خبرگزاری کار ایران

چه نکاتی را باید برای سفارش تاج گل بدانیم؟!

چه نکاتی را باید برای سفارش تاج گل بدانیم؟!
کد خبر : ۱۲۹۷۷۷۳

گلها بهترین انتخاب برای ابراز احساسات هستند و شاید کمتر کسی‌ست که این هدایای رنگارنگ و زیبا را دوست نداشته باشد. به همین خاطر است که در فروشگاه‌های عرضه گل و گیاه، ما شکل‌های مختلفی از گل آرایی گل‌ها را در زمان سفارش، شاهد هستیم. دیزاین‌های مختلفی که با گل‌ها اجرا می‌کنند این امکان را برای ما فراهم کرده تا در هر مناسبتی بتوانیم یک مجموعه منحصربه‌فرد از گل‌ها را انتخاب کنیم تا با پیشکش آنها به عزیزان و دوستانمان، به زیبایی احساسات درونی‌مان را ابراز نماییم.

تاج گل، باکس گل، دسته گل، جام گل و سبد گل همگی نمونه‌هایی از هدایای گل هستند که در مراسمات مختلف جشن و سرور و یا سوگواری و عزا برای هدیه دادن انتخاب می‌شوند.

انتخاب از میان اشکال مختلف گل‌ها کاملا به سلیقه و مراسم پیش روی شما وابسته است اینکه بدانیم برای هر مراسم کدام شکل از این هدایای زیبا را انتخاب کنیم به ما کمک می‌کند تا حضور پر رنگ و به یاد ماندنی‌تری داشته باشیم. برای مثال اگر چه باکس گل، جام گل و سبد گل نمونه‌هایی مناسب برای عرض تسلیت هستند اما سفارش تاج گل ترحیم برای مراسم خاکسپاری و سوگواری بسیار رایج و مرسوم‌تر است.

در این مقاله می‌خواهیم بدانیم که معمولا تاج گل را برای چه مراسم و مناسبت‌هایی سفارش می‌دهند همچنین برای انتخاب و خرید تاج گل تبریک و یا ترحیم باید به چه نکاتی توجه نماییم.

سفارش و خرید تاج گل

تاج گل مجموعه‌ای از گل‌های تازه و گوناگون است که بر روی استند فلزی یا چوبی دیزاین می‌شود. معمولا این گل‌های تازه و زیبا با تزییناتی چون برگ‌های سبز سوزنی یا پهن طراحی می‌شوند تا جلوه و زیبایی گل‌های تاج گل را دو چندان کنند.

تاج گل هم می‌تواند قاصد پیام شادی و آرزوی موفقیت باشد و هم قاصد پیامی برای عرض تسلیت و ابراز همدلی با بازماندگان. این استندهای گل، شکل رسمی و شکیل برای رساندن پیام شما به آشنایان و عزیزانتان است. معمولا طراحی تاج گل به شکل‌های متنوعی انجام می‌شود که برخی از نمونه‌های آن را می‌توان موارد زیر نام برد.

  • تاج گل یک طبقه
  • تاج گل دو طبقه
  • تاج گل سه طبقه
  • تاج گل گرد یا حلقه‌ای
  • تاج گل بیضی
  • تاج گل در اشکال خاص و ویژه

برای چه مناسبت‌هایی می‌توانیم تاج گل تبریک یا افتتاحیه سفارش دهیم؟

واضح است که تاج گل تبریک را برای ابراز شادی در جشن و مناسبت‌های شاد سفارش می‌دهند. مراسم‌هایی که شکلی رسمی‌تر دارند و انتخاب تاج گل تبریک یک هدیه شکیل و مناسب برای حضور یا رساندن پیام تبریک به میزبان است.

روز افتتاحیه، اولین روزی است که صاحبان کسب و کار، شروع به کار خود را در کنار دوستان و آشنایان جشن می‌گیرند. البته این روز تنها مختص به صاحبان کسب و کار نیست بلکه روز افتتاحیه می‌تواند برای یک هنرمند، اولین روزی باشد که آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارد و یا برای یک سخنگو اولین روز برگزاری سمینار باشد.

به هر روی در روز افتتاحیه یا هر مناسبتی که برای آن جشن و سروری بر پا شده، از افراد بسیاری دعوت می‌شود که در آن حضور یابند. معمولا مدعوین نیز به رسم ادب و احترام و به منظور ابراز شادی خود به همراه تاج گل تبریک یا تاج گل افتتاحیه در این مراسمات حاضر می‌شوند.

البته گاهی هم افراد، امکان حضور در جشن و مراسم دعوت شده را ندارند بنابراین با سفارش تاج گل جشن و ارسال آن به محل افتتاحیه یا جشن، احترام و شادی خود را به زیباترین شکل ابراز می‌کنند.

از جمله گل‌هایی که در تاج گل‌های جشن مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا می‌توان به آنتوریوم، رز، اورینتال لیلیوم، کرزنتیا، ژربرا، آسترومریا، گل استرلیتزیا، میخک، داوودی و غیره اشاره کرد. این گل‌های زیبا به همراه برگ‌های سبز زینتی و دیگر تزئینات که مختص به هر فروشگاه است بر روی پایه یا استندی فلزی دیزاین می‌شوند.

چه نکاتی را باید برای سفارش تاج گل بدانیم؟!

در چه مراسم‌هایی تاج گل ترحیم و تسلیت سفارش داده می‌شود؟

مراسم خاکسپاری یا ختم یکی از آن مراسم‌هایی است که با تشریفات و آدابی منحصر به فرد در میان ما ایرانیان برگزار می‌شود. بدون شک غم از دست دادن عزیزان بسیار سنگین است و فرد عزادار در چنین مراسماتی، شرایط بسیار بدی را سپری می‌کند.

حضور در مراسم خاکسپاری و ختم و بودن در کنار بازماندگان به نوعی تسلی بخش دل‌های ناآرام این عزیزان بوده و نشان دهنده میزان احترام شما به فرد متوفی است.

یکی از مواردی که توصیه می‌شود به جهت ابراز همدردی و به رسم ادب و احترام در مراسم ختم و سوگواری به همراه داشته باشید، تاج گل ترحیم است.

وجود گل‌های طبیعی در تاج گل می‌تواند نشان دهنده شخصیت و ادب شما و همچنین میزان احترامتان به شخص متوفی و بازماندگان او باشد. به علاوه عطرآگین شدن فضا با عطر گل‌های طبیعی کمی آرامش به همراه می‌آورد که برای مراسم غم و اندوه کاملا به جا و مناسب است.

یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید تاج گل تسلیت باید به آن توجه کنید انتخاب مناسب رنگ گل‌هاست. تاج گلی که برای این مراسم خریداری می‌شود هرگز نباید رنگارنگ باشد در واقع گل‌های رنگارنگ نشان دهنده شادی و نشاط هستند و برای مراسم ترحیم اصلا مناسب نیستند.

گل‌های تاج گل ترحیم معمولا به رنگ سفید، زرد یا گل‌هایی با رنگ ملایم است که با ربان یا تور مشکی دیزاین می‌شوند و پیام تسلیت به آن متصل می‌شود.

چه نکاتی را باید برای سفارش تاج گل بدانیم؟!

نکات مهم در زمان سفارش تاج گل

۱- تازه بودن گل‌های تاج گل: چه خرید شما به صورت حضوری باشد و چه غیر حضوری در زمان سفارش تاج گل همواره این نکته را در نظر داشته باشید که تاج گل با گل‌های تازه آماده شود تا در زمان رسیدن به مراسم نیز همچنان طراوت و شادابی خود را حفظ نمایند.

۲- انتخاب رنگ مناسب برای تاج گل: با توجه به مراسم پیش روی خود تاج گلی را انتخاب کنید که رنگ مجموعه گل‌های آن با فضای مراسم دعوت شده همخوانی داشته باشد و یا در زمان خرید تاکید کنید که تاج گل ترحیم یا تاج گل تبریک و جشن می‌خواهید.

۳- سفارش آنلاین تاج گل: سفارش غیر حضوری گل، یک انتخاب هوشمندانه برای مدیریت زمان است که به شما امکان می‌دهد تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را به صورت تلفنی یا خرید آنلاین ثبت کنید. پس اگر با کمبود وقت مواجه هستید سفارش تاج گل را بصورت آنلاین انجام دهید.

۴- سفارش از فروشگاهی مطمئن: نمونه کارهای متنوع، قیمت مناسب و ارسال به موقع سه ویژگی مهم در انتخاب فروشگاه گل است.

فروشگاه گل بلومی واقع در منطقه مرزداران تهران، با سال‌ها سابقه فروش حضوری گل و گیاه، حالا از طریق سایت فروشگاهی خود خرید و سفارش آنلاین گل را برای مشتریان خود آسان کرده است. بلومی یک مکان معتمد برای سفارش آنلاین تاج گل و سایر هدایای گل است، نمونه‌های بسیار متنوع و خاص، قیمت مناسب و ارسال رایگان و به موقع به تمامی مناطق تهران سبب می‌شود تا خرید تاج گل و سایر هدایای گل از این فروشگاه به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان صورت پذیرد. با مراجعه به سایت bloomy.flowers از نمونه کارهای فروشگاه بلومی دیدن کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز