خبرگزاری کار ایران

تشک بادی مسافرتی

تشک بادی مسافرتی
کد خبر : ۱۳۲۷۹۲۰

با نزدیک شدن به شب عید و مسافرت های پرشمار افراد در سراسر کشور ، فراهم کردن و تهیه یک محصول در جهت استراحت در مسافرت و سفر می تواند موردی باشد که شما به واسطه آن بتوانید در طول سفر خستگی را احساس نکرده و به بهترین شکل ممکن خوش بگذرانید. یکی از این محصولات که تنوع زیادی داشته و در مدل های مختلفی ارائه شده است یک تشک بادی مسافرتی می باشد. این محصولات هم برای خودرو و هم برای چادر مسافرتی و کمپینگ به بهترین شکل ممکن ارائه شده اند که این مسئله باعث می شود تا مشتریان بتوانند از این تنوع استفاده کرده و بهترین خرید ممکن را با توجه به نیاز خود انجام دهند. با توجه به این مقدمه در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا مدل های مختلف این محصولات را به صورت کامل شرح دهیم.

 

تشک بادی چادر مسافرتی

در داخل چادر مسافرتی همواره خوابیدن کار سخت و دشواری است که اگر در یک فضای صاف و راحت قرار نداشته باشید ممکن است اذیت شوید. در همین راستا استفاده از یک تشک بادی داخل چادر مسافرتی می تواند بهترین پیشنهاد ممکن به شمار رود تا با استفاده از آن یک محیط نرم و راحت را تجربه نموده و بتوانید خوابی راحت و ایده آل را تجربه کنید. تشک بادی چادر مسافرتی خود مدل های گوناگونی دارد که شما می توانید این محصولات را در مدل های یک نفره و دو نفره و در عرض های گوناگون مشاهده کنید.

به طور مثال یک تشک بادی مخصوص چادر کمپینگ عرض کمی داشته و شما می توانید به راحتی درون چادر های مسافرتی دو نفره و کمپینگ از آن ها استفاده کنید. هم چنین مدل های یک نفره نیز در تنوع زیادی تولید شده اند که کمپانی اینتکس و هم چنین بست وی همواره بیشترین تنوع را در این دسته بندی ها از خود به جای گذاشته اند. هم چنین مدل های کمپینگ عموما دارای وزن کم و همین طور ارتفاع کمتری نسبت به مدل های دیگر هستند که این مسئله باعث می شود تا جا به جایی و حمل و نقل این محصولات کاری ساده و آسان باشد. البته باید اشاره کنیم که از مدل های تشک بادی شما می توانید داخل منزل ، محل کار ، کمپینگ ، ویلا و یا حتی بر روی آب های آرام نیز استفاده کرده و لذت ببرید.

تشک ماشین برای کودک

همواره در طول مسافرت ، کودکان بیشترین میزان خستگی را تجربه می کنند و همین خستگی کودکان باعث می شود تا افراد بزرگسال هم خسته شده و همواره در طول سفر لذت کافی را نبرند. به همین دلیل می توان عنوان کرد که فراهم کردن شرایط برای استراحت کودکان در طول سفر مهم ترین نکته است. یکی از وسیله هایی که می تواند کمک شایانی به حل این مشکل کند ، استفاده از یک تشک ماشین برای کودک است. تشک های ماشین به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید به بهترین شکل ممکن پس از راه اندازی محصول را در صندلی عقب خودروی خود قرار دهید تا کودک بتواند از این شرایط استفاده کرده و محیط عقب خودرو را همانند یک تخت خواب برای خود در نظر بگیرد.

تشک بادی مسافرتی

بهترین تشک بادی ماشین

تشک های بادی ماشین مدل های مختلف و گوناگونی دارند که این مسئله باعث خواهد شد که با توجه به نیاز ، بودجه و نوع خودروی خود یکی از این مدل ها را تهیه کنید. به طور مثال تشک های بادی ماشین به گونه ای طراحی شده اند که یک سری از این محصولات برای خودروی کراس اوور طراحی شده اند و یک سری دیگر برای صندلی عقب خودروهای ایرانی و خارجی قابل استفاده هستند. مدلی که برای خودروهای کراس اوور طراحی شده است به گونه ای است که شما می توانید فضای عقب خودرو را پس از خواباندن کامل صندلی ها به یک تخت خواب راحت تبدیل کنید.

مدل دیگری که برای صندلی عقب طراحی شده است نیز به گونه ای است که این فضا را کامل پر می کند و در واقع شما در تمام طول سفر تخت خواب را نیز همراه خود خواهید داشت!! هم چنین از نظر ساختار نیز این محصولات تفاوت های زیادی با هم دارند. به طور مثال یک سری از این مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای ناحیه ای هستند که فضای درب خودرو را به صورت کامل پر کرده و به عبارت دیگر محافظ درب دارند. نوع دیگری از این محصولات نیز وجود دارد که یک تاج سراسری در محصول به چشم می خورد که این باعث می شود تا افرادی که کودک کمتر از سه سال دارند بتوانند در یک فضای ایمن و مطمئن کودک خود را قرار داده و نگران هیچ چیز دیگری نباشند.

تشک بادی مسافرتی

تشک داخل ماشین اینتکس

در این سال های اخیر گاها شنیده شده است که تشک داخل ماشین اینتکس نیز موجود است و خیلی از فروشگاه ها این ادعا را دارند که می توانند تشک داخل ماشین اینتکس را عرضه کنند. در مقابل این ادعا باید عنوان کنیم که تشک داخل ماشین یک محصولی است که جزو لوازم جانبی و یدکی خودرو به شمار می رود. در مقابل کمپانی اینتکس تولید کننده محصولات بادی و تفریحی می باشد. این برند هیچ گاه تشک داخل ماشین اینتکس را تولید نکرده است و این ادعا یک ادعای کاذب بوده است. شما حتی هیچ گونه باکس و بسته بندی محصول با نام اینتکس را در دنیا نمی توانید مشاهده کنید پس در هنگام خرید به این نکته حتما توجه داشته باشید.

تشک بادی ماشین ارزان

در مقابل مدل های لوکس و جذاب تشک های بادی داخل ماشین ، تشک بادی ماشین ارزان نیز موجود است که به نسبت می توان گفت که از نظر طراحی ، نوع برند و ساختار و همین طور امکانات با مدل های لوکس تفاوت های فاحشی دارد. به طور مثال این محصولات در بسته بندی های ساده و به عبارت دیگر no name عرضه می شوند که این امر باعث می شود که هیچ گونه مشخصات و یا ویژگی خاصی را نتوان روی بسته بندی مشاهده نمود. البته باید اشاره کنیم که این مدل های تشک ماشین ارزان قیمت قابل قبولی دارند و صرفا بابت بدون نام و نشان بودن این محصولات نمی توان گفت که کیفیت خوبی ندارند.

تشک بادی مسافرتی

خرید تشک ماشین

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم ، شما می توانید مدل های مختلف تشک بادی سفری ، تشک بادی کمپینگ و تشک بادی داخل ماشین را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. تنوع بالای این محصولات شاید باعث سردرگمی شما شود که ما پیشنهاد می کنیم حتما به سایت نمایندگی اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com مراجعه کرده و تنوع مدل های مختلف تشک بادی را مشاهده کنید. فروشگاه اینتکس ایران همواره سعی کرده تا بیشترین تنوع تشک بادی را عرضه نموده تا شما مشتریان عزیز بتوانید با خیال راحت دست به خرید و ثبت سفارش این محصولات بزنید. قبل از خرید می توانید با شماره تماس های 09376668146 و 09026668146 تماس بگیرید تا مشاوره های لازم را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز