خبرگزاری کار ایران

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش
کد خبر : ۱۳۱۵۷۱۶

شاید روزی که رابرت بوش مهندس جوان ۲۵ ساله آلمانی در سال ۱۸۸۶ کارگاه کوچک تعمیر دستگاه‌های تلفن، ماشین آلات تحریر و لوازم خانگی خود را افتتاح کرد، به این فکر نمی‌کرد که تا ده ها سال دیگر نام او در زمرۀ یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی و کارخانه‌ای در سراسر جهان قرار بگیرد. بوش یکی از معتبرترین برندهای آلمانی با شهرت جهانی است که با دستیابی به جدیدترین دستاوردهای روز دنیا از یک مزیت رقابتی بسیار پیشرفته در مقایسه با رقبای قدرتمند خود، توانسته تبدیل به یکی از شرکت های پیشرو و ریشه‌دار صنعتی شود. 

بسیاری از هم‌میهنان ما، چه در بخش لوازم خانگی و چه در بخش ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، از برند بوش خاطرات بسیار خوبی دارند و این برند از ضریب رضایتمندی بسیار بالایی در بین مشتریان ایرانی برخوردار است.

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

کیفیت لوازم خانگی بوش

بدون این‌که نامی از لوازم خانگی خاصی ببریم، تنها می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که بوش در زمینۀ طراحی و ساخته انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک خود از موفقیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هست. امروزه ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و بسیاری از لوازم خانگی دیگر با برند بوش از بالاترین سطح کیفیت و خدمات پس از فروش در کشور ما برخوردارند. البته شرایط تحریمی و عدم امکان بازگشایی دفاتر مستقیم نمایندگی بوش در ایران، هر چند مشکلاتی برای مصرف کنندگان محصولات این برند به همراه داشته است، اما چیزی از ارزش‌های کیفی بوش کم نکرده است. 

تعمیرات لوازم خانگی بوش

شاید اصطلاح "تعمیرات لوازم خانگی بوش" کمی حس اغراق و بدبینی به همراه داشته باشد. چون در ذهن کم‌تر کسی محصولات بوش نیاز به تعمیرات پیدا می‌کنند. اما به هر حال در شرایط پر نوسان زندگی و کار در کشور ما و وقوع اتفاقاتی مثل نوسانات جریان برق، استقرار و نگهداری غیر استاندارد لوازم خانگی و یا حمل و نقل غیر استاندارد آنها هر یک به تنهایی می‌تواند لوازم خانگی بوش را نیز راهی تعمیرگاه‌ها نمایند. برندهای معتبر نیاز به تعمیرکاران آموزش دیده و معتبر دارند. لذا تیم سرویس کاران حرفه‌ای و آموزش دیدۀ ما این آمادگی را دارد که در هر ساعت شبانه روز ضمن حضور در محل، اقدام به بازدید، تعمیر (و یا تعویض قطعۀ معیوب) و تعمیر نهایی لوازم خانگی شما کند و آن را با تضمین کتبی تحویل شما دهد. 

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

تعمیرات یخچال فریزر بوش

به طور کلی، یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش دستگاه‎هایی کم مصرف، کم صدا و دارای کیفیت بسیار بالا هستند و با ارورهای بسیار زیادی که دارند، کلیه جزئیات و شرایط حاکم بر داخل دستگاه را به شما گزارش می‌دهند. با این وجود در صورتی که بنا به هر دلیل نیاز به تعمیرات یخچال بوش پیدا کردید، می‌توانید در اسرع وقت تیم متخصصین آموزش دیده و ماهر ما را در جریان بگذارید تا نسبت به مراجعۀ سریع، رفع ایراد و استفاده از قطعات اورجینال در محل اقدام نمایند. نیازی به یادآوری نیست که برندهای معتبر و گران قیمت همواره برای تعمیرات، نیاز به افراد آموزش دیده دارند. چرا که فناوری‌های پیشرفتۀ به کار رفته در آنها نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارند که در صورت دخالت افراد فاقد مسئولیت و فاقد مهارت کافی ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیرتری را متحمل دستگاه شما نمایند.

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

ماشین های ظرفشویی بوش به جهت کیفیت و فناوری پیشرفتۀ به کار رفته در آنها همواره از قابلیت های فنی و خدمات‌رسانی بسیار بالایی برخوردارند. اما در عین حال تحت شرایط نامتعارف ممکن است آسیب هایی به ماشین ظرفشویی بوش شما وارد شود که نیاز به تعمیرات اساسی و یا دست کم بازدید فنی ماشین ظرفشویی بوش پیدا کنیم. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که به محض دریافت ارورهای ماشین ظرفشویی بوش مراتب را با تیم تخصصی متشکل از تعمیرکاران زبده و ماهر میان بگذارید تا در اسرع وقت در محل حاضر و نسبت به رفع ایراد، تعمیر، رفع کد ارور ماشین ظرفشویی و یا تعویض قطعۀ معیوب اقدام نمایند. برای درخواست تعمیر ظرفشویی بوش هم می توانید روی لینک کلیک کنید و هم می توانید از طریق این شماره با ما در ارتباط باشید. 021-22225007

تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش هر چند یکی از بی حاشیه‌ترین و با کیفیت‌ترین ماشین های لباسشویی، چه در بازار داخلی و چه در سطح جهان می‌باشد، اما گاهی اوقات بی نیاز از تعمیر لباسشویی بوش یا سرویس دوره‌ای نیست. هر چند که ما همواره بر لزوم انجام سرویس دوره ای پیش از نیاز به تعمیر دستگاه تأکید می‌کنیم، به هر حال در صورت بروز هر گونه اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی بوش، مراتب را با تیم تخصصی تعمیرکاران ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت نسبت به حضور در محل، عیب یابی، تعمیر، رفع خطا و یا تعویض قطعه اقدام نمایند. 

معرفی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش

سخن پایانی

با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور و عدم امکان واردات محصولات با کیفیت و معتبر تولید شده از سوی برندهای معتبر از مجاری قانونی به داخل کشور، بیم آن می‌رود که لوازم خانگی وارداتی، به ویژه لوازم خانگی تولید شده به وسیله برندهای معتبری مثل بوش، در زمان نیاز به تعمیرات، هزینه‌های زیادی را به خانوارها تحمیل کنند. به همین منظور ما همواره به لزوم انجام سرویس دوره ای لوازم خانگی بوش و به طور کلی سرویس دوره ای لوازم خانگی تأکید می‌کنیم. شما با پیوستن به خانواده مشتریان ما می‌توانید تمام لوازم خانگی خود را بر اساس تقویم بازدید دوره ای، مورد عارضه یابی پیش از وقوع خسارت قرار دهید تا بدین ترتیب ضمن صرف هزینه اندک، همواره در جریان آخرین وضعیت فنی لوازم خانگی خود قرار بگیرید تا نیاز به صرف هزینه‌های گزاف پیدا نکنید.

تیم تخصصی تعمیرکاران بوش در مرحله نخست اقدام به ارائۀ خدمات مشاوره ای تلفنی رایگان به شما خواهد کرد و سپس در صورت لزوم، در اسرع وقت خود را در محل به دستگاه شما خواهند رساند و نسبت به عارضه یابی، بازدید فنی و ارائه پیشنهاد فنی به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام می‌نماید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز