خبرگزاری کار ایران

"سها کلینیک" مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان

"سها کلینیک" مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان
کد خبر : ۱۲۹۶۹۲۵

مزایای استفاده از مشاوره کودک

به نوعی از روانشناسی که بر روی اخلاق، رفتار و تفکرات کودکان و نوجوانان تمرکز دارد مشاوره کودک گفته می شود. با استفاده از مشاوره کودک می توان به تشخیص و حتی درمان به موقع برخی از اختلالات دوران کودکی پرداخت. به طور کلی مشاوره کودک به والدین کمک می کند تا بتوانند در مسیر تربیت فرزاندان خود بهتر عمل کرده و موفق تر باشند، از این رو این نوع مشاوره می تواند در ارتقای سلامت روحی و جسمی کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد. مشاوران و روانشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند، با آموزش شیوه‌های برخورد درست و اصولی با فرزندان به والدین، از بروز اشتباه و سهل انگاری هایی که ممکن است اتفاق بیافتد جلوگیری می کنند. به همین خاطر والدین با بهره مندی از مشاوره کودک می توانند نقش پدری و مادری خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و سلامت روحی و روانی فرزندان خود را تضمین کنند.

در جلساتی که به عنوان مشاوره کودک برگزار می شود، روانشناس و یا مشاور کودک را تشویق به ابراز احساسات خود می کند. گاهی اوقات روند مشاوره را حتی با بازی شروع و ادامه می دهند، زیرا بازی کردن و یا انجام یک کار هنری می تواند باعث شود تا کودک بتواند احساسات خود را با راحتی بیشتری بیان کند. در واقع مشاوره کودک هدف دارد تا با کمک به کودکان و نوجوانان، آنان را در ابراز احساسات و کنترل کردن آن ها و همچنین شیوه برخوردشان با مشکلات کمک کند، در این صورت کودک و یا نوجوان می تواند در صورت برخورد با مسائل و یا مشکلات خود به راحتی نسبت به حل آن ها بکوشد. اگر شما نیز به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در زمینه مشاوره کودک هستید پیشنهاد می کنیم که به وبسایت سها کلینیک به آدرس اینترنتی www.sohaclinic.com مراجعه کرده و علاوه بر برخورداری از خدمات مشاوره ای این مرکز از مقالات و ویدیوهای آموزشی قرار داده شده بر روی سایت نیز بهره مند شوید.

روانشناسی کودک چیست؟

امروزه یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات والدین نحوه تربیت درست و اصولی کودکان است. همه ی پدرها و مادرها این نگرانی را دارند که کودک خود را به چه شیوه ای تربیت کنند تا بتواند در آینده فردی قدرتمند و موفق باشد.کودکی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دوره های زندگی هر فردی به شمار می رود، زیرا اساس شخصیت فرد در بزرگسالی را تعیین خواهد کرد. روانشناسی کودک در واقع موجب می شود تا بتوانید مراحل رشد و ویژگی های رشدی و رفتاری کودکان در هر سنی را بشناسید. این نوع از روانشناسی به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر تربیت صحیح و اصولی فرزند خود بتوانید در محیط خانه و یا خارج از آن بتوانید رفتار درستی با کودکان خود داشته باشید. از جمله مواردی که روانشناسی کودک بر آن تمرکز دارد می توان به فرزند پروری، افزایش اعتماد به نفس در کودک، تحریک خلاقیت کودک و به طور کلی تمامی امورات و مسائل پرورشی و تربیتی کودکان و نوجوانان اشاره کرد. توجه داشته باشید که کودکان مانند گل خام بوده و هر گونه  که بخواهید می توانید آن ها را شکل بدهید، پس بهتر است به منظور شکل گیری بهتر و اصولی تر آن ها از خدمات روانشناسی کودک بهره ببرید. به منظور بهره مندی از خدمات روانشناسی کودک می توانید به مراکز معتبر و با سابقه روانشناسی که دراین زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. سها کلینیک یکی از تخصصی ترین و برترین مراکز روانشناسی در تهران است که با دارا بودن از تیمی متخصص و متعهد می تواند شما را در این زمینه یاری کند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی www.sahaclinic.com  مراجعه و در صورت نیاز با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

"سها کلینیک" مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان

کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره سها کلینیک 

به جرات می توان گفت که امروزه مشکلات مالی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و ... روح و روان افراد جامعه را هدف قرار داده اند. به همین خاطر بسیاری از آن ها به منظور برطرف سازی و یا کم کردن بار روانی خود نیاز به یک مشاور و یا روانشناس دارند. انسان هایی که دچار مشکلات و اختلالات روانی هستند نمی توانند در خانواده و یا جامعه به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنند، بنابراین توجه به سلامت روح و روان افراد یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائل به شمار می رود. مشورت و صحبت با افرادی که در زمینه های روانشناسی متخصص بوده و دارای سابقه هستند می تواند به کم کردن و برطرف سازی این مشکلات کمک کند. از این رو مراجعه به مراکز مشاوره معتبر و با سابقه می تواند تا حد زیادی فرد را از مشکلات و مسائل روحی خود دور کرده و او را یک گام به سمت بهبود فردی و اجتماعی سوق دهد. مراکز مشاوره روانشناسی خدمات بسیاری از جمله مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره روانشناسی و ... را به مراجعین خود ارائه می دهند. خوشبختانه امروزه بسیاری از خانواده ها از تاثیرات مثبت و سازنده ای که مراکز مشاوره و روانشناسان می توانند در زندگی فردی و اجتماعی افراد بگذارند آگاه هستند.

"سها کلینیک" مرکز تخصصی مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان

به همین خاطر روانشناسان و مشاوران بسیاری در تهران و سایر شهرستان های کشور مشغول به فعالیت بوده که افراد بسیاری به منظور دریافت خدمات روانشناسی به آن ها مراجعه می کنند. اما آیا همه آن ها می توانند راهکارهای اصولی و مناسبی را به مراجعان ارائه دهند؟ یافتن یک مرکز مشاوره معتبر و با سابقه همیشه کار آسانی نیست. مرکز مشاوره سها کلینیک با برخورداری از متخصصانی حرفه ای و متعهد و همچنین پرسنلی آگاه و با تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر کشور است. با مراجعه به وبسایت این مرکز به آدرس اینترنتی www.sahaclinic.com می توانید از تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز بهره مند شده و علاوه بر مشاهده مقالات و فیلم های روانشناسی با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که مرکز مشاوره سها کلینیک این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا در هر گوشه از ایران عزیز که زندگی می کنید بتوانید با مراجعه به سایت این مرکز از خدمات مشاوره تلفنی و غیرحضوری آن نیز بهره مند شوید.

برای دریافت خدمات و مشاوره های خوب درمانگران سها کلینیک می توانید نام "سها کلینیک" را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم با شماره 02188005573 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز