خبرگزاری کار ایران

بهترین روش های ایجاد لبخندی زیبا

بهترین روش های ایجاد لبخندی زیبا
کد خبر : ۱۳۲۰۸۰۳

بسیاری از افراد با مراجعه به پزشک متخصص، سعی در اصلاح طرح لبخند خود دارند که روش های متعددی براساس شرایط بیمار و تشخیص پزشک پیشنهاد می شود؛ زیرا هر فردی به نوع خاصی از درمان برای زیبایی دندان های خود نیاز دارد.

برخی افراد نیاز به ترمیم یک یا چند دندان پوسیده یا شکسته دارند یا برخی دیگر باید دندان های فک خود را به طور کامل تغییر موقعیت بدهند. در هر صورت قبل از اقدام باید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی مجهز و مشاوره با پزشک، با آگاهی بیشتر اقدام به اصلاح طرح لبخند خود کنید.

بهترین روش های ایجاد لبخندی زیبا

اهمیت داشتن لبخندی زیبا

دندان های زیبا به اندازه ای اهمیت دارند که اگر تمام اجزای صورت، به جز دندان ها باهم تناسب داشته باشند، زیبایی چهره تحت تاثیر دندان ها قرار می گیرد. سلامت و زیبایی دندان ها ارتباط مستقیمی با سلامت جسمی دارد. دندان های نامرتب در افراد باعث می شود تا نتوانند به راحتی غذا را بجوند و دچار پوسیدگی و عفونت دندان شوند. در ادامه مطلب به چند مورد از دلایل داشتن دندان هایی سالم و زیبا اشاره می کنیم:

1-اصلاح طرح لبخند و اعتماد به نفس: ضرورت داشتن دندان های زیبا برای افراد، باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود. برای افرادی که در موضع سخنرانی قرار می گیرند یا در موقعیتی هستند که باید صحبت کنند نیاز به دندان هایی زیبا دارند تا با صحبت های تاثیرگذار ذهن مخاطب را به خود جلب کنند.

2-بوی بد دهان: یکی از دلایل بوی بد دهان، وجود دندان های نامرتب و پوسیده می باشد. مواد غذایی لا به لای دندان ها باقی مانده و ایجاد پوسیدگی می کند. این پوسیدگی ها عامل اصلی بوی بد دهان هستند که به هیچ وجه رفع نمی شود.

3- رابطه زیبایی دندان با افزایش طول عمر: افرادی که دندان های زیباتری دارند به طبع اعتماد به نفس بالایی دارند و شاداب و سرزنده تر هستند. همین امر در افراد باعث افزایش طول عمر می شود.

بهترین روش های ایجاد لبخندی زیبا

معرفی روش های ایجاد لبخندی زیبا

قدم اول برای داشتن دندان هایی زیبا مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی است . پزشک با بررسی وضعیت دهان و دندان شما ، نقص های دندانی شما را ارزیابی می کند و بهترین روش را برای اصلاح طرح لبخند شما پیشنهاد می دهد. شما با مراجعه به سایت دکتر کندری می توانید مشاوره های لازم را از سوی پزشک متخصص دریافت کرده و با اطمینان خاطر پروسه درمانی مناسب را برای دندان هایتان شروع کنید. روش های پیشنهادی به صورت معمول شامل موارد زیر می باشد:

1-لمینیت دندان: لمینیت دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی می باشد که بصورت روکش روی دندان ها قرار می گیرند. این روکش روی طول، اندازه و رنگ دندان ها تاثیر می گذارد و برای افرادی که مینای دندان ضعیفی دارند یا دچار بیماری لثه هستند، پیشنهاد نمی شود. در این روش پزشک روی دندان را کمی تراش می دهد که ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود و در جلسه دوم لایه ای از جنس سرامیک روی دندان ها قرار می دهد. برای لمینت دندان حتما به یک دندانپزشک حاذق و توانمند مراجعه کنید. دکتر کندری مهارت خود را با ارائه خدمات ارزنده ثابت کرده است. برای آگاهی از هزینه لمینت دندان به سایت دکتر کندری مراجعه کنید.

2-کامپوزیت دندان: برخلاف لمینیت سرامیکی، کامپوزیت دندان ها تنها در یک جلسه انجام می شود و عمده تفاوت آن با لمینیت سرامیکی در ماده ای است که پزشک برای کامپوزیت دندان ها استفاده می کند.

3-جراحی دندان عقل: گاهی دندان های عقل به دلیل نهفته بودن یا فشاری که به سایر دندان ها می آورند باعث نامنظم شدن دیگر دندان ها می شوند که با جراحی دندان عقل، برداشته می شود. برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه جراحی دندان عقل به سایت درج شده مراجعه کنید.

4-جراحی لثه: اگر لثه شما قسمت بیشتری از دندان را بپوشاند منجر به لبخند لثه ای می شود .پزشک با برداشتن بافت های اضافی لثه به اصلاح طرح لبخند شما می پردازد. این جراحی باتوجه به میزانی که نیاز است تا شما لبخندی زیبا داشته باشید؛ از طریق روش های مختلف انجام می گیرد. هزینه جراحی لثه در هر کدام از این روش ها متفاوت است.

بهترین روش های ایجاد لبخندی زیبا

هزینه روش های ایجاد لبخندی زیبا

مدت درمان و هزینه اصلاح طرح لبخند به عوامل متعددی مانند پزشک متخصص، وضعیت بهداشتی دندان ها، نوع بیمه درمانی و میزان اصلاح و تغییر دندان ها بستگی دارد. هرچقدر فرایند درمان پیچیده تر باشد، هزینه درمان بیشتر می شود. با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی تمامی عواملی که پیشتر اشاره کردیم توسط پزشک متخصص در نظر گرفته می شود و طرح لبخند با قیمت و پروسه درمانی مناسب به شما پیشنهاد داده خواهد شد.

کلینیک دکتر کندری با بهره‌مندی از کادر پزشکی متخصص خدمات درمانی و اصلاح طرح لبخند را به بهترین شکل و مقرون به صرفه انجام می دهد. شما عزیزان با مراجعه به سایت دکتر کندری می توانید در ابتدا مشاوره پیش از درمان را دریافت کنید.

جمع بندی

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید سلامت دندان ها است. داشتن لبخندی زیبا، هنگامی که با تاثیر شگفت انگیز لبخند در سلامتی و روابط اجتماعی آشنا شوید به این مسئله به عنوان ضرورتی در زندگی نگاه کرده و از لبخند زدن لذت خواهید برد. برای درمان و زیبایی دندان ها، معیار انتخاب پروسه درمانی با نظر پزشک حاذق است که از طریق مراجعه به کلینیک دندانپزشکی می توانید از مشاوره های پزشکی استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز