خبرگزاری کار ایران

با دوره لیفت و لمینت ابرو گل گیس، درآمد خود را چند برابر کنید!

با دوره لیفت و لمینت ابرو گل گیس، درآمد خود را چند برابر کنید!
کد خبر : ۱۳۰۸۵۴۵

ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت ایفا می‌کنند. داشتن ابروهای پرپشت، مرتب و رو به بالا، جلوه‌ی چشمان شما را بیشتر کرده و باعث می‌شود جذاب تر به نظر برسید. اما متاسفانه همه ابروهای زیبا و پرپشت ندارند. به علاوه، روش‌هایی که برای پرپشت کردن یا لیفت ابروها پیشنهاد می‌دهند معمولا بسیار وقت گیر و پر هزینه می‌باشند. به همین دلیل است که خانم‌ها اخیرا به لیفت و لمینت ابرو علاقه خاصی نشان می‌دهند.

ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت ایفا می‌کنند. داشتن ابروهای پرپشت، مرتب و رو به بالا، جلوه‌ی چشمان شما را بیشتر کرده و باعث می‌شود جذاب تر به نظر برسید. اما متاسفانه همه ابروهای زیبا و پرپشت ندارند. به علاوه، روش‌هایی که برای پرپشت کردن یا لیفت ابروها پیشنهاد می‌دهند معمولا بسیار وقت گیر و پر هزینه می‌باشند. به همین دلیل است که خانم‌ها اخیرا به لیفت و لمینت ابرو علاقه خاصی نشان می‌دهند. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با روش لمینت و لیفت ابرو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟

لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک آرایشی مدرن است که امروزه در بین خانم‌ها خیلی محبوب شده‌اند. هدف از لمینت و لیفت ابرو تقویت کردن تارهای ابرو و بالابردن آنها است تا این که ابروها ظاهری پرپشت تر و زیباتر داشته باشند. علاوه بر آن، این روش کمک می‌کند ابروها مرتب تر شده و حالت زیبای خود را حفظ نمایند. انجام لمینت و لیفت ابرو، باعث می‌شود که تارهای ابرو به صورت منظم به سمت بالا قرار بگیرند و بدون این که آسیبی به ابرو وارد شود؛ بخش‌های خالی بین ابروها را پر می‌کند. در صورتی که ابروهای فرد نازک باشد؛ با این کار می‌توان آن‌ها را پهن تر و زیباتر کرد.

مراحل لیفت و لمینت ابرو

برای لیفت و لمینت ابرو، آرایشگرها قبل از هرکاری باید ابروها را با استفاده از چسب لیفت ابرو به سمت دلخواه فیکس نمایند. سپس با استفاده از اولین مواد لیفت ابرو، از قسمت ریشه ابرو تا نیمه موهای ابرو را موادگذاری کرده و کاور می‌کنند. پس از بیست الی بیست و پنج دقیقه مکث، مواد لیفت ابرو اولیه را از روی ابروها پاک می‌کنند. در ادامه، باید کل ابروها را به مواد لیفت ابرو دوم آغشته نمایند. پس از ده الی دوازده دقیقه، مواد لیفت ابرو دوم را نیز از روی ابروها پاک می‌کنند.

در این مرحله، رنگ و اکسیدان را به میزان مناسب با هم ترکیب کرده و ابروها را به این ترکیب آغشته می‌کنند. پس از یک مکثِ حدودا ده دقیقه‌ای، باید ابروها را به طور کامل تمیز کنند تا هیچ ماده اضافه‌ای روی ابروها باقی نماند. سپس در صورت لزوم و تمایل مشتری، بوتاکس ابرو برای او انجام می‌دهند که باعث تقویت بیشتر ابروها خواهد شد. در پایان کل ابروها را به مواد لیفت ابرو سوم یا همان مواد کراتین آغشته می‌کنند. این مواد باید یک شبانه روز معادل بیست و چهار ساعت روی ابرو بمانند تا اثر خود را بگذارند.

مزایای لیفت و لمینت ابرو

این روش فواید و مزیت‌های قابل توجهی دارد که باعث شده طرفداران بسیاری پیدا کند. یکی از مهم ترین مزایای لیفت و لمینت ابرو این است که اگر توسط افراد متخصص انجام شود؛ کاملا بی خطر است و هیچ آسیبی به ابروها نمی‌رساند. با انجام لمینت و لیفت ابرو، ابروهای شما مرتب، پرپشت و پهن تر می‌شوند. با انجام لیفت و لمینت ابرو، دیگر نیازی نیست که هربار برای مرتب کردن ابروهای خود هزینه کنید. از دیگر مزیت‌های لیفت و لمینت ابرو می‌توان به طبیعی بودن این روش اشاره کرد که برخلاف تاتوی ابرو که صرفا تزریق رنگ است؛ باعث تقویت تارهای طبیعی ابروی شما می‌شود.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

یکی از سوالات مهم مشتریانی که قصد انجام این کار را دارند؛ این است که لیفت و لمینت ابرو تا چه مدت ماندگار است؟ نمی‌توان جواب قاطعی به این سوال داد چرا که ماندگاری لیفت و لمینت ابرو تا حد زیادی به سرعت رشد ابروهای شما وابسته است. با توجه به این که برای انجام لیفت و لمینت ابرو از چسب لیفت ابرو استفاده می‌شود که از جنس لاتکس است؛ ماندگاری لمینت و لیفت ابرو معمولا بالاست و حدودا یک الی دو ماه دوام خواهد داشت.

لیفت و لمینت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر ابروهای شما کم پشت، نازک یا نامرتب است؛ لیفت و لمینت ابرو بهترین انتخاب برای شماست؛ چرا که می‌تواند تمام این نقص‌ها را رفع کند و ظاهر بسیار زیبایی به ابروهایتان ببخشد. همچنین در صورتی که فاصله‌ی بین چشم و ابروی شما کم است یا پلک‌های افتاده‌ای دارید؛ لمینت و لیفت ابرو بهترین تکنیک برای زیباسازی ابروهای شماست.

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو

برای این که بتوانید لیفت و لمینت ابرو را به صورت حرفه‌ای انجام دهید؛ باید حتما دوره‌های تخصصی آموزش لیفت ابرو صفر تا صد را زیر نظر اساتید خِبره و با تجربه بگذرانید. در این دوره‌ها شما با نحوه انجام لیفت ابرو، لمینت ابرو، نحوه استفاده از وسایل لیفت ابرو و تمام نکات مهم در مورد لیفت و لمینت ابرو به صورت تئوری و عملی آشنا خواهید شد.  به علاوه در این دوره بهترین برندهای تولید کننده مواد لیفت ابرو که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید را می‌شناسید. در پایان دوره آموزش لیفت ابرو، شما مدرک معتبر فنی حرفه‌ای دریافت خواهید کرد که مهارت و تخصص شما را در این لاین آرایشگری گواهی می‌کند.

بازارکار و درآمد رشته لیفت و لمینت ابرو

تکنیک‌های لیفت و لمینت ابرو، روش‌های مدرن زیباسازی ابرو هستند که به خاطر مزیت‌هایی که دارند؛ طرفداران بسیار زیادی بین خانم‌ها داشته و از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل است که بازارکار رشته لیفت و لمینت ابرو امروزه بسیار خوب است و می‌توان لمینت و لیفت ابرو را از جمله خدمات آرایشی درآمدزا دانست.

برای کسب درآمد از این رشته شما باید در دوره‌های تخصصی آموزش لیفت ابرو و لمینت ابرو شرکت کنید و مدرک معتبر دریافت کنید. در ادامه برای کسب تجربه بیشتر بهتر است در دوره‌های کارآموزی شرکت نمایید. موفقیت در رشته لیفت و لمینت ابرو نیازمند تمرین مستمر و پشتکار است. به علاوه، شما باید مهارت خود را در این زمینه دائما به روز کنید و از مواد، وسایل و روش‌های جدید مطلع باشید. فراموش نکنید که برای درآمدزایی در رشته لمینت و لیفت ابرو فقط مهارت و تجربه کافی نیست. شما باید مشتری مدار باشید و رفتار دوستانه‌ای با مشتریان داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی جلب کنید.

با دوره لیفت و لمینت ابرو گل گیس، درآمد خود را چند برابر کنید!

گل گیس، آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای برای آموزش لیفت و لمینت ابرو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش لیفت و لمینت ابرو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش لمینت و لیفت ابرو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز