خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید دیزل ژنراتور

راهنمای خرید دیزل ژنراتور
کد خبر : ۱۳۱۶۲۸۱

ممکن است شما یک دیزل ژنراتور خانگی بخرید تا در صورت قطع برق، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، پمپ پمپ، وای‌فای، تلویزیون، چراغ‌ها و لوازم خانگی خود را روشن نگه دارید. و در جایی که قطعی برق بیشتر اتفاق می‌افتد و طول می‌کشد، یک دیزل ژنراتور برای خانه‌ها در ضروری است.

نکات ایمنی دیزل ژنراتور

در حالی که یک ژنراتور می تواند در طول و بعد از آب و هوای شدید نجات دهنده باشد، اگر اقدامات احتیاطی را انجام ندهید می تواند خطرناک باشد. مردم تمایل دارند در مواقع طوفان یا آب و هوای بد با برقی قطع دیزل ژنراتور بخرند. در این موقع و کار با چراغ قوه، در عجله برای راه‌اندازی برق، ممکن است مراحل ایمنی حیاتی را در حین راه‌اندازی نادیده بگیرند. سالانه ده ها نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) مربوط به ژنراتورها جان خود را از دست می دهند.

خرید دیزل ژنراتور از کاشانی

ما نمی‌خواهیم شما - یا هر کسی که به یک دیزل ژنراتور متکی است - یکی از این افراد باشید. همیشه از یک دیزل ژنراتور بیرون از فضای خانه استفاده کنید، که حداقل 6 متر از خانه خود فاصله داشته باشد، در حالی که اگزوز دیزل ژنراتور از خانه خارج شود. و قبل از اینکه ژنراتور را روشن کنید، مطمئن شوید که خانه شما مجهز به آلارم‌های فعال مونوکسید کربن در بیرون اتاق‌خواب‌ها و در تمام سطوح خانه است.

در ادامه به بررسی دیزل ژنراتور ولوو و دیزل ژنراتور بادوین می‌پردازیم.

عملکرد دیزل ژنراتور ولوو

کارایی دیزل ژنراتور ولوو

برای آزمایش عملکرد ژنراتورها، مهندسان متخصص هر مدل دیزل ژنراتور ولوو را با انواع لوازم ضروری که ممکن است بخواهید در هنگام قطع برق از آن استفاده کنید، بارگیری می‌کنند، مانند بخاری، یخچال یا تهویه مطبوع پنجره‌ای. آنها مطمئن می‌شوند که دیزل ژنراتور می‌تواند باری را که وعده می‌دهد تحمل کند و همچنین تعیین می‌کند.

نمایندگی دیزل ولوو در ایران

وقتی یک جهش ناگهانی ولتاژ اتفاق می‌افتد، چه اتفاقی می‌افتد، مثلاً اگر کمپرسور یخچال شما زمانی که دیزل ژنراتور به ظرفیت نزدیک شده بود، چه اتفاقی می‌افتد. بهترین مدل‌ها مانند دیزل ژنراتور ولوو آن را کم‌کم می‌کنند، در حالی که مدل‌های دیگر ممکن است متوقف شوند. متخصصان همچنین به آسانی جابجایی و استفاده از دیزل ژنراتور ولوو و همچنین میزان کارآمدی آن از بنزین و مدت زمان کارکرد دیزل ژنراتور ولوو در یک باک را در نظر می‌گیرند.

اولویت های قدرت دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتورهای ولوو بر اساس توان خروجی، همانطور که بر حسب وات اندازه گیری می شود، فروخته می شوند. مقدار نیرویی که آنها ارائه می کنند تعیین می کند که چند وسیله الکترونیکی و لوازم خانگی را می توانید همزمان اجرا کنید. این رقم برای یک خانه معمولی حدود 5000 وات است.

تحویل و کیفیت برق تعیین می‌کند که دیزل ژنراتور ولوو چقدر خوب کار کنند. یک ژنراتور با خروجی بالا که با ارائه توان یا کیفیت مشکل دارد، ممکن است مدار را در هنگام گرفتگی متوقف یا قطع کند.

 

با تهیه فهرستی از مواردی که نمی‌خواهید بدون آن‌ها در زمانی که برق قطع است، بسازید، سپس وات‌ها را اضافه کنید تا به جایگاه مناسبی برسید. در اینجا چند عدد تقریبی برای موارد ضروری رایج آورده شده است:

  • یخچال: 600 وات
  • پمپ: 750 تا 1500 وات
  • بخاری قابل حمل: 1500 وات
  • کولر پنجره ای: 1000 وات
  • چراغ ها: 5 تا 80 وات (در هر لامپ)
  • کامپیوتر: 60 تا 300 وات

انواع دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار خانگی به طور دائم نصب می شوند، می توانند با گاز طبیعی یا پروپان کار کنند و در هنگام قطع برق به طور خودکار روشن می شوند. دیزل ژنراتور بادوین قابل حمل و اینورتر را می توان جابجا کرد و در اندازه های مختلف وجود دارد.

برخی از انواع دیزل ژنراتور بادوین برای حمل و نقل، بهتر هستند در حالی که برخی دیگر بهتر است به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در ملک شما نگهداری شوند. و نیروگاه‌های قابل حمل باتری‌های بزرگی هستند که برق را برای زمانی که به آن نیاز دارید ذخیره می‌کنند، تنها گزینه برای کسی که مثلاً در یک آپارتمان زندگی می‌کند و راهی برای راه‌اندازی ایمن دیزل ژنراتور بادوین در فضای باز ندارد.

دیزل ژنراتور بادوین آماده به کار خانگی

• این واحدهای دیزل ژنراتور بادوین بیشترین هزینه را دارند و باید توسط یک متخصص نصب شوند (بنابراین هزینه های نیروی کار را در نظر بگیرید). یک برقکار با تجربه می تواند در مورد مجوزهای شهر یا شهرداری، محدودیت های صدا و مکان مناسب کمک کند.

• هنگامی که برق قطع می شود دیزل ژنراتور بادوین به طور خودکار شروع به کار می کنند و معمولاً برق بیشتری نسبت به گزینه دیگر تامین می کنند.

• دیزل ژنراتور بادوین تشخیص مشکل خود را انجام می دهند و در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری به شما اطلاع می دهند. برخی حتی این کار را از طریق ایمیل یا پیامک برای شما یا فروشنده خود انجام می دهند.

دیزل ژنراتور بادوین قابل حمل

• این واحدهای دیزل ژنراتور بادوین نسبت به ژنراتورهای آماده به کار خانگی هزینه کمتری دارند.

• می توانید از دیزل ژنراتور بادوین قابل حمل در هر جایی در داخل یا خارج از ملک خود استفاده کنید - اما هرگز در فضای بسته مباید از یک دیزل ژنراتور بادوین قابل حمل استفاده کنید.

این مدل دیزل ژنراتور بادوین قابل حمل می توانند به سرعت سطوح کشنده مونوکسید کربن تولید کنند. همیشه یک ژنراتور قابل حمل را حداقل 20 فوت از خانه خود و تجهیزاتی مانند کندانسور مرکزی تهویه مطبوع یا AC پنجره راه اندازی کنید و اگزوز را از خانه یا هر سازه دیگری از جمله خانه همسایه ها دور کنید.

• اگر باران می بارد، دیزل ژنراتور بادوین قابل حملخود را با یک سایبان طراحی شده برای مدل خاص خود محافظت کنید.

فناوری جدید ایمنی برای دیزل ژنراتور قابل حمل

برای کاهش خطر مسمومیت با مونوکسید کربن، بسیاری از دیزل ژنراتورهای جدید دارای یک حسگر داخلی هستند که در صورت افزایش سطح خطرناک CO در یک فضای بسته، باعث خاموش شدن خودکار می شود. برخی از دیزل ژنراتورها نیز موتورهایی دارند که در وهله اول CO کمتری منتشر می کنند.

حتی اگر ژنراتور شما این ویژگی بالقوه نجات جان را داشته باشد، ما همچنان به مصرف‌کنندگان توصیه می‌کنیم که دستورالعمل‌های ایمنی را دنبال کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز