خبرگزاری کار ایران

هلدنیگ سیلانه سبز: ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی در ایران و خاورمیانه

هلدنیگ سیلانه سبز: ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی در ایران و خاورمیانه
کد خبر : ۱۲۹۸۶۱۳

نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که ایرانیان از دیرباز به مراقبت از پوست و موهای خود و پرداختن به موضوع زیبایی، بسیار اهمیت می‌دهند. از این رو، شاهد بودیم که برندهای بسیاری در حوزه آرایشی و بهداشتی وارد بازار ایران شدند، اما تمام آنها موفق به جلب اعتماد از سمت مشتریان و مصرف‌کنندگان نشدند. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران که تا به امروز توانسته در این حوزه موفق عمل کند، سیلانه سبز است. این هلدینگ با مدیریت مازن حریری، بیش از ۲۰ سال است که فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده و در حال حاضر دارای ۱۱ برند کامان، آمبرلا، دافی، کدکس، کاپوت، میسویک، زنون، نینو، دکتر اُز و پیکسل است که همگی از برترین برندهای ایران در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی هستند.

هلدینگ سیلانه سبز

در سال‌هایی که ایران با تحریم‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، شرکت‌های بسیاری اقدام به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی کردند، که هلدینگ سیلانه سبز یکی از موفق‌ترین این شرکت‌ها است. سیلانه سبز با مدیریت مازن حریری، از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران و خاورمیانه به‌شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از ۱۵۰ شرکت تابعه در تمامی استان‌های ایران دارد. این در حالی است که بسیاری از محصولات این شرکت مانند محصولات کامان شهره جهانی پیدا کرده‌اند و در بازار مصرف‌کنندگان جهانی نیز فروش دارند. از آنجایی که یکی از مهم‌ترین اهداف سیلانه سبز در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، مصرف کننده و نیاز او به محصولی باکیفیت است، در بخش تحقیق و توسعه این سازمان، متخصصان همواره در تلاشند که تمامی محصولاتشان با آخرین فناوری روز دنیا تولید کنند. اهمیت مشتری را مازن حریری، مدیر اجرایی هلدینگ سیلانه سبز اینگونه مطرح کرده است:

«رسیدگی به امور خدمات مشتری نه‌ یک بخشِ کاری، بلکه وظیفه‌ی همه‌ی ماست»

هلدنیگ سیلانه سبز: ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی در ایران و خاورمیانه

تنوع محصولی در سیلانه سبز

هلدینگ سیلانه سبز، توزیع‌کننده‌ی پیشروی FMCG در ایران است و طیف گسترده‌ای از محصولات مانند کاندوم، پوشک، محصولات مراقبت از پوست، پاستیل و خمیر دندان را در دسته محصولات تولیدی خود دارد. تمام محصولات این برند در میان برترین‌های ایران هستند و علاوه بر این، دسترسی به آنها آسان است. این محصولات در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، سوپرمارکت‌ها، خواربار فروشی‌ها، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین، در دسترس همگان هستند. وب‌سایت لوکس ایرانا به عنوان وب‌سایت مرجع برای فروش آنلاین و مستقیم محصولات سیلانه سبز به شمار می‌آید.

برخی از شناخته‌شده‌ترین محصولات تولید شده در سیلانه سبز شامل خمیر دندان‌های میسویک خصوصا خمیر دندان پمپی، کرم‌های پمپی کامان، آبرسان‌های آمبرلا، ضد آفتاب پیکسل، دستمال مرطوب‌های دکتر اُز، نخ دندان‌های زنون، لاک پاک کن نینو و کرم تیوپی آمبرلا می‌شود.

تمام محصولات تولید شده در سیلانه سبز دارای گواهینامه CE هستند. گواهینامه CE، نشان‌دهنده‌ی ارزیابی یک محصول توسط سازنده است و نشان می‌دهد که آن محصول الزامات ایمنی، بهداشتی و حفاظت از محیط زیست اتحادیه‌ی اروپا را برآورده می‌کند.

تیم تحقیقاتی سیلانه سبز، تحت مدیریت مازن حریری، از برترین متخصصان پوست، زنان، اورولوژیست‌ها و دانشمندان تشکیل شده است که برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی سراغ فناوری روز دنیا و جدیدترین تکنولوژی‌ها می‌روند و در نهایت هدف آنها، تولید محصولی در خور مصرف‌کنندگان ایرانی است.

مسئولیت اجتماعی هلدینگ سیلانه سبز

هلدنیگ سیلانه سبز: ارائه‌دهنده‌ی پیشروی محصولات مراقبت‌های بهداشتی در ایران و خاورمیانه

از آنجا که زمین سالم، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای زندگی سالم است، مازن حریری، مدیر این هلدینگ کمپین‌هایی را در این زمینه راه‌اندازی کرده است. برای مثال تیم آمبرلا با همکاری دانشگاه خوارزمی، بیش از ۲۰۰۰ اصله درخت را به نام همراهان خود در این دانشگاه کاشته و تیم کامان با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راه‌اندازی کرده است.

سخن پایانی

هلدینگ سیلانه سبز یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در ایران است که توانسته خود را با شرایط روز دنیا تطبیق دهد و در راستای رفع نیازهای مشتریان بی‌شمار در ایران و خاورمیانه قدم بردارد. تمام محصولات تولید شده در این هلدینگ، در دسته محصولات پیشرو در ایران محسوب می‌شوند و با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت هستند. هلدینگ سیلانه سبز با مدیریت مستقیم مازن حریری، همیشه رضایت خریدار را سرلوحه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده و این امر با وجود محصولات متنوع و محبوب در حوزه بهداشتی و آرایشی، به‌خوبی مشخص است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز