خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های مهم در مورد پیشگیری از کمردرد و درمان آن

توصیه‌های مهم در مورد پیشگیری از کمردرد و درمان آن
کد خبر : ۱۳۰۸۲۸۴

بسیاری از افراد از درد کمر آسی شده‌اند و ممکن است برای درمان این مشکل از روش‌های مختلف استفاده کرده اما نتیجه‌ دلخواه را نگرفته باشند. ما در این مقاله قصد داریم به توصیه‌هایی بپردازیم که می‌تواند شما عزیزان را از کمر درد، گردن درد و... راحت کند. پس اگر تا به حال با چنین مشکلی مواجه نشده‌اید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. به طور کلی بیشتر دردهای مربوط به گردن و کمر به جای خواب نامناسب ارتباط دارد که در این خصوص، بکارگیری تشک رویال که در حال حاضر از بهترین نمونه‌های تشک در بازار است، فوق العاده کمک کننده خواهد بود. البته این روش تنها راه جلوگیری از کمردرد نیست و در ادامه به موارد بیشتری می‌پردازیم.

بهترین توصیه‌ها برای پیشگیری از درد کمر

در این بخش قبل از اینکه بخواهیم درباره‌ بهترین راهکار جلوگیری از کمردرد صحبت کنیم، به مواردی می‌پردازیم که هر کدام می‌توانند برای مراقبت از کمر و گردن مناسب باشند. این توصیه‌ها عبارتند از:

  • مدیریت استرس و آرامش داشتن.

  • مصرف مکمل‌هایی مانند کلسیم و ویتامین D.

  • ورزش کردن در طول هفته حداقل چند ساعت.

  • ترک سیگار مخصوصاً برای افرادی که دائماً سیگار مصرف می‌کنند.

  • داشتن رژیم غذایی ایده‌آل حتی شده زیر نظر پزشک تغذیه.

  • عدم بکارگیری کفش‌های پاشنه‌دار در خانم‌ها.

  • حفظ وضعیت مناسب بدن در زمان خواب.

  • انتخاب بهترین روش نشستن بر روی زمین، مبل و صندلی.

  • نحوه درست بلند کردن لوازم از روی زمین.

گفتنی است که همه‌ این موارد در صورت عدم رعایت به تنهایی می‌توانند علتی برای درد کمر باشند که توصیه می‌کنیم حتماً آن‌ها را در نظر داشته باشید. اما در ادامه قصد داریم درباره‌ یکی از روش‌های جلوگیری از درد صحبت کنیم که استفاده از تشک طبی رویال است. در واقع انتخاب یک تشک مناسب برای خواب به جهت مراقبت از ستون فقرات، بسیار عالی خواهد بود که حتی اگر درد کمر و گردن نیز داشته باشید، پس از استفاده کاهش می‌یابد.

اهمیت استفاده از تشک طبی فنری رویال

وقتی صحبت از درد کمر است پس در وهله‌ اول باید تشک مناسبی را برای خواب بکار گرفت که پیشنهاد ما استفاده از تشک رویال است. حال شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که دلیل انتخاب این نوع تشک چیست که در پاسخ باید موارد زیر را عنوان کنیم:

- میزان سفتی مناسب. پر واضح است که به دلیل طبی بودن این نوع تشک‌ها امکان کاهش دردهای عضلانی وجود دارد و افرادی که با کمردرد مواجه هستند، به راحتی می‌توانند از این تشک بهره‌مند شوند.

- خواب راحت‌تر. وقتی افراد برای خواب به رختخواب با تشک طبی رویال می‌روند، به دلیل اینکه در زمان خواب وضعیت بدن در بهترین حالت قرار خواهد داشت، خواب عمیق‌تری تجربه می‌شود. از طرفی امکان خشک شدن عضلات بر روی این تشک‌ها فوق العاده پایین است و پس از بیدار شدن احساس کسی که اصلاً نخوابیده است را نخواهید داشت.

- تهویه عالی. همانطور که حتماً می‌دانید تشک‌ رویال از تهویه‌ فوق العاده عالی برخوردار است و در طول شبانه‌روز با عبور هوای خنک و دلنشین، احساس فوق العاده‌ای را به افراد می‌دهد. پر واضح است که در این مواقع عضلات نیز در بهترین حالت قرار گرفته و کاهش درد محسوس خواهد بود.

توصیه‌های مهم در مورد پیشگیری از کمردرد و درمان آن

نحوه خرید تشک طبی رویال

توصیه می‌کنیم که در زمان خرید تشک رویال به موارد مختلف توجه داشته باشید تا در نهایت به یک خرید ایده‌آل ختم شود. در واقع بررسی موارد زیر به جهت خرید یک تشک طبی ضروری است:

  • کیفیت تشک

اینکه در یک تشک چه موادی بکار رفته، فوق العاده دارای اهمیت است. در این خصوص می‌توانید از مشاوره‌ افراد متخصص استفاده کنید تا به طور کامل در جریان کیفیت تشک رویال اصل باشید. پر واضح است که هر چه کیفیت یک تشک بیشتر باشد، آرامش‌تان در زمان استفاده افزایش می‌یابد.

  • فنری یا عدم فنری بودن تشک

تشک‌های رویال در انواع مختلف عرضه شده‌اند که نوع فنری از کیفیت مناسبی برخودار است. در واقع وقتی قرار است روی تشک جابجا شوید، اگر فنر استفاده شده در تشک رویال مناسب نباشد، حتماً با مشکلاتی روبرو خواهید شد. دقت کنید که بهتر است فنر بکار رفته از جنس آلومینیوم یا آهن باشد که طول عمر بیشتری داشته باشد.

  • جنس تشک

برای خرید تشک طبی رویال حتماً به اسفنج بکار رفته در تشک دقت کنید که برای این منظور کافی است وزن و تراکم آن را بررسی نمایید. ضمناً توجه به ارتفاع تشک که بسته به نوع الیاف در نظر گرفته شده و دیگر موارد است، می‌تواند انتخاب بهتری را برایتان رقم بزند. همچنین بررسی مموری فوم برای تشک طبی فنری رویال نیز ضروری است.

توصیه‌های مهم در زمان انتخاب و استفاده از بهترین تشک رویال

  • برای تشخیص کیفیت یک تشک دست زدن و خوابیدن لحظه‌ای کفایت نمی‌کند. بنابراین حتماً به لایه‌های مختلف تشک و حتی گارانتی محصول دقت داشته باشید.

  • اگر دارای وزن بالا هستید، تشک انتخابی‌تان باید از تراکم فنربندی بیشتر برخوردار باشد و همچنین ضخیم‌تر بودن فریم آن نیز دارای اهمیت است.

  • خرید یک تشک طبی دونفره نیاز به بررسی اندازه دارد چرا که استفاده از یک تشک یک نفره به جای دونفره، نامتوازنی را در دو بخش تشک ایجاد می‌کند.

  • تشک طبی رویال را هر 6 ماه به شکل 180 درجه برگردانده و سپس استفاده کنید.

  • برای تمیز کردن تشک از دستمال تمیز و سشوار بهره ببرید.

توصیه‌های مهم در مورد پیشگیری از کمردرد و درمان آن

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم که شما عزیزان را با نحوه‌ انتخاب یک تشک طبی رویال آشنا کنیم تا بتوانید با یک خرید مناسب، درد کمر و درد دیگر بخش‌های بدن را کاهش دهید. اما اگر برای خرید این محصول دچار سردرگمی هستید و نمی‌دانید که از کدام مرکز استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از تنها کارخانه تشک رویال که از سال 78 شروع به فعالیت کرده است، بهره ببرید.

گفتنی است که از مزیت‌های این مرکز تخصصی می‌توان به ارائه تشک‌های باکیفیت و اصل اشاره کرد که در کنار آن قیمت‌های مناسبی نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. حال برای اینکه بتوانید به انواع تشت رویال دسترسی داشته باشید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، با مدیران مجموعه‌ تشک رویال اصل در تماس باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز