خبرگزاری کار ایران

از شروع پخش فصل دوم پوست شیر تا رئالیتی شو پدرخوانده !

از شروع پخش فصل دوم پوست شیر تا رئالیتی شو پدرخوانده !
کد خبر : ۱۳۱۱۸۰۶

این روز ها سریال ها و فیلم های زیادی وارد شبکه نمایش خانگی نمی شود و بازار این محصولات به شدت افت کرده است. اما با این حال به تازگی دو اثر جدید به نام های سریال پوست شیر و مسابقه رئالیتی شو پدر خوانده در قالب بازی مافیا به پخش رسیده اند و پیشبینی می شود این دو مجموعه سرآمد دیگر سریال ها در این شبکه بشوند و بازار را مجددا به گفته عامیانه گرم کنند، با ما تا آخر این پست همراه باشید.

داستان سریال پوست شیر از چه قرار است ؟

داستان  زندگی شخصی به نام نعیم را به نمایش می گذارد که بعد از تحمل 15  سال زندان، حال او به عشق دیدن آزاد شده و به دیدن او میخواهد برود اما پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود و مشکلات بسیاری در این رابطه برای او دخترش پیش می آید.

در داستان فصل دوم پوست شیر به این گونه آمده است که (آخرش خیره، ولی فقط واسه اهل خیر، واسه اونی که مظلوم واقع شده...)

معرفی سریال پوست شیر فصل دوم:

اولین قسمت از سریال پوست شیر در تاریخ 1 مهر ماه سال 1401 وارد بازار شبکه نمایش خانگی شد که از همان تاریخ کاربران میتوانستد برای دانلود سریال پوست شیر اقدام کنند. اکنون قسمت اول فصل دوم پوست شیر در دسترس می باشد و با مراجعه به لینک مشخص شده میتوانید اقدام به دریافت این سریال با بازی شهاب حسینی نمایید.

مجموعه پوست شیر که فصل دوم آن در 30 آذر سال 1401 به پخش رسید توسط جمشید محمودی کارگردانی و نویسندگی شده است. البته یک نکته را فراموش نکنیم که در کنار اقای محمودی اقای رضا بهاروند نیز یکی دیگر از نویسنده این مجموعه بوده است.

از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند می توانبه شهاب حسینی ، هادی حجازی فر ، پانته آ بهرام ، مهرداد دیقیان ، علیرضا کمالی ، پردیس احمدیه و ژیلا شاهی اشاره کرد گه باعث جذاب شدن سریال و با کیفیت شدن نقش ها می شود. 

تهیه کنندگی سریال بر عهده نوید محمودی و تصویربرداری اثر را مرتضی غفوری بر عهده داشته اند. سریال پوست شیر قرار است در سه فل 8 قسمتی به پخش برسد که آهنگسازی آن را بامداد افشار انجام داده است.

از شروع پخش فصل دوم پوست شیر تا رئالیتی شو پدرخوانده !

معرفی سریال رئالیتی شو پدرخوانده

مسابقه پدرخوانده محصول سال 1401 کشور ایران می باشد که توسط سعید ابوطالب کارگردانی شده است. سعید ابوطالب قبل از این مجموعه کارگردانی برنامه رئالیتی شو شب های مافیا را بر عهده داشت و توانسته بود این مجموعه را در قالب 5 فصل با کمک تبلیغات زیاد بیننده و طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. شب های مافیا جز اولین ساخته های مسابقه ای بود که توانسته است به محبوبیت خوبی در بازار شبکه نمایش خانگی دست پیدا کند از همین رو فصل جدیدی از این مجموعه را با نام پدرخوانده را تولید و وارد بازار کرده است.

 

آیا مسابقه پدرخوانده هم اکنون قابل دانلود می باشد؟

اکنون با سرچ دانلود سریال پدرخوانده و یا با مراجعه مستقیم به سایت هکس دانلود می توانید این اثر را بصورت قانونی و حلال دانلود نمایید و از تماشای آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که این مجموعه در قالب چند فصل تولید شده و بصورت هفتگی به پخش می رسد.

بازیگران و هنرپیشگان بازی پدرخوانده چه کسانی هستند ؟

ازجمله بازیگران مطرح می توان به ترلان پروانه ، پژمان بازغی ، بهاره افشار ، مجید واشقانی ، باربد بابایی ، امیرحسین رستمی ، امیر کربلایی زاده ، حسام محمودی ، امیرعلی نبویان ، شکیب شجره و کیمیا باباییان اشاره کرد. 

از شروع پخش فصل دوم پوست شیر تا رئالیتی شو پدرخوانده !

شروع فصل زمستان با سریال آمستردام

با شروع فصل زمستان سریال های جدید وارد رقابت در شبکه نمایش خانگی میشوند. یک از آن مجموعه سریال آمستردام به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود قراگزلو می باشد که با ژانر عاشقانه با به میدان میگذارد. داستان این سریال در مورد چند دوست صمیمی می باشد که با هم درگیر یک رابطه عاشقانه می شوند و در این مسیر ماجراهای بسیاری برای آنها رقم میخورد.

از جمله بازیگرانی که در سریال آمسترام به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به شهرام حقیقت‌دوست، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، رویا جاویدنیا، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، نسیم ادبی و هنگامه قاضیانی اشاره کرد..

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز