفت کارت‌های پلی استیشن در پاکسیت متناسب با نیازهای مختلف در بسته‌های متنوعی ارائه می‌شوند. 
  • هر کارت بانکی ایرانی‌ای را پشتیبانی می‌کند و پرداخت آن به صورت ریالی، امن و کاملا قانونی است.

 

خرید مقدارهای مختلف گیفت کارت پلی استیشن PS4 و PS5 و PSN

 

پاکسیت در اپلیکیشن خود برای شما یک فضای کاربری خصوصی در نظر می‌گیرد که می‌توانید در خریدهای خود را مدیریت کنید. یعنی مثلا اگر چندین و چند گیفت کارت خریده‌اید و یا ارز رایج درون بازی‌ها را دریافت کرده‌اید، با مراجعه به این فضا می‌توانید اطلاعات محصول خود را در اختیار داشته باشید. 

اپلیکیشن پاکسیت یک گام فراتر از گیفت کارت PlayStation است. شما می‌توانید در آن به راحتی میان بازی‌ها و گیفت کارت‌های مختلف بگردید و نحوه خرید یا فعال‌سازی و هر آموزش دیگری که نیاز دارید را هم در آن ببینید. 

بهترین سایت خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت ۹۸

یکی دیگر از گزینه‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن وب‌سایت گیفت کارت ۹۸ است. قبل از خرید محصول مورد نظرتان از این سایت حتما قوانین آن را به طور کامل بررسی کنید تا مشکلی به وجود نیاید. برای آشنایی بیشتر با این وب‌سایت چند مورد از ویژگی‌های آن را در زیر بیان می‌کنیم. 

ویژگی‌ها

  • پرداخت ریالی 
  • اگر گیفت کارت به دست‌تان نرسید می‌توانید بین ساعت‌ها ۹ الی ۱۲ با پشتیبانی تماس بگیرید. 
  • دارای بسته‌های متنوع 
  • امکان خرید محصولات دیگر 

 

 

گیفت کارت استور 

این وب‌سایت یک فرودگاه دیگر برای خرید گیفت کارت پلی استیشن است که می‌تواند از گزینه‌های خرید شما باشد. تمرکز اصلی‌ این استور روی محصولات اپل است اما گیفت کارت PSN را هم دارد.

ویژگی‌ها

  • وجود پشتیبانی برای مواقعی که مشکلی در خریدتان به وجود می‌آید.
  • پرداخت ریالی 
  • دارای بسته‌های مختلف با قیمت‌های مختلف 

 

ایرانیکارت 

وب‌سایت بعدی برای خرید گیفت کارت PS، ایرانیکارت است. یک وب‌سایت که خدمات زیادی ارائه می‌دهد و در کنار آن‌ها گیفت کارت هم می‌فروشد. برای خرید از این وب‌سایت وقتی در صفحه محصول هستید می‌توانید قیمت‌های متنوع محصول را بررسی کنید. برخی از ویژگی‌های این وب‌سایت را در زیر ببینید. 

ویژگی‌ها 

  • تحویل گیفت کارت PSN از طریق ایمیل انجام می‌شود.
  • پرداخت ریالی است.
  • پشتیبانی خیلی خوب 
  • پرداخت امن و قانونی 

بهترین سایت خرید گیفت کارت پلی استیشن

مراقب باشید سایتی که از آن می‌خرید، این ویژگی‌ها را داشته باشد!

برخی نکات مهم و ضروری در هنگام انتخاب وب‌سایتی که می‌خواهید از آن گیفت کارت پلی استیشن را بخرید وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید. وقتی یک گیمر می‌خواهد این گیفت کارت را بخرد، قصدش هر نوع استفاده‌ای که از آن باشد فرقی ندارد، به هر حال او به دنبال کسب لذت از دنیای گیم است. اما یک خرید اشتباه، انتظار در تحویل یا کاربری سخت و پیچیده وب‌سایت‌ها ممکن است حسابی حال گیر باشد. 

اگر می‌خواهید که با چنین مشکلاتی روبه‌رو نشوید و از خرید خودتان پشیمان نشوید به نکات زیر دقت کنید. یک تجربه عالی در خرید، راحتی و امنیت مهم‌ترین چیز‌ها هستند.

 

گیفت کارت اورجینال بخرید!  

بسیاری از وب‌سایت‌هایی که گیفت‌ کارت PlayStation را به بازدیدکنندگان خود می‌فروشند، این محصول را به صورت اورجینال به شما تحویل نمی‌دهند. به طور مثال بعضی از سایت‌ها گیفت کارتی می‌فروشند که تازه با آن می‌توانید بروید و گیفت کارت اصلی را خریداری کنید. به این قضیه حتما توجه کنید چون ممکن است تجربه بدی را در خرید برایتان رقم بزند. 

 

وجود یک سیستم تحویل اتوماتیک 

به جرات مهم‌ترین فاکتوری که بر روی تجربه شما از خرید از یک وب‌سایت تاثیر می‌گذارد سرعت آن وب‌سایت در تحویل محصولی است که آن را خریده‌اید. تصور کنید بازی مورد علاقه شما پس از مدت‌‌ها انتظار منتشر شده است و برای خرید آن از گیفت کارت PSN کمک می‌خواهید. اما پس از اینکه خرید خود را ثبت می‌کنید و پرداخت‌تان کامل می‌شود می‌بینید که هیچ خبری از گیفت کارت نیست. 

پس از پیگیری‌ها و انتظارهای آزار دهنده فراوان چنان اعصاب و میل شما بهم می‌ریزد که ممکن است از خرید خود و اعتماد به آن وب‌سایت پشیمان شوید. اما این مشکل در مورد وب‌سایت‌های اتوماتیک وجود ندارد. مخصوصا اگر شرکت مورد نظر یک پلتفرم درست و حسابی باشد و اپلیکیشن‌ هم داشته باشد. به این ترتیب به محض فشردن دکمه خرید گیفت‌ کارت در دستان شماست و می‌توانید ماجراجویی خود را به سرعت آغاز کنید. 

 

امنیت و قانونی بودن

قبل از اینکه پرداخت خودتان را ثبت کنید حتما موارد امنیتی را به خوبی بررسی کنید. اگر در وب‌سایت مورد نظر گفته شده بود که برای شارژ اکانت پلی استیشن شما به پسورد اکانت‌تان نیاز دارد بهتر است خرید خود را متوقف کنید و به سایت دیگری بروید. رمز اکانت بسیار مهم است و ارسال آن برای دیگران ممکن است نتایج بدی به بار بیاورد. 

 

به ریجن دقت کنید!

عدم دقت شما به ریجن اکانت خود و ریجن گیفت کارتی که آن را می‌خرید ممکن است دردسرساز شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها ریجن محصول خود را ثبت نمی‌کنند و این می‌تواند تمام هزینه شما را هدر دهد. قبل از خرید از ریجن گیفت کارت حتما مطمئن شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز