خبرگزاری کار ایران

گیت‌های بازرسی – فلزیاب‌های دستی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها

گیت‌های بازرسی – فلزیاب‌های دستی   قابلیت‌ها و توانمندی‌ها
کد خبر : ۱۳۰۷۴۱۸

امروزه تکنولوژی در تمام زمینه‌ها یاری دهنده افراد و سازمان‌ها می‌باشد. بازرسی افراد در هنگام ورود به محل کار – مکان‌های پرتردد و سازمان‌های امنیتی و حفاظتی و حتی کارخانجات و مدارس بسیار مهم میباشد .

بسیاری از دانشگاه‌ها امکان بردن موبایل به محل امتحان را مجاز نمیدانند و همچنین مدارس و آموزشگاه‌ها نیز برای ورود موبایل و یا تجهیزات الکترونیکی محدودیت‌هایی قایل میشوند.

استفاده از تکنولوژی جدید جهت این امر بسیار مهم است . و نیاز به وارسی بسیار دقیق و پیچیده از کلیه افراد نمی‌باشد.

دستگاه‌های بازرسی بدنی – گیت های بازرسی فلزیاب و همچنین فلزیاب های دستی میتوانند در این موارد بسیار کارآمد باشند.

در کنار این موارد بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و برتر در این دستگاه‌ها نیز بسیار حائز اهمیت است. بدین منظور رعایت استانداردهای ایمنی و عدم تداخل نویز در این سیستم‌ها میتواند در استفاده موثر از آن بسیار حائز اهمیت باشد.

علیرغم اینکه دستگاه‌های بسیاری جهت بازرسی بدنی استفاده میشود ولی تنها چند نمونه از آنها دارای کیفیت مطلوب و استانداردهای مطلوب محیطی میباشند.

سری دستگاه‌های گیت بازرسی مدل PG-300   و  PG-315  شرکت پیمان‌گزاران با قابلیت ها و توانمندی بسیار بالا  در بیش از 100 مکان مختلف در ایران در حال حاضر نصب شده و در حال کار میباشد.

از کارخانجات مختلف گرفته تا سازمان‌های امنیتی و حفاظتی  در سطح کشور. کیفیت و کارائی بسیار  بالای این دستگاه‌ها – توانسته برای نخستین بار گارانتی دو ساله از طرف شرکت ارائه گردد.

علاوه بر این گواهی استاندارد از دفتر راستی آزمائی بین المللی رهگیر شهاب  جهت محصولات مختلف شرکت و دریافت استاندارد CE  جهت  دستگاه‌های فوق اعتماد بالای مصرف‌کنندگان را سبب شده است.

قابلیت های این دستگاه‌ها در تفکیک فلزات آهنی و غیر آهنی  و همچنین انتخاب خودکار بهترین فرکانس کاری بعد از روشن شدن دستگاه و امکان حذف فرکانس های بالا و یا پائین و میانی مواردی هستند که این سیستم را جزو بهترین های بازار قرار میدهد.

همچنین کارکرد بسیار دقیق دستگاه و عدم دخالت نویزهای محیطی در عملکرد آن توانمندی بسیار منحصربفرد گیت‌های بازرسی بدنی شرکت پیمان‌گزاران  را نشان میدهد .   

مجموعه سیستم‌های تولیدی شرکت پیمان‌گزاران شامل سه مدل گیت بازرسی بدنی – و چهار مدل فلزیاب دستی میباشند.

گیت های بازرسی بدنی شامل مدل های PG-300    ،   PG-315  و PG-615   میباشند .

مدل PG-300  دارای قابلیت تنظیم حساسیت هر یک از زون ها از صفر تا 1999    - قابلیت برنامه ریزی جهت حساسیت در خصوص فلزات آهنی و غیر آهنی – تنظیم اتوماتیک فرکانس و موارد دیگر  را  دارا بوده و موقعیت مکانی فلز همراه را علاوه بر نمایشگر دیواره دستگاه در راست و چپ   با نمایشگر LED  بر روی پانل دستگاه نیز نشان میدهد .

مدل  PG-315   دارای نمایشگر  LED  بر روی هر چهار دیواره دستگاه بوده و نمایشگر اصلی آن LCD   میباشد – این دستگاه دارای ریموت کنترل بوده و کلیه تنظیمات آن میتواند توسط دستگاه کنترل از راه دور انجام شود. این دستگاه توانائی تشخیص فلزات همراه فرد در ابعاد و اندازه های مختلف و قدرت نقطه زنی بسیار بالائی را دارا میباشد.

مدل PG-615  دستگاه گیت بازرسی با بدنه بسیار قدرتمند – با استاندارد IP65  و مقاوم جهت استفاده در محیط های مختلف میباشد. این دستگاه دارای 45 زون قابل تنظیم – صفحه نمایشگر تمام رنگی 7 اینچی LCD  و ریموت کنترل  و بصورت  Multizone  میباشد. قدرت تشخیص بسیار بالای کلیه فلزات توسط دستگاه و قابلیت تنظیم حساسیت و سرعت عبور  و مرور از ویژگی‌های این دستگاه است.

در مجموع این سه دستگاه میتوانند کلیه نیازهای عملی در حوزه دستگاه‌های گیت بازرسی بدنی جهت تمامی بخش ها را تأمین نمایند.

علاوه بر دستگاه‌های گیت بازرسی – مجموعه دستگاه‌های فلزیاب دستی  در چهار مدل مختلف توسط شرکت پیمان‌گزاران ارائه میگردد.

دستگاه‌های فلزیاب دستی مدل PG-1205    ،  PG-1207   ، PG-150   و PG-160   محصولات تولیدی شرکت پیمان‌گزاران در این حوزه میباشند.

گیت‌های بازرسی – فلزیاب‌های دستی   قابلیت‌ها و توانمندی‌ها

مدل PG-1205  یک محصول بسیار توانمند با عمر بالا و کیفیت بسیار عالی جهت تشخیص فلزات همراه فرد بوده و همراه با باطری قابل شارژ – شارژر و غلاف چرمی ارائه میگردد.

مدل PG-1207  مدل پیشرفته تر با شارژر  Type-C  - باطری داخلی و کلیدهای فشاری است که ضمن نمایش حجم فلز همراه دارای توانمندی بالا در ارائه انواع فلزات همراه فرد میباشد.

مدل PG-150  یک مدل پیشرفته با توانمندی بسیار بالا در تشخیص فلزات بسیار کوچک و حتی فلزات داخل بدن می‌باشد. این مدل دارای چهار سطح حساسیت قابل تنظیم بوده و کوچکترین قطعات فلزی را تشخیص میدهد .

و مدل PG-160 یک مدل بسیار پیشرفته با بدنه بسیار مقاوم و مناسب جهت کاربری بسیار طولانی بوده و ضمن نمایش و آلارم هشداری در هنگام نزدیک شدن به فلز وسیله بسیار کارائی جهت حفاظت فردی میباشد.

این دستگاه‌ها دارای تأئیدیه رسمی از دفتر راستی‌آزمائی بین المللی رهگیرشهاب – زیر نظر اداره استاندارد ایران میباشد.

شرکت پیمان‌گزاران علاوه بر گواهینامه‌های ایزو برای برای کلیه محصولات خود گواهینامه CE  نیز دارد.  وکلیه محصولات خود را با نشان CE به بازرا عرضه میکند . این دستگاه‌ها میتوانند در کلیه مکان‌های حفاظتی و امنیتی – فرودگاه‌ها – ورزشگاه‌ها – مکان‌های آموزشی و .... مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت پیمان‌گزاران همچنین مفتخر است بعنوان یکی از پیشگامان حوزه صنعت تصویربرداری ایکس ری انواع تجهیزات ایکس‌ری در حوزه حفاظتی و صنعتی را ارائه نماید.

در حوزه سیستم های تصویربرداری  صنعتی ایکس ری جهت بردهای الکترونیکی انواع سیستم‌های تصویربرداری صنعتی ایکس‌ری  با دقت بسیار بالا از 5 میکرون  تا 500 نانو و بزرگنمائی تا 2500  برابر  بصورت یک بعدی و سه بعدی  توسط این شرکت ارائه میگردد

گیت‌های بازرسی – فلزیاب‌های دستی   قابلیت‌ها و توانمندی‌ها

در حوزه صنعتی و NDT امکان ارائه سیستم‌های تصویربرداری ایکس ری  با ولتاژ 160 کیلوولت تا 450 کیلوولت و بصورت دو بعدی و سه بعدی در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد.

همچنین در حوزه مواد‌غذائی دستگاه‌های کاملاً صنعتی  ایکس‌ری جهت خطوط تولید در ابعاد و اندازه‌های مختلف بسته به نیاز میتواند ارائه گردد. این دستگاه‌ها از استیل کامل ساخته شده و قابلیت شستشو دارند.

گیت‌های بازرسی – فلزیاب‌های دستی   قابلیت‌ها و توانمندی‌ها

بسیار مفتخریم تا در این خصوص ارائه کلیه دستگاه‌های ایکس‌ری صنعتی - بتوانیم نیازهای مختلف صنعتی و تولیدی را برآورده سازیم.

کلیه دستگاه‌های تولیدی شرکت دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش حداقل برای ده سال میباشند.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز