خبرگزاری کار ایران

تبلیغات در گوگل ادز؛ بازار شب عید را از دست ندهید

تبلیغات در گوگل ادز؛ بازار شب عید را از دست ندهید
کد خبر : ۱۳۲۰۱۷۲

تبلیغات گوگل ادز چیست؟ google ADs در‌واقع یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به شما اجازه می‌دهد با طراحی یک کمپین، خدمات یا محصولات سایت خود را به تعداد بیشتری از مخاطبین هدف نشان دهید. برنامه تبلیغات در گوگل ادز بر‌اساس هزینه به‌ازا هر کلیک (PPC) طراحی شده است. اگر قصد دارید قبل از عید، تکانی به سایت خود و میزان فروشتان داشته باشید، باید اهمیت تبلیغات گوگل ادز و نحوه استفاده از آن را بدانید. ما در این مقاله به آموزش تبلیغات در گوگل و هزینه‌های آن می‌پردازیم. پس از مطالعه این مطلب می‌توانید سریع دست به‌کار شوید و بار خود را تا عید ببندید!

مزایای استفاده از تبلیغات گوگل ادز چیست؟

معمولاً هر شخصی، در هر سن‌و‌سالی که باشد، برای پیدا کردن جواب، سوالش را «گوگل» می‌کند. در موتور جستجوی گوگل روزانه بیش از 5 میلیون جستجو انجام می‌شود. به‌همین دلیل است که با وجود تنوع بالا در برنامه‌های تبلیغاتی آنلاین، گوگل ادز نسبت به بقیه ارجحیت دارد. شما می‌توانید با یک کمپین حرفه‌ای، به‌راحتی کسب‌و‌کار خود را به تعداد بالایی از افراد نشان دهید. سایر مزایای گوگل ادز را در ادامه بررسی کرده‌ایم:

  • کنترل کامل بر کمپین‌های تبلیغاتی گوگل 
  • تعیین هزینه‌های تبلیغات به تناسب نیاز
  • مشاهده نتیجه و رسیدن به هدف در مدت زمان کوتاه
  • افزایش آگاهی و برندسازی
  • جذب مشتری بیشتر و افزایش نرخ تبدیل

مهم‌تر از همه این مزایا، تبلیغات گوگل برای افرادی نشان داده می‌شود که کلمه کلیدی مورد‌نظر شما را جستجو کرده باشند. به‌همین دلیل احتمال کلیک روی سایت شما در این حالت بیشتر از وقتی است که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات انجام می‌دهید. زیرا معمولاً در این شبکه مردم به دنبال دیدن تبلیغات نیستن. 

تبلیغات در گوگل ادز؛ بازار شب عید را از دست ندهید

گوگل ادز در ایران؛ ممنوعیت تبلیغات برای دامنه ir

متاسفانه خدمات تبلیغات در گوگل ادز در ایران قابل دسترس نیست. به‌همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد استفاده از مزایای این برنامه تبلیغاتی آنلاین را دارند باید دامنه سایت خود را از ir تغییر دهند. البته شما می‌توانید تبلیغات خود را روی دامنه دیگری نیز انجام دهید. به‌طور‌کل، توجه به موارد فنی گوگل ادز می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و میزان موفقیت کمپین تاثیر‌گذار باشد. شما می‌توانید برای افزایش آگاهی در‌خصوص نحوه تغییر دامنه و اقدامات لازم برای آن، مقاله تغییر دامنه سایت را مطالعه کنید.

آموزش تبلیغات در گوگل ادوردز؛ طراحی کمپین تبلیغاتی

گوگل ادوردز فرم قدیمی گوگل ادز است که پس از تغییرات اعمال شده، نام آن نیز تغییر کرد. از آن‌جایی که تبلیغات در گوگل ادز با هزینه همراه است، باید نسبت به نحوه طراحی کمپین دقت فراوانی داشته باشید. هر کمپین باید هدف مشخصی را پوشش دهد و مطابق با آن هدف، پر‌جستجو‌ترین کلمه در گوگل انتخاب شود. پس از آن‌که هدف کمپین را در اکانت گوگل ادز خود انتخاب کردید، لیستی به شما نشان داده می‌شود. از این لیست باید نوع کمپین را انتخاب کنید. 

دقت داشته باشید که به تمام کلمات کلیدی که قرار است برای آن‌ها در گوگل ادز تبلیغ کنید، در سایت شما اشاره شده باشد. همچنین متن تبلیغاتی که برای نمایش انتخاب می‌کنید با کلمات کلیدی متناسب باشد. بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی خدماتی برای انتخاب و طراحی کمپین ارائه می‌دهند. انتخاب یک شرکت با تجربه می‌تواند شانس موفقیت پروژه شما را از طریق تبلیغات افزایش دهد. برای این منظور پییشنهاد می‌شود از مشاوره دیجیتال مارکتینگ وبسیما استفاده کنید و با جزئیات این خدمات بیشتر آشنا شوید. 

هزینه تبلیغات در گوگل ادز؛ ساخت کمپین دقیق برای کاهش قیمت

بودجه تبلیغات نیز پس از نوع کمپین باید مشخص شود. در هر روز چقدر قرار است خرج شود؟ با تعیین این مبلغ، می‌توانید هزینه‌های تبلیغات را متناسب با نیاز خود تعیین کنید. اما این مورد که با بودجه تعیین شده برای یک روز چه تعداد بازدیدکننده دریافت می‌کنید، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

گوگل ادز یک سیستم تبلیغات کلیکی است. یعنی بابت هر کلیکی که روی تبلیغات زده شود، مبلغی از شارژ حساب شما کسر می‌شود. این مبلغ نرخ ثابتی ندارد. از طرفی میزان رقابت در کلمه کلیدی مورد‌نظر و بهینه بودن کمپین تبلیغاتی بر تعرفه هر کلیک تاثیر گذار است. هرچقدر کمپین گوگل ادز شما ماهرانه راه‌اندازی شده و متن تبلیغات اصولی نوشته شده باشد، تعرفه هر کلیک و بازدیدکننده دریافتی پایین‌تر خواهد بود. البته مواردی مانند سرعت بارگذاری وب‌سایت و محتوای موجود در صفحه نیز بر این موضوع تاثیرگذار است.

در‌صورتی که محتوای تبلیغات کمپین با کلمه کلیدی یا محتوای سایت شما یکسان نباشد، مخاطب با کلیک روی سایت شما به هدف خود نمی‌رسد و صفحه را ترک می‌کند. ولی اگر همه موارد فنی کمپین به‌درستی رعایت شده باشد، بانس ریت یا ضریب بازگشت کاهش می‌یابد. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با نرخ خروج سایت مقاله بانس ریت چیست را مطالعه کنید. 

تبلیغات در گوگل ادز؛ بازار شب عید را از دست ندهید

مشاوره کارشناسان دیجیتال مارکتینگ وبسیما؛ جادوی تبلیغات در گوگل

در این مقاله به‌طورکامل نحوه بهره‌مندی از تبلیغات در گوگل ادز را بررسی کردیم. همان‌طور که متوجه شدید، انتخاب اشتباه متن تبلیغات و کلمات کلیدی فقط موجب هدر رفتن سرمایه کسب‌و‌کار شما می‌شود. به‌همین دلیل است که بهره‌مندی از مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌تواند شما را با هزینه‌ای کم‌تر به هدف نهایی، یعنی جذب مشتری، برساند. 

در استودیو وبسیما کارشناسان خبره و متخصص، سایت شما را بررسی کرده و با‌توجه به هدف شما، خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. بهبود سرعت بارگذاری سایت، تولید محتوای ارزشمند، طراحی بهینه و کاربر‌پسند سایت و هزاران خدمت دیگر، به کسب‌و‌کار آنلاین شما فرصت دیده شدن می‌بخشد. شما می‌توانید برای مشاهده خدمات وبسیما وارد سایت websima.com شوید. علاوه‌بر این، کارشناسان وبسیما از طریق شماره تلفن 02191077701 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
پیشنهاد امروز