خبرگزاری کار ایران

علت آرام آرام پایین رفتن صندلی اداری هنگام نشستن روی آن

علت آرام آرام پایین رفتن صندلی اداری هنگام نشستن روی آن
کد خبر : ۱۳۱۹۸۲۲

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام کار کردن در شرکت یا اداره روی صندلی نشسته باشید و صندلیتان بدون دلیل و بدون اینکه شما دست به دسته جک بزنید صندلی به پایین برود و به مرور زمان صندلی به پایین ترین حالت ممکن برسد و شما مجبور شوید از جای خود بلند شوید و جک یا همان پمپ صندلی را به بالاترین نقطه بیاورید و بنشینید روی صندلی که دوباره "همان آش و همان کاسه" رخ می دهد.

دلیل این اتفاق درست عمل نکردن جک صندلی می باشد

به احتمال خیلی زیاد علت پایین رفتن جک صندلی خالی کردن گاز داخل سیلندر جک صندلی شما می باشد، جک صندلی اداری از دو قسمت اصلی سیلندر یا همان هولدر و پوسته جک تشکیل شده که سیلندر و واشر های مخصوص داخل پوسته جک رفته و انتهای پوسته سیلندر با گیره مخصوص بسته می شود که تحمل وزن زیادی رو دارند که تمام وزن خود صندلی و فردی که روی صندلی می نشیند را تحمل می کند.

در داخل سیلندر جک های صندلی اداری گاز نیتروژن پر شده که بر اثر مرور زمان این گاز خالی شده یا بر اثر استفاده نا درست از صندلی مثل پرت شدن روی صندلی به جای آرام نشستن روی آن یا مدت طولانی نشستن روی صندلی که بهتر است بعد 2 الی 3 ساعت استفاده از صندلی از روی صندلی بلند شوید و جک آن را بالا و پایین کنید تا گاز داخل آن جریان پیدا کند که باعث طول عمر جک یا پمپ صندلی می شود.

نشانه های خرابی جک صندلی اداری می توان به بالا و پایین نشدن جک اشاره کرد و یا سفت شدن و به سختی بالا و پایین شدن و تنظیم نشدن بر روی ارتفاعی که شما می خواهید و خالی کردن گاز نیتروژن داخل سیلندر جک که به طور مفصل توضیح دادیم، همه ی این موارد باعث می شود تا شما هر چه سریعتر اقدام به تعویض جک صندلی خود کنید تا به سلامتی خود آسیب وارد نکنید در ادامه مطلب درباره سلامتی و نشستن بر روی صندلی سالم توضیحات بیشتری برای شما داده شده.

اما تعمیر آن به چه صورت است جک های صندلی اداری در ایران تولید نمی شود و وارداتی هستند و قابل تعمیر نیستند و باید تعویض شوند و داغی آن ها هم به هیچ دردی نمی خورد و جزو ضایعات به حساب می آید و کشور هایی که تکنولوژی تولید جک صندلی را دارند هم برایشان به صرفه نیست که آن را تعمیر کنند چون قیمتی بین 2 الی 3 تا 4 دلار دارد و از همین رو بهترین گزینه تعویض آن هستش.

علت آرام آرام پایین رفتن صندلی اداری هنگام نشستن روی آن

ارتفاع مناسب باعث زاویه مناسب ستون فقرات می شود

اگر ارتفاع پایین تر از سطح میز باشد زانو ها در حالت مناسبی قرار نمیگیرند و شما باید قوز کنید تا دسترسی به سطح میز داشته باشید که این دو باعث آسیب به کمر و گردن شما می شود اما اگر ارتفاع بیش از اندازه باشد شما قوز می کنید و گردن تون اصلا در زاویه مناسبی نخواهد بود و همه ی این ها باعث آسیب به سلامتی شما می شود و باید در اسرع وقت به فکر تعویض جک صندلی خودتان باشید تا صندلی شما در ارتفاع مناسب قد شما قرار بگیرد.

اما برای سلامتی هنگام نشستن روی صندلی باید صندلی شما از فوم و اسفنج خوبی برخوردار باشد چون هنگامی که شما روی صندلی می نشینید باید این فوم و اسفنج که از نرمی برخوردار هستند بدن شما را در حالت ارگونومی قرار بدهد که به ستون فقرات شما آسیب وارد نشود و شما به خوبی بتوانید با تمرکز بالا به کار و بیزینس خود بپردازید.

هنگام خریدن صندلی حتما به ارگونومی بودن صندلی دقت کنید و از معتبر ترین برند ها خرید کنید تا سلامتی خودتون رو تضمین کنید چون قراره 8 ساعت روی این صندلی بنشینید و سلامتی شما در خطر هست برند های معتبر از قطعات اصلی و ارجینال و قطعاتی که از استاندارد های خوبی برخوردار هستنند بهره می برند و از همین رو می توان گفت که ارزش بودجه بیشتری برای خرید صندلی را دارند.

علت آرام آرام پایین رفتن صندلی اداری هنگام نشستن روی آن

تعمیر صندلی اداری در محل با گارانتی معتبر

تعمیر صندلی در تهران بسیار آسان و در دسترس هستش و شما می توانید با یک جست و جو در اینترنت به شرکت های ارائه دهنده تعمیر صندلی اداری دست پیدا کنید و یا می توانید به مراکز ارائه دهنده تعمیرات صندلی اداری در تهران سر بزنید تا صندلی شما را نوسازی کنند که البته پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات این شرکت ها استفاده کنید چون صندلی شما را در محل برای شما تعمیر می کنند.

مراقب کلاهبردارن این حوزه باشید و حواستان باشد در دامشان نیوفتید چرا که از قطعات متفرقه و چینی درجه 3 استفاده می کنند که عمر کوتاهی برای صندلی شما دارد و شما مجبور می شوید بعد 2 الی 3 ماه به شرکت ها معتبر تماس بگیرید تا برای تعمیر صندلی شما از قطعات اورجینال و اصلی استفاده کنند تا بتوانید از صندلی بهره کافی را ببرید و به قول معروف کار رو باید داد دست کاردون.

جک ها بیشترین خرابی را در تعمیر صندلی دارند و بهترین جک های موجود در بازار ایران جک های تایوانی هستنند که از دوام بالایی برخوردار هستنند اما متاسفانه تعمیر کاران متفرقه و بدون شرکت از جک های چینی درجه 3 استفاده می کنند و آن را به جای جک تایوانی به شما در فاکتور ارائه می دهند اما اینگونه نیست که تمام جک های چینی از کیفیت پایینی برخوردار باشند جک ها چینی درجه 1 موجود در بازار هم از کیفیت خوبی برخوردار هستنند و عمر نسبتا طولانی دارند.

اما بهترین شرکت ارائه دهنده تعمیرات صندلی اداری چه شرکتی است؟ شرکتی که هم سابقه کاری بالایی در این ضمینه داشته باشد و هم نمونه کار های زیاد و کار با ارگان ها و مجموعه های دولتی و بزرگ و از همه مهم تر ارائه گارانتی معتبر که بر روی تمامی قطعات صندلی خود ارائه می دهد شرکت تعمیر صندلی نوین فیکس تمامی ویژگی های بالا را در 10 سال سابقه کاری خود ثابت کرده است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز